Hyvinvointiteknologia (5op)
Opintojakson tunnus: SJ00BG55
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija
- osaa arvioida teknologian tarjoamia mahdollisuuksia hyvinvoinnin ja terveyden edistämisessä
- osaa soveltaa hyvinvointipalveluissa käytettäviä teknologisia ratkaisuja ja innovaatioita
- osaa arvioida teknologisia sovelluksia erilaisissa hyvinvointipalveluiden konteksteissa
- osaa arvioida ja kehittää palveluita ja toimintoja asiakaslähtöisyyden huomioiden ja asiakkaiden hyvinvointiin vaikuttaen
Sisältö
Hyvinvointiteknologia ja sen sovellukset terveyden, hyvinvoinnin ja terveysliikunnan edistämisessä
Palvelumuotoilu hyvinvointiteknologisten ratkaisujen suunnittelussa
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija
- tuottaa ja arvioi hyvinvointiteknologiaan liittyvää tietoa kriittisen perustellusti ja johdonmukaisesti sekä työelämän toimintatapoja perustellusti kehittäen
- hyödyntää kotimaisia ja kansainvälisiä tietolähteitä kriittisesti ja laaja-alaisesti
- johtaa ja kehittää palvelu- ja asiakasprosesseja tavoitteellisesti, taitavasti ja vastuullisesti eri näkökulmia ansiokkaasti huomioon ottaen
- osallistaa luovasti ja innovatiivisesti ryhmän jäseniä ja toimii yhteistoiminnassa henkilöstön ja asiakkaiden kanssa
- viestii selkeästi ja taitavan analyyttisesti sekä suullisesti että kirjallisesti
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija
- tuottaa ja arvioi hyvinvointiteknologiaan liittyvää tietoa kriittisesti ja laaja-alaisesti ja työelämän asiantuntijuuttaan perustellusti kehittäen
- hyödyntää kotimaisia ja kansainvälisiä tietolähteitä monipuolisesti
- johtaa ja kehittää palvelu- ja asiakasprosesseja vastuullisesti eri näkökulmia huomioon ottaen
- osallistaa asiantuntijuutta yhdistäen ryhmän jäseniä ja toimii yhteistoiminnassa henkilöstön ja asiakkaiden kanssa
- viestii selkeästi ja perustellusti sekä suullisesti että kirjallisesti
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija
- tuottaa ja arvioi hyvinvointiteknologiaan liittyvää tietoa laaja-alaisesti työelämän asiantuntijuuttaan kehittäen
- hyödyntää tietolähteitä monipuolisesti
- johtaa ja kehittää palvelu- ja asiakasprosesseja vastuullisesti
- osallistaa asiantuntijana ryhmän jäseniä ja toimii yhteistoiminnassa henkilöstön ja asiakkaiden kanssa
- viestii selkeästi sekä suullisesti että kirjallisesti