Siirry suoraan sisältöön

Asiakassuuntainen markkinointi (5op)

Opintojakson tunnus: SHWA204

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää asiakaskeskeisen markkinoinnin perusteet, käsitteet ja
toteutuksen. Opiskelijan osaa soveltaa asiakaspalvelun tietoja ja taitoja eri
organisaatioiden asiakaspalvelutehtävissä. Opiskelija osaa alkeellisen markkinoinnin suunnittelun.

Sisältö

Markkinoinnin peruskäsitteet
Markkinointiajattelun kehittyminen
Markkinoinnin toimintaympäristöt
Ostokäyttäytymisen perusteet
Markkinoinnin kilpailukeinojen yleiskuvaus
Asiakaspalvelun osatekijät ja perusedellytykset
Urheilumarkkinointi

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa soveltaa asiakaslähtöisen markkinoinnin suunnittelun periaatteita markkinointiprosessi huomioiden. Opiskelija osaa soveltaa asiakaspalvelun tietoja ja taitoja eri tilanteissa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa markkinoinnin alkeellisen suunnittelun markkinointiprosessi huomioiden.Opiskelija osaa asiakaspalvelun tiedot ja taidot asiakaspalvelutehtävissä.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tunnistaa markkinoinnin peruskäsitteet ja markkinointiprosessin osat osana markkinoinnin suunnittelua. Opiskelija tunnistaa hyvän asiakaspalvelun merkityksen yrityksen markkinoinnin osana.

Lisätiedot

Check every detail.

Siirry alkuun