Siirry suoraan sisältöön

Basic German 3Laajuus (3 op)

Tunnus: KBDE012

Laajuus

3 op

Osaamistavoitteet

Students will be equipped with the skills needed to cope in service situations in business and in the tourism and hospitality business according to the requirements of German etiquette. They will be able to present the company's services and to provide information about their own region and country.

Sisältö

Students will be equipped with the skills needed to cope in service situations in business and in the tourism and hospitality business according to the requirements of German etiquette. They will be able to present the company's services and to provide information about their own region and country.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija tuntee saksan kielen ääntämis- ja intonaatiosäännöt ja osaa käyttää niitä puheessa vaivattomasti.
Opiskelija hallitsee saksan kieliopin keskeiset rakenteet ( pääteema 2 ) ja pystyy käyttämään niitä sujuvasti sekä suullisessa että kirjallisessa viestinnässä erilaisissa palvelualan tehtävissä.
Opiskelija osaa palvelutilanteisiin ja yrityksen toimintaan liittyvää sanastoa ja pystyy viestimään vaivattomasti suullisesti ja kirjallisesti tuntien kohteliaan kielenkäytön normit.
Opiskelija tuntee saksalaista kulttuuria, tutustuu aiheeseen itsenäisesti omaa raporttia ja esitystä laajemmin.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tuntee venäjän kielen ääntämis- ja intonaatiosäännöt ja osaa soveltaa niitä puheessa.
Opiskelija osaa saksan kieliopin keskeisiä rakenteita ( pääteema 2 ) ja pystyy käyttämään niitä viestinnässä pääosin oikein sekä suullisessa että kirjallisessa viestinnässä erilaisissa palvelutilanteissa.
Opiskelija osaa palvelutilanteisiin ja yrityksen toimintaan liittyvää sanastoa riittävästi pystyäkseen viestimään ymmärrettävästi sekä suullisesti että kirjallisesti erilaisissa palvelutilanteissa.
Opiskelija tuntee saksalaista kulttuuria, laatii valitusta aiheesta raportin ( jossa on käytetty myös saksan kieltä ) ja esityksen.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee saksan kielen ääntämis- ja intonaatiosäännöt ja osaa soveltaa niitä puheessa.
Opiskelija osaa saksan kieliopin keskeisiä rakenteita ( pääteema 2 ) ja pystyy käyttämään niitä viestinnässä pääosin oikein sekä suullisessa että kirjallisessa viestinnässä erilaisissa palvelutilanteissa.
Opiskelija osaa palvelutilanteisiin ja yrityksen toimintaan liittyvää sanastoa riittävästi pystyäkseen viestimään ymmärrettävästi sekä suullisesti että kirjallisesti erilaisissa palvelutilanteissa.
Opiskelija tuntee saksaliasta kulttuuria, laatii valitusta aiheesta raportin ( jossa on käytetty myös saksan kieltä ) ja esityksen.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

0-5