Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminenLaajuus (15 op)
Tunnus: KTWT228
Laajuus
15 op
Osaamistavoitteet
Opiskelijat toteuttavat tuotantotiimeissä yleisölle suunnatun pelidemon tai valmiin pelin.
Sisältö
Hyväksytyn projektisuunnitelman mukaisen demopelin tekeminen ja osallistuminen pelillä saman vuoden Assembly -tapahtuman pelikehityskilpailuun tai pelin julkaiseminen jossakin kauppapaikassa.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Lisätiedot
Kurssin suorituksena voi myös olla osallistuminen kaupallisen pelin kehittämiseen yrityksessä.
TKI pisteet 15.
Ilmoittautumisaika
11.04.2022 - 24.04.2022
Ajoitus
06.06.2022 - 14.08.2022
Opintopistemäärä
15 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Suomi
Opettaja
- Janne Remes
- Vesa Vaihoja
- Kiia Aihkisalo
Ryhmät
-
VAPVAL2022VAPVAL2022
Tavoitteet
Opiskelijat toteuttavat tuotantotiimeissä yleisölle suunnatun pelidemon tai valmiin pelin.
Sisältö
Hyväksytyn projektisuunnitelman mukaisen demopelin tekeminen ja osallistuminen pelillä saman vuoden Assembly -tapahtuman pelikehityskilpailuun tai pelin julkaiseminen jossakin kauppapaikassa.
Aika ja paikka
Paikka: Kajaani (KAMK kampus, Taito 1) ja Raahe (Lybeckerin opisto)
Aika: 6.6.2022-14.8.2022
Opetusmenetelmät
Ryhmätyöskentely
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Noin 8h/päivä, 5 päivää viikossa huomioiden arkipyhät
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Numeraalinen arviointi 0-5
Arvioinnin perusteet: kirjallinen raportti, työtunnit ja itse-ja vertaisarviointi
Esitietovaatimukset
Riittävät valmiudet toimia pelikehitystiimissä pelituottajan, -suunnittelijan, -ohjelmoijan tai -graafikon roolissa.
Lisätiedot
Kurssin suorituksena voi myös olla osallistuminen kaupallisen pelin kehittämiseen yrityksessä.
TKI pisteet 15.