Siirry suoraan sisältöön

2D AnimationLaajuus (3 op)

Tunnus: KTVP030

Laajuus

3 op

Osaamistavoitteet

Opiskelijat ymmärtävät animaation perusteet ja kykenevät luomaan 2D animaatioita peleihin.

Sisältö

Animaation historia
Animaation peruskäsitteet.
Kävely, juoksu, lyönti ja hyppyanimaatiot.

Esitietovaatimukset

2D Character design

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

basic attendance and understanding, assignments submitted.
On läsnä, palauttaa tehtävät.

fi
Ilmoittautumisaika

02.07.2024 - 31.07.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 27.10.2024

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • OPE_Tietojärjestelmät OPE_Tietojärjestelmä
  • Kiia Aihkisalo
Ryhmät
  • TTK23SPG
    TTK23SPG

Tavoitteet

Opiskelijat ymmärtävät animaation perusteet ja kykenevät luomaan 2D animaatioita peleihin.

Sisältö

Animaation historia
Animaation peruskäsitteet.
Kävely, juoksu, lyönti ja hyppyanimaatiot.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

basic attendance and understanding, assignments submitted.
On läsnä, palauttaa tehtävät.

Esitietovaatimukset

2D Character design

fi
Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 03.09.2023

Ajoitus

11.09.2023 - 15.09.2023

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Ope_pelituotanto Ope_pelituotanto
  • Kiia Aihkisalo
Ryhmät
  • TTK22SPG
    TTK22SPG

Tavoitteet

Opiskelijat ymmärtävät animaation perusteet ja kykenevät luomaan 2D animaatioita peleihin.

Sisältö

Animaation historia
Animaation peruskäsitteet.
Kävely, juoksu, lyönti ja hyppyanimaatiot.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

basic attendance and understanding, assignments submitted.
On läsnä, palauttaa tehtävät.

Esitietovaatimukset

2D Character design

fi
Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 30.09.2023

Ajoitus

01.08.2023 - 29.10.2023

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Ope_pelituotanto Ope_pelituotanto
  • Kiia Aihkisalo
Ryhmät
  • TTK22SPGRaahe
    TTK22SPGRaahe

Tavoitteet

Opiskelijat ymmärtävät animaation perusteet ja kykenevät luomaan 2D animaatioita peleihin.

Sisältö

Animaation historia
Animaation peruskäsitteet.
Kävely, juoksu, lyönti ja hyppyanimaatiot.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

basic attendance and understanding, assignments submitted.
On läsnä, palauttaa tehtävät.

Esitietovaatimukset

2D Character design

fi
Ilmoittautumisaika

01.08.2022 - 30.09.2022

Ajoitus

05.09.2022 - 09.09.2022

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Ope_pelituotanto Ope_pelituotanto
  • Kiia Aihkisalo
Ryhmät
  • TTK21SPRaahe
    TTK21SPRaahe
  • TTK21SPGRaa
    TTK21SPGRaa

Tavoitteet

Opiskelijat ymmärtävät animaation perusteet ja kykenevät luomaan 2D animaatioita peleihin.

Sisältö

Animaation historia
Animaation peruskäsitteet.
Kävely, juoksu, lyönti ja hyppyanimaatiot.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

basic attendance and understanding, assignments submitted.
On läsnä, palauttaa tehtävät.

Esitietovaatimukset

2D Character design

fi
Ilmoittautumisaika

01.08.2022 - 30.09.2022

Ajoitus

05.09.2022 - 09.09.2022

Opintopistemäärä

3 op

Virtuaaliosuus

3 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Ope_pelituotanto Ope_pelituotanto
  • Kiia Aihkisalo
Ryhmät
  • TTK21SPG
    TTK21SPG
  • TTK21SPGRaa
    TTK21SPGRaa

Tavoitteet

Opiskelijat ymmärtävät animaation perusteet ja kykenevät luomaan 2D animaatioita peleihin.

Sisältö

Animaation historia
Animaation peruskäsitteet.
Kävely, juoksu, lyönti ja hyppyanimaatiot.

Aika ja paikka

5.-9.9.2022 one week intensive

Opetusmenetelmät

This course if provided in English and teached remotely.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

basic attendance and understanding, assignments submitted.
On läsnä, palauttaa tehtävät.

Esitietovaatimukset

2D Character design