Continuation Course in Programming C++Laajuus (3 op)
Tunnus: KTVP052
Laajuus
3 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija hallitsee C++-kielen kehittyneet piirteet ja osaa soveltaa oppimaansa pelinkehityksessä.
Sisältö
STL:n algoritmit
Aliohjelma- ja luokkamallit
Poikkeuskäsittely
Moniperintä
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Kiitettävä (5): Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti oppimaansa erilaisissa ohjelmointitehtävissä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä (3-4): Opiskelija osaa käyttää ohjelmoinnin menetelmiä tarkoituksenmukaisella tavalla.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tyydyttävä (1-2): Opiskelija tuntee ja hallitsee C++-ohjelmointiin liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät.
Lisätiedot
Kurssin voi suorittaa verkko-opintoina
Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ajoitus
28.10.2024 - 31.12.2024
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Mika Sorsa
Ryhmät
-
TTK23SPOTTK23SPO
Tavoitteet
Opiskelija hallitsee C++-kielen kehittyneet piirteet ja osaa soveltaa oppimaansa pelinkehityksessä.
Sisältö
STL:n algoritmit
Aliohjelma- ja luokkamallit
Poikkeuskäsittely
Moniperintä
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Kiitettävä (5): Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti oppimaansa erilaisissa ohjelmointitehtävissä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä (3-4): Opiskelija osaa käyttää ohjelmoinnin menetelmiä tarkoituksenmukaisella tavalla.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tyydyttävä (1-2): Opiskelija tuntee ja hallitsee C++-ohjelmointiin liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät.
Esitietovaatimukset
Ohjelmoinnin perusteet, Olio-ohjelmoinnin perusteet, Programming C++
Lisätiedot
Kurssin voi suorittaa verkko-opintoina
Ilmoittautumisaika
01.08.2023 - 29.10.2023
Ajoitus
30.10.2023 - 31.12.2023
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Vesa Vaihoja
Ryhmät
-
TTK22SPORaaheTTK22SPORaahe
Tavoitteet
Opiskelija hallitsee C++-kielen kehittyneet piirteet ja osaa soveltaa oppimaansa pelinkehityksessä.
Sisältö
STL:n algoritmit
Aliohjelma- ja luokkamallit
Poikkeuskäsittely
Moniperintä
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Kiitettävä (5): Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti oppimaansa erilaisissa ohjelmointitehtävissä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä (3-4): Opiskelija osaa käyttää ohjelmoinnin menetelmiä tarkoituksenmukaisella tavalla.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tyydyttävä (1-2): Opiskelija tuntee ja hallitsee C++-ohjelmointiin liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät.
Esitietovaatimukset
Ohjelmoinnin perusteet, Olio-ohjelmoinnin perusteet, Programming C++
Lisätiedot
Kurssin voi suorittaa verkko-opintoina
Ilmoittautumisaika
01.08.2023 - 29.10.2023
Ajoitus
30.10.2023 - 31.12.2023
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Mika Sorsa
Ryhmät
-
TTK22SPOTTK22SPO
Tavoitteet
Opiskelija hallitsee C++-kielen kehittyneet piirteet ja osaa soveltaa oppimaansa pelinkehityksessä.
Sisältö
STL:n algoritmit
Aliohjelma- ja luokkamallit
Poikkeuskäsittely
Moniperintä
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Kiitettävä (5): Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti oppimaansa erilaisissa ohjelmointitehtävissä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä (3-4): Opiskelija osaa käyttää ohjelmoinnin menetelmiä tarkoituksenmukaisella tavalla.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tyydyttävä (1-2): Opiskelija tuntee ja hallitsee C++-ohjelmointiin liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät.
Esitietovaatimukset
Ohjelmoinnin perusteet, Olio-ohjelmoinnin perusteet, Programming C++
Lisätiedot
Kurssin voi suorittaa verkko-opintoina
Ilmoittautumisaika
01.08.2022 - 30.09.2022
Ajoitus
31.10.2022 - 31.12.2022
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Vesa Vaihoja
Ryhmät
-
TTK21SPRaaheTTK21SPRaahe
-
TTK21SPORaaTTK21SPORaa
Tavoitteet
Opiskelija hallitsee C++-kielen kehittyneet piirteet ja osaa soveltaa oppimaansa pelinkehityksessä.
Sisältö
STL:n algoritmit
Aliohjelma- ja luokkamallit
Poikkeuskäsittely
Moniperintä
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Kiitettävä (5): Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti oppimaansa erilaisissa ohjelmointitehtävissä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä (3-4): Opiskelija osaa käyttää ohjelmoinnin menetelmiä tarkoituksenmukaisella tavalla.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tyydyttävä (1-2): Opiskelija tuntee ja hallitsee C++-ohjelmointiin liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät.
Esitietovaatimukset
Ohjelmoinnin perusteet, Olio-ohjelmoinnin perusteet, Programming C++
Lisätiedot
Kurssin voi suorittaa verkko-opintoina
Ilmoittautumisaika
01.08.2022 - 30.09.2022
Ajoitus
31.10.2022 - 31.12.2022
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Joona Tolonen
Ryhmät
-
TTK21SPOTTK21SPO
Tavoitteet
Opiskelija hallitsee C++-kielen kehittyneet piirteet ja osaa soveltaa oppimaansa pelinkehityksessä.
Sisältö
STL:n algoritmit
Aliohjelma- ja luokkamallit
Poikkeuskäsittely
Moniperintä
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Kiitettävä (5): Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti oppimaansa erilaisissa ohjelmointitehtävissä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä (3-4): Opiskelija osaa käyttää ohjelmoinnin menetelmiä tarkoituksenmukaisella tavalla.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tyydyttävä (1-2): Opiskelija tuntee ja hallitsee C++-ohjelmointiin liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät.
Esitietovaatimukset
Ohjelmoinnin perusteet, Olio-ohjelmoinnin perusteet, Programming C++
Lisätiedot
Kurssin voi suorittaa verkko-opintoina