Projektiopinnot 3 - 3D peliLaajuus (10 op)
Tunnus: TT00BL72
Laajuus
10 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa tehdä tuotantotiimissä teknisesti vaativan ja visuaalisesti korkeatasoisen, uusinta teknologiaa hyödyntävän pelin.
Sisältö
Opiskelijoista muodostuvat tuotantotiimit tekevät teknisesti vaativan ja visuaalisesti korkeatasoisen pelin ja julkaisevat pelin jossakin digitaalisessa kauppapaikassa.
Oppimateriaalit
Muutoksia ja tarkennuksia voi tulla opettajilta.
Lisätiedot
Muutoksia ja tarkennuksia voi tulla opettajilta.
Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ajoitus
01.08.2024 - 31.12.2024
Opintopistemäärä
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Niko Kinnunen
- Janne Remes
- Johanna Puirava
- Marika Mustalahti
- Tommi Helin
Ryhmät
-
TTK22SPTTTK22SPT
-
TTK22SPOTTK22SPO
-
TTK22SPGTTK22SPG
-
TTK22SPTTK22SP
Tavoitteet
Opiskelija osaa tehdä tuotantotiimissä teknisesti vaativan ja visuaalisesti korkeatasoisen, uusinta teknologiaa hyödyntävän pelin.
Sisältö
Opiskelijoista muodostuvat tuotantotiimit tekevät teknisesti vaativan ja visuaalisesti korkeatasoisen pelin ja julkaisevat pelin jossakin digitaalisessa kauppapaikassa.
Arviointiasteikko
0 - 5
Esitietovaatimukset
Projektiopinnot 1, Projektiopinnot 2
Lisätiedot
Muutoksia ja tarkennuksia voi tulla opettajilta.
Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ajoitus
01.08.2024 - 31.12.2024
Opintopistemäärä
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Marika Mustalahti
- Vesa Vaihoja
- Kiia Aihkisalo
Ryhmät
-
TTK22SPRaaheTTK22SPRaahe
Tavoitteet
Opiskelija osaa tehdä tuotantotiimissä teknisesti vaativan ja visuaalisesti korkeatasoisen, uusinta teknologiaa hyödyntävän pelin.
Sisältö
Opiskelijoista muodostuvat tuotantotiimit tekevät teknisesti vaativan ja visuaalisesti korkeatasoisen pelin ja julkaisevat pelin jossakin digitaalisessa kauppapaikassa.
Opetusmenetelmät
Työpajatyöskentely ja kirjalliset tehtävät.
Arviointiasteikko
0 - 5
Hylätty (0)
Opintosuoritus hylätään mikäli opiskelija ei palauta vaadittuja tehtäviä.
Opintopisteitä vastaava tuntimäärä jää vajaaksi.
Laadultaan huonot palautustyöt voivat johtaa kurssin hylkäämiseen.
Toteutuksen arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on palauttanut kaikki kurssin vaaditut tehtävät ajoissa.
Opiskelija on noudattanut kurssin alussa tekemäänsä suunnitelmaa tai kykenee soveltamaan sitä muutosten tapahtuessa ja pysyy aikataulussa.
Opiskelija on dokumentoinut kurssin erinomaisesti.
Opiskelija on suorittanut opintopisteitä vastaavan tuntimäärän.
Toteutuksen arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Opiskelija on palauttanut kaikki kurssin vaaditut tehtävät ajoissa.
Opiskelija on noudattanut kurssin alussa tekemäänsä suunnittelmaa tai soveltanut sitä
Opiskelija on dokumentoinut kurssin hyvin.
Opiskelija on suorittanut opintopisteitä vastaavan tuntimäärän.
Arvioinnissa käytetään myös itse- ja vertaisarviointia.
Toteutuksen arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Opiskelija on palauttanut kaikki kurssin vaaditut tehtävät.
Opiskelija on dokumentoinut kurssin työt, mutta dokumentaatio jää vajaaksi.
