Siirry suoraan sisältöön

SisällöntuotantoLaajuus (5 op)

Tunnus: LT00BX67

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa kehittää ja suunnitella yrityksen sosiaalisen median sisältöstrategian perustuen yrityksen markkinointistrategiaan.
Opiskelija osaa luoda strategian mukaisen sosiaalisen median sisältösuunnitelman ja tunnistaa sosiaalisessa mediassa toteutettavan markkinoinnin mahdollisuudet organisaation markkinointiviestinnän osana.
Opiskelija osaa tarkastella organisaation sisällöntuotantoa erilaisista teoreettisista ja eettisistä näkökulmista.

Sisältö

Sisältömarkkinointi
Digitaalinen markkinointi
Sosiaalinen media markkinointikanavana
Sisältöstrategia
Erilaiset sisältömateriaalit
Seuranta, mittaus ja analytiikka

Oppimateriaalit

Keronen & Tanni, 2018 Sisältöstrategia
Katvesuo Katleena 2018 Sano Se Someksi

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa käyttää ammattikäsitteitä sujuvasti ja perustella eri medioiden hyödyntämisen.
Opiskelija osaa tuottaa hyvää sisältömarkkinointia ja hyödyntää eri sisältömateriaaleja ja kanavia melko itsenäisesti.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa käyttää ammattikäsitteitä sujuvasti ja perustella eri medioiden hyödyntämisen.
Opiskelija osaa tuottaa hyvää sisältömarkkinointia ja hyödyntää eri sisältömateriaaleja ja kanavia melko itsenäisesti.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee yleisimmät ammattikäsitteet ja osaa hyödyntää niitä markkinoinnin suunnittelussa. Eri medioiden ja sisältömateriaalien suunnittelu ja tuottaminen vaatii tukea.

fi
Ilmoittautumisaika

01.04.2022 - 31.12.2022

Ajoitus

01.08.2022 - 31.12.2022

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
Opettaja
  • Elina Jääskeläinen
Ryhmät
  • LLT21SM
    LLT21SM

Tavoitteet

Opiskelija osaa kehittää ja suunnitella yrityksen sosiaalisen median sisältöstrategian perustuen yrityksen markkinointistrategiaan.
Opiskelija osaa luoda strategian mukaisen sosiaalisen median sisältösuunnitelman ja tunnistaa sosiaalisessa mediassa toteutettavan markkinoinnin mahdollisuudet organisaation markkinointiviestinnän osana.
Opiskelija osaa tarkastella organisaation sisällöntuotantoa erilaisista teoreettisista ja eettisistä näkökulmista.

Sisältö

Sisältömarkkinointi
Digitaalinen markkinointi
Sosiaalinen media markkinointikanavana
Sisältöstrategia
Erilaiset sisältömateriaalit
Seuranta, mittaus ja analytiikka

Oppimateriaalit

Keronen & Tanni 2018 Sisältöstrategia

Opetusmenetelmät

Opiskelija osaa kehittää ja suunnitella yrityksen sosiaalisen median sisältöstrategian perustuen yrityksen markkinointistrategiaan.
Opiskelija osaa luoda strategian mukaisen sosiaalisen median sisältösuunnitelman ja tunnistaa sosiaalisessa mediassa toteutettavan markkinoinnin mahdollisuudet organisaation markkinointiviestinnän osana.
Opiskelija osaa tarkastella organisaation sisällöntuotantoa erilaisista teoreettisista ja eettisistä näkökulmista.

Lisätietoja opiskelijoille

Toteutus

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa käyttää ammattikäsitteitä sujuvasti ja perustella eri medioiden hyödyntämisen.
Opiskelija osaa tuottaa hyvää sisältömarkkinointia ja hyödyntää eri sisältömateriaaleja ja kanavia melko itsenäisesti.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa käyttää ammattikäsitteitä sujuvasti ja perustella eri medioiden hyödyntämisen.
Opiskelija osaa tuottaa hyvää sisältömarkkinointia ja hyödyntää eri sisältömateriaaleja ja kanavia melko itsenäisesti.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee yleisimmät ammattikäsitteet ja osaa hyödyntää niitä markkinoinnin suunnittelussa. Eri medioiden ja sisältömateriaalien suunnittelu ja tuottaminen vaatii tukea.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Harjoitusmateriaalit
Tuntitehtävät
Lopputehtävä

Hylätty (0)

Opiskelija ei suorita vaadittuja tehtäviä

Toteutuksen arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa käyttää ammattikäsitteitä asiantuntevasti ja perustella eri medioiden hyödyntämisen.
Opiskelija osaa tuottaa laadukasta sisältömarkkinointia ja hyödyntää eri sisältömateriaaleja sekä kanavia itsenäisesti.

Toteutuksen arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija osaa käyttää ammattikäsitteitä sujuvasti ja perustella eri medioiden hyödyntämisen.
Opiskelija osaa tuottaa hyvää sisältömarkkinointia ja hyödyntää eri sisältömateriaaleja ja kanavia melko itsenäisesti.

Toteutuksen arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Opiskelija tuntee yleisimmät ammattikäsitteet ja osaa hyödyntää niitä markkinoinnin suunnittelussa. Eri medioiden ja sisältömateriaalien suunnittelu ja tuottaminen vaatii tukea.

Esitietovaatimukset

Markkinoinnin 1. kurssi (Asiakassuuntainen markkinointi)