Skip to main content

Content MarketingLaajuus (5 cr)

Code: LT00BX67

Credits

5 op

Teaching language

  • Finnish

Objective

Opiskelija osaa kehittää ja suunnitella yrityksen sosiaalisen median sisältöstrategian perustuen yrityksen markkinointistrategiaan.
Opiskelija osaa luoda strategian mukaisen sosiaalisen median sisältösuunnitelman ja tunnistaa sosiaalisessa mediassa toteutettavan markkinoinnin mahdollisuudet organisaation markkinointiviestinnän osana.
Opiskelija osaa tarkastella organisaation sisällöntuotantoa erilaisista teoreettisista ja eettisistä näkökulmista.

Content

Sisältömarkkinointi
Digitaalinen markkinointi
Sosiaalinen media markkinointikanavana
Sisältöstrategia
Erilaiset sisältömateriaalit
Seuranta, mittaus ja analytiikka

Materials

Keronen & Tanni, 2018 Sisältöstrategia
Katvesuo Katleena 2018 Sano Se Someksi

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa käyttää ammattikäsitteitä sujuvasti ja perustella eri medioiden hyödyntämisen.
Opiskelija osaa tuottaa hyvää sisältömarkkinointia ja hyödyntää eri sisältömateriaaleja ja kanavia melko itsenäisesti.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija osaa käyttää ammattikäsitteitä sujuvasti ja perustella eri medioiden hyödyntämisen.
Opiskelija osaa tuottaa hyvää sisältömarkkinointia ja hyödyntää eri sisältömateriaaleja ja kanavia melko itsenäisesti.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija tuntee yleisimmät ammattikäsitteet ja osaa hyödyntää niitä markkinoinnin suunnittelussa. Eri medioiden ja sisältömateriaalien suunnittelu ja tuottaminen vaatii tukea.

en
Enrollment

01.04.2022 - 31.12.2022

Timing

01.08.2022 - 31.12.2022

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Business

Teaching languages
  • Finnish
Degree programmes
  • BACHELORS DEGREE IN BUSINESS ADMINISTRATION
Teachers
  • Elina Jääskeläinen
Groups
  • LLT21SM
    LLT21SM

Objective

Opiskelija osaa kehittää ja suunnitella yrityksen sosiaalisen median sisältöstrategian perustuen yrityksen markkinointistrategiaan.
Opiskelija osaa luoda strategian mukaisen sosiaalisen median sisältösuunnitelman ja tunnistaa sosiaalisessa mediassa toteutettavan markkinoinnin mahdollisuudet organisaation markkinointiviestinnän osana.
Opiskelija osaa tarkastella organisaation sisällöntuotantoa erilaisista teoreettisista ja eettisistä näkökulmista.

Content

Sisältömarkkinointi
Digitaalinen markkinointi
Sosiaalinen media markkinointikanavana
Sisältöstrategia
Erilaiset sisältömateriaalit
Seuranta, mittaus ja analytiikka

Materials

Keronen & Tanni 2018 Sisältöstrategia

Teaching methods

Opiskelija osaa kehittää ja suunnitella yrityksen sosiaalisen median sisältöstrategian perustuen yrityksen markkinointistrategiaan.
Opiskelija osaa luoda strategian mukaisen sosiaalisen median sisältösuunnitelman ja tunnistaa sosiaalisessa mediassa toteutettavan markkinoinnin mahdollisuudet organisaation markkinointiviestinnän osana.
Opiskelija osaa tarkastella organisaation sisällöntuotantoa erilaisista teoreettisista ja eettisistä näkökulmista.

Further information

Toteutus

Evaluation scale

0 - 5

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa käyttää ammattikäsitteitä sujuvasti ja perustella eri medioiden hyödyntämisen.
Opiskelija osaa tuottaa hyvää sisältömarkkinointia ja hyödyntää eri sisältömateriaaleja ja kanavia melko itsenäisesti.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija osaa käyttää ammattikäsitteitä sujuvasti ja perustella eri medioiden hyödyntämisen.
Opiskelija osaa tuottaa hyvää sisältömarkkinointia ja hyödyntää eri sisältömateriaaleja ja kanavia melko itsenäisesti.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija tuntee yleisimmät ammattikäsitteet ja osaa hyödyntää niitä markkinoinnin suunnittelussa. Eri medioiden ja sisältömateriaalien suunnittelu ja tuottaminen vaatii tukea.

Assessment methods and criteria

Harjoitusmateriaalit
Tuntitehtävät
Lopputehtävä

Assessment criteria, fail (0)

Opiskelija ei suorita vaadittuja tehtäviä

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa käyttää ammattikäsitteitä asiantuntevasti ja perustella eri medioiden hyödyntämisen.
Opiskelija osaa tuottaa laadukasta sisältömarkkinointia ja hyödyntää eri sisältömateriaaleja sekä kanavia itsenäisesti.

Toteutuksen arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija osaa käyttää ammattikäsitteitä sujuvasti ja perustella eri medioiden hyödyntämisen.
Opiskelija osaa tuottaa hyvää sisältömarkkinointia ja hyödyntää eri sisältömateriaaleja ja kanavia melko itsenäisesti.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija tuntee yleisimmät ammattikäsitteet ja osaa hyödyntää niitä markkinoinnin suunnittelussa. Eri medioiden ja sisältömateriaalien suunnittelu ja tuottaminen vaatii tukea.

Prerequisites

Markkinoinnin 1. kurssi (Asiakassuuntainen markkinointi)