Opiskelija on suorittanut opintopisteitä vastaavan tuntimäärän.
Arvioinnissa käytetään myös itse- ja vertaisarviointia.
Esitietovaatimukset
Projektiopinnot 1, Projektiopinnot 2
Lisätiedot
Muutoksia ja tarkennuksia voi tulla opettajilta.
Ilmoittautumisaika
01.08.2023 - 30.09.2023
Ajoitus
01.08.2023 - 31.12.2023
Opintopistemäärä
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Opettaja
- Antti Junttila
- Kiia Aihkisalo
- Vesa Vaihoja
Ryhmät
-
TTK21SPTRaaTTK21SPTRaa
-
TTK21SPRaaheTTK21SPRaahe
-
TTK21SPORaaTTK21SPORaa
-
TTK21SPGRaaTTK21SPGRaa
Tavoitteet
Opiskelija osaa tehdä tuotantotiimissä teknisesti vaativan ja visuaalisesti korkeatasoisen, uusinta teknologiaa hyödyntävän pelin.
Sisältö
Opiskelijoista muodostuvat tuotantotiimit tekevät teknisesti vaativan ja visuaalisesti korkeatasoisen pelin ja julkaisevat pelin jossakin digitaalisessa kauppapaikassa.
Arviointiasteikko
0 - 5
Esitietovaatimukset
Projektiopinnot 1, Projektiopinnot 2
Lisätiedot
Muutoksia ja tarkennuksia voi tulla opettajilta.
Ilmoittautumisaika
01.08.2023 - 30.09.2023
Ajoitus
01.08.2023 - 31.12.2023
Opintopistemäärä
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Niko Kinnunen
- Joonas Muhonen
- Mikko Romppainen
- Janne Remes
- Tommi Helin
Ryhmät
-
TTK21SPGTTK21SPG
-
TTK21SPTTTK21SPT
-
TTK21SPOTTK21SPO
Tavoitteet
Opiskelija osaa tehdä tuotantotiimissä teknisesti vaativan ja visuaalisesti korkeatasoisen, uusinta teknologiaa hyödyntävän pelin.
Sisältö
Opiskelijoista muodostuvat tuotantotiimit tekevät teknisesti vaativan ja visuaalisesti korkeatasoisen pelin ja julkaisevat pelin jossakin digitaalisessa kauppapaikassa.
Arviointiasteikko
0 - 5
Esitietovaatimukset
Projektiopinnot 1, Projektiopinnot 2
Lisätiedot
Muutoksia ja tarkennuksia voi tulla opettajilta.
Ilmoittautumisaika
01.08.2022 - 30.09.2022
Ajoitus
01.08.2022 - 31.12.2022
Opintopistemäärä
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Niko Kinnunen
- Joonas Muhonen
- Mikko Romppainen
- Antti Junttila
- Tommi Helin
- Vesa Vaihoja
- Kiia Aihkisalo
Ryhmät
-
TTK20SPOTTK20SPO
-
TTK20SPTTTK20SPT
-
TTK20SPTTK20SP
-
TTK20SPGRaaheTTK20SPGRaahe
-
TTK20SPRaaheTTK20SPRaahe
-
TTK20SPTRaaheTTK20SPTRaahe
-
TTK20SPGTTK20SPG
-
TTK20SPORaaheTTK20SPORaahe
Tavoitteet
Opiskelija osaa tehdä tuotantotiimissä teknisesti vaativan ja visuaalisesti korkeatasoisen, uusinta teknologiaa hyödyntävän pelin.
Sisältö
Opiskelijoista muodostuvat tuotantotiimit tekevät teknisesti vaativan ja visuaalisesti korkeatasoisen pelin ja julkaisevat pelin jossakin digitaalisessa kauppapaikassa.
Arviointiasteikko
0 - 5
Esitietovaatimukset
Projektiopinnot 1, Projektiopinnot 2
Lisätiedot
Muutoksia ja tarkennuksia voi tulla opettajilta.