Matkailualan kehittämisen ja johtamisen koulutus
MATKAILUALAN KEHITTÄMISEN JA JOHTAMISEN KOULUTUS (AYM25S)
MATKAILUALAN KEHITTÄMISEN JA JOHTAMISEN KOULUTUS (AYM24S)
MATKAILUALAN KEHITTÄMISEN JA JOHTAMISEN KOULUTUS (AYM23S)
MATKAILUALAN KEHITTÄMISEN JA JOHTAMISEN KOULUTUS (AYM22S)
MATKAILUALAN KEHITTÄMISEN JA JOHTAMISEN KOULUTUS (AYM21S)
MATKAILUALAN KEHITTÄMISEN JA JOHTAMISEN KOULUTUS 2020 YAMK
Ilmoittautumisaika
01.01.2024 - 31.08.2024
Ajoitus
01.08.2024 - 15.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
KAMK Master School
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Liikunta-alan kehittämisen ja johtamisen koulutus
- Liiketoiminnan kehittämisen ja johtamisen koulutus
- Matkailualan kehittämisen ja johtamisen koulutus
Opettaja
- Arto Heikkinen
Ajoitusryhmät
- Avoin AMK 1 (Koko: 5. Avoin AMK: 5.)
Ryhmät
-
SJY23SSJY23S
-
LYL23SLYL23S
-
LYL23SVLYL23SV
-
SYT23SSYT23S
-
TLY23STLY23S
-
AYM23SAYM23S
-
AAMKAvoin AMK
-
ALY23SALY23S
Pienryhmät
- Avoin AMK 1
Tavoitteet
Opintojakson pääteemana on matkailupalveluiden laadukas ja vastuullinen asiakaslähtöinen kehittäminen. Opintojakson aikana perehdytään matkailualan ajankohtaisiin ilmiöihin ja sovelletaan tietoa asiakaslähtöisen tuotteistamisen viitekehykseen matkailupalvelun erityispiirteet huomioiden. Lisäksi opintojaksolla opitaan arvioimaan ja kehittämään omaa asiantuntijuutta.
Sisältö
Matkailupalvelujen kehittäminen, tuotteistaminen ja palvelun kehittämisen prosessit.
Asiakaslähtöisen kehittämisen eri osa-alueet osana palvelun kehittämisen prosessia.
Palveluosaamisen arvioiminen ja kehittäminen.
Oppimateriaalit
Annetaan opintojakson alussa.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa kriittisesti analysoida ja arvioida matkailupalvelujen kehittämisprosesseja asiakaslähtöisyyden ja prosessin toimivuuden näkökulmasta. Hän osaa kehittää organisaation strategiaan pohjautuvia asiakaslähtöisiä ja vastuullisia matkailupalveluja analyysin perusteella. Hän osaa arvioida ja kehittää omaa asiantuntijuuttaan.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa analysoida ja arvioida asiakaslähtöisiä matkailupalveluita. Hän osaa löytää malleja palveluiden kehittämiseksi ja esittää niistä pohjalta suunnitelmia matkailupalveluja tuottaville yrityksille tai organisaatioille. Hän ymmärtää ja osaa arvioida omat asiantuntijuuden kehittämistarpeensa.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tunnistaa matkailupalvelujen asiakaslähtöisiä kehittämistarpeita. Hän osaa esittää niihin ratkaisuja. Hän tunnistaa omat asiantuntijuuden kehittämistarpeensa.
