Projektiopinnot 4Laajuus (4 op)
Tunnus: TT00BM22
Laajuus
4 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa toimia asiakasrajapinnassa.
Sisältö
Opiskelijat jatkokehittävät Projektiopinnot 3 -kurssilla tehtyä pelimoottoria ja auttavat pelinkehitystiimiä pelin kehittämisessä. Vaihtoehtoisesti opiskelija voi toteuttaa peliteknologiaan liittyvän toimeksiannon.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa taitoja ja hyödyntää monipuolisesti tietoa ongelman ratkaisussa. Opiskelija toimii kehitystiimin jäsenenä edistäen ja kehittäen tiimin toimintaa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa valita peliprojektiin sopivia, tarkoituksenmukaisia toimintatapoja hankkimansa tiedon ja ohjeistuksen perusteella. Opiskelija toimii itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä annettujen ohjeiden mukaisesti.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa toimia ohjattuna asianmukaisesti, noudattaen annettuja sääntöjä ja ohjeita. Opiskelija käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti pelialan tekniikoita ja malleja.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opintosuoritus hylätään, mikäli opiskelija ei osallistu aktiivisesti kehitystiimin toimintaan.
Ilmoittautumisaika
01.08.2022 - 30.09.2022
Ajoitus
01.08.2022 - 31.12.2022
Opintopistemäärä
4 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
- Niko Kinnunen
- Mikko Romppainen
Ryhmät
-
TTV20SPTTV20SP
Tavoitteet
Opiskelija osaa toimia asiakasrajapinnassa.
Sisältö
Opiskelijat jatkokehittävät Projektiopinnot 3 -kurssilla tehtyä pelimoottoria ja auttavat pelinkehitystiimiä pelin kehittämisessä. Vaihtoehtoisesti opiskelija voi toteuttaa peliteknologiaan liittyvän toimeksiannon.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa taitoja ja hyödyntää monipuolisesti tietoa ongelman ratkaisussa. Opiskelija toimii kehitystiimin jäsenenä edistäen ja kehittäen tiimin toimintaa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa valita peliprojektiin sopivia, tarkoituksenmukaisia toimintatapoja hankkimansa tiedon ja ohjeistuksen perusteella. Opiskelija toimii itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä annettujen ohjeiden mukaisesti.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa toimia ohjattuna asianmukaisesti, noudattaen annettuja sääntöjä ja ohjeita. Opiskelija käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti pelialan tekniikoita ja malleja.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opintosuoritus hylätään, mikäli opiskelija ei osallistu aktiivisesti kehitystiimin toimintaan.
Esitietovaatimukset
Projektiopinnot 1-3.