Content MarketingLaajuus (5 cr)
Code: LT00BX67
Credits
5 op
Teaching language
- Finnish
Objective
Opiskelija osaa kehittää ja suunnitella yrityksen sosiaalisen median sisältöstrategian perustuen yrityksen markkinointistrategiaan.
Opiskelija osaa luoda strategian mukaisen sosiaalisen median sisältösuunnitelman ja tunnistaa sosiaalisessa mediassa toteutettavan markkinoinnin mahdollisuudet organisaation markkinointiviestinnän osana.
Opiskelija osaa tarkastella organisaation sisällöntuotantoa erilaisista teoreettisista ja eettisistä näkökulmista.
Content
Sisältömarkkinointi
Digitaalinen markkinointi
Sosiaalinen media markkinointikanavana
Sisältöstrategia
Erilaiset sisältömateriaalit
Seuranta, mittaus ja analytiikka
Materials
Keronen & Tanni, 2018 Sisältöstrategia
Katvesuo Katleena 2018 Sano Se Someksi
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osaa käyttää ammattikäsitteitä sujuvasti ja perustella eri medioiden hyödyntämisen.
Opiskelija osaa tuottaa hyvää sisältömarkkinointia ja hyödyntää eri sisältömateriaaleja ja kanavia melko itsenäisesti.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija osaa käyttää ammattikäsitteitä sujuvasti ja perustella eri medioiden hyödyntämisen.
Opiskelija osaa tuottaa hyvää sisältömarkkinointia ja hyödyntää eri sisältömateriaaleja ja kanavia melko itsenäisesti.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija tuntee yleisimmät ammattikäsitteet ja osaa hyödyntää niitä markkinoinnin suunnittelussa. Eri medioiden ja sisältömateriaalien suunnittelu ja tuottaminen vaatii tukea.
Enrollment
01.04.2022 - 31.12.2022
Timing
01.08.2022 - 31.12.2022
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Business
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- BACHELORS DEGREE IN BUSINESS ADMINISTRATION
Teachers
- Elina Jääskeläinen
Groups
-
LLT21SMLLT21SM
Objective
Opiskelija osaa kehittää ja suunnitella yrityksen sosiaalisen median sisältöstrategian perustuen yrityksen markkinointistrategiaan.
Opiskelija osaa luoda strategian mukaisen sosiaalisen median sisältösuunnitelman ja tunnistaa sosiaalisessa mediassa toteutettavan markkinoinnin mahdollisuudet organisaation markkinointiviestinnän osana.
Opiskelija osaa tarkastella organisaation sisällöntuotantoa erilaisista teoreettisista ja eettisistä näkökulmista.
Content
Sisältömarkkinointi
Digitaalinen markkinointi
Sosiaalinen media markkinointikanavana
Sisältöstrategia
Erilaiset sisältömateriaalit
Seuranta, mittaus ja analytiikka
Materials
Keronen & Tanni 2018 Sisältöstrategia
Teaching methods
Opiskelija osaa kehittää ja suunnitella yrityksen sosiaalisen median sisältöstrategian perustuen yrityksen markkinointistrategiaan.
Opiskelija osaa luoda strategian mukaisen sosiaalisen median sisältösuunnitelman ja tunnistaa sosiaalisessa mediassa toteutettavan markkinoinnin mahdollisuudet organisaation markkinointiviestinnän osana.
Opiskelija osaa tarkastella organisaation sisällöntuotantoa erilaisista teoreettisista ja eettisistä näkökulmista.
Further information
Toteutus
Evaluation scale
0 - 5
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osaa käyttää ammattikäsitteitä sujuvasti ja perustella eri medioiden hyödyntämisen.
Opiskelija osaa tuottaa hyvää sisältömarkkinointia ja hyödyntää eri sisältömateriaaleja ja kanavia melko itsenäisesti.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija osaa käyttää ammattikäsitteitä sujuvasti ja perustella eri medioiden hyödyntämisen.
Opiskelija osaa tuottaa hyvää sisältömarkkinointia ja hyödyntää eri sisältömateriaaleja ja kanavia melko itsenäisesti.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija tuntee yleisimmät ammattikäsitteet ja osaa hyödyntää niitä markkinoinnin suunnittelussa. Eri medioiden ja sisältömateriaalien suunnittelu ja tuottaminen vaatii tukea.
Assessment methods and criteria
Harjoitusmateriaalit
Tuntitehtävät
Lopputehtävä
Assessment criteria, fail (0)
Opiskelija ei suorita vaadittuja tehtäviä
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osaa käyttää ammattikäsitteitä asiantuntevasti ja perustella eri medioiden hyödyntämisen.
Opiskelija osaa tuottaa laadukasta sisältömarkkinointia ja hyödyntää eri sisältömateriaaleja sekä kanavia itsenäisesti.
Toteutuksen arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Opiskelija osaa käyttää ammattikäsitteitä sujuvasti ja perustella eri medioiden hyödyntämisen.
Opiskelija osaa tuottaa hyvää sisältömarkkinointia ja hyödyntää eri sisältömateriaaleja ja kanavia melko itsenäisesti.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija tuntee yleisimmät ammattikäsitteet ja osaa hyödyntää niitä markkinoinnin suunnittelussa. Eri medioiden ja sisältömateriaalien suunnittelu ja tuottaminen vaatii tukea.
Prerequisites
Markkinoinnin 1. kurssi (Asiakassuuntainen markkinointi)