Ilmoittautumisaika
01.08.2024 - 31.12.2024
Ajoitus
17.03.2025 - 31.05.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
KAMK Master School
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Matkailualan kehittämisen ja johtamisen koulutus
Opettaja
- Katri Takala
- Master Opex Virtuaali Master Opex Virtuaali
- Perttu Huusko
Ryhmät
-
AYM24SAYM24S
-
TLY24STLY24S
-
LYL24SVLYL24SV
-
SJY24SSJY24S
-
LYL24SLYL24S
-
ALY24SALY24S
-
SYT24SSYT24S
Tavoitteet
Opiskelija
- ymmärtää liikunta- ja hyvinvointidatan keräämisen, soveltamisen ja hyödyntämisen mahdollisuudet
- osaa arvioida käyttäjälähtöisiä ja terveyttä edistäviä teknologisia ratkaisuja liikunta- ja hyvinvointipalvelujen erilaisissa konteksteissa
- osaa määritellä erilaisia palvelutarpeita
- osaa arvioida ja kehittää palveluita ja toimintoja monialaisessa ryhmässä asiakaslähtöisyyden näkökulmasta ja asiakkaiden hyvinvoinnin näkökulmasta
- osaa arvioida terveys- ja hyvinvointiteknologian eettisiä kysymyksiä
Sisältö
Liikunta- ja hyvinvointidata ja sen hyödyntäminen (kerääminen ja analysointi)
Liikunta- ja hyvinvointiteknologian erilaiset ratkaisut hyvinvoinnin tukena
Liikuntaan ja hyvinvointiin liittyvät palvelutarpeet
Dataan perustuvat liikunta- ja hyvinvointipalvelut
Eettiset kysymykset
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa arvioida liikunta-ja hyvnvointidatan soveltamisen mahdollisuuksia sekä tietää terveyttä edistäviä teknologisia ratkaisuja erilaisissa konteksteissa. Hän osaa kartoittaa erilaisia palvelutarpeita ja tuottaa ratkaisuja organisaatioiden ja yritysten liikunta- ja hyvinvointipalvelujen kehittämiseksi. Hän osaa arvioida omat asiantuntijuuden kehittämistarpeensa liittyen liikuntadatan hyödyntämiseen aihepiirin tiimoilta.
Lisätiedot
Ilmotetaan Repussa
Ilmoittautumisaika
15.02.2025 - 16.03.2025
Ajoitus
17.03.2025 - 31.05.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
KAMK Master School
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Matkailualan kehittämisen ja johtamisen koulutus
Ajoitusryhmät
- KAMK avoin 1 (Koko: 5. Avoin AMK: 5.)
Ryhmät
-
AAMKAvoin AMK
Pienryhmät
- KAMK avoin 1
Tavoitteet
Opiskelija
- ymmärtää liikunta- ja hyvinvointidatan keräämisen, soveltamisen ja hyödyntämisen mahdollisuudet
- osaa arvioida käyttäjälähtöisiä ja terveyttä edistäviä teknologisia ratkaisuja liikunta- ja hyvinvointipalvelujen erilaisissa konteksteissa
- osaa määritellä erilaisia palvelutarpeita
- osaa arvioida ja kehittää palveluita ja toimintoja monialaisessa ryhmässä asiakaslähtöisyyden näkökulmasta ja asiakkaiden hyvinvoinnin näkökulmasta
- osaa arvioida terveys- ja hyvinvointiteknologian eettisiä kysymyksiä
Sisältö
Liikunta- ja hyvinvointidata ja sen hyödyntäminen (kerääminen ja analysointi)
Liikunta- ja hyvinvointiteknologian erilaiset ratkaisut hyvinvoinnin tukena
Liikuntaan ja hyvinvointiin liittyvät palvelutarpeet
Dataan perustuvat liikunta- ja hyvinvointipalvelut
Eettiset kysymykset
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija osaa arvioida liikunta-ja hyvnvointidatan soveltamisen mahdollisuuksia sekä tietää terveyttä edistäviä teknologisia ratkaisuja erilaisissa konteksteissa. Hän osaa kartoittaa erilaisia palvelutarpeita ja tuottaa ratkaisuja organisaatioiden ja yritysten liikunta- ja hyvinvointipalvelujen kehittämiseksi. Hän osaa arvioida omat asiantuntijuuden kehittämistarpeensa liittyen liikuntadatan hyödyntämiseen aihepiirin tiimoilta.
Lisätiedot
Ilmoitetaan Repussa