Strategic Marketing ThinkingLaajuus (5 cr)
Course unit code: LT00CW18
General information
- Credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
Objective
Opiskelija ymmärtää strategisen markkinointiosaamisen roolin liiketoimintastrategian perustana, koko organisaation läpäisevänä ajattelutapana, ja tapana toteuttaa liiketoimintaa. Markkinoinnin strateginen rooli on yrityksen johdossa olevaa osaamista.
Opiskelija osaa analysoida yrityksen strategisia linjauksia ja päätöksiä sekä tunnistaa yrityksen menestykseen vaikuttavia tekijöitä strategisen markkinointiajattelun mukaisesti.
Content
Strateginen markkinointiajattelu ja sen osa-alueet liiketoimintastrategiassa
Uusien mahdollisuuksien tunnistaminen
Markkinoiden ja toimintaympäristöjen tuntemus liiketoiminnan kehittämisessä
Kilpailuedut
Brändi strategian osana
Innovaatiot ja innovatiivisuus liiketoiminnassa
Asiakas- ja markkinalähtöinen liiketoiminnan kehitys
Materials
Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa / Reppu-opintojaksolla.
Execution methods
Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa
Accomplishment methods
Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa