Siirry suoraan sisältöön

Programming Mobile GamesLaajuus (3 op)

Tunnus: KTVP060

Laajuus

3 op

Osaamistavoitteet

Students will understand the limitations and constraints of mobile platforms in game programming. They will be able to identify the differences between different mobile platforms and understand the requirements of code portability. Students will be able to implement game or other real time graphics applications in a mobile device.

Sisältö

Different mobile platforms and differences between them.
Code portability and constraints.
Use of different SDKs

Esitietovaatimukset

Programming C++

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti oppimaansa erilaisissa tehtävissä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa käyttää kurssilla opeteltuja menetelmiä tarkoituksenmukaisella tavalla.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee ja hallitsee kurssiin liittyvät peruskäsitteet.

fi
Ilmoittautumisaika

02.07.2024 - 31.07.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Janne Remes
Ryhmät
  • TTK23SPO
    TTK23SPO

Tavoitteet

Students will understand the limitations and constraints of mobile platforms in game programming. They will be able to identify the differences between different mobile platforms and understand the requirements of code portability. Students will be able to implement game or other real time graphics applications in a mobile device.

Sisältö

Different mobile platforms and differences between them.
Code portability and constraints.
Use of different SDKs

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti oppimaansa erilaisissa tehtävissä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa käyttää kurssilla opeteltuja menetelmiä tarkoituksenmukaisella tavalla.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee ja hallitsee kurssiin liittyvät peruskäsitteet.

Esitietovaatimukset

Programming C++

fi
Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 30.09.2023

Ajoitus

01.08.2023 - 31.12.2023

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Janne Remes
Ryhmät
  • TTK22SPORaahe
    TTK22SPORaahe

Tavoitteet

Students will understand the limitations and constraints of mobile platforms in game programming. They will be able to identify the differences between different mobile platforms and understand the requirements of code portability. Students will be able to implement game or other real time graphics applications in a mobile device.

Sisältö

Different mobile platforms and differences between them.
Code portability and constraints.
Use of different SDKs

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti oppimaansa erilaisissa tehtävissä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa käyttää kurssilla opeteltuja menetelmiä tarkoituksenmukaisella tavalla.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee ja hallitsee kurssiin liittyvät peruskäsitteet.

Esitietovaatimukset

Programming C++

fi
Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 30.09.2023

Ajoitus

01.08.2023 - 31.12.2023

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Janne Remes
Ryhmät
  • TTK22SPO
    TTK22SPO

Tavoitteet

Students will understand the limitations and constraints of mobile platforms in game programming. They will be able to identify the differences between different mobile platforms and understand the requirements of code portability. Students will be able to implement game or other real time graphics applications in a mobile device.

Sisältö

Different mobile platforms and differences between them.
Code portability and constraints.
Use of different SDKs

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti oppimaansa erilaisissa tehtävissä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa käyttää kurssilla opeteltuja menetelmiä tarkoituksenmukaisella tavalla.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee ja hallitsee kurssiin liittyvät peruskäsitteet.

Esitietovaatimukset

Programming C++

fi
Ilmoittautumisaika

01.08.2022 - 30.09.2022

Ajoitus

01.08.2022 - 31.12.2022

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Janne Remes
Ryhmät
  • TTK21SPRaahe
    TTK21SPRaahe
  • TTK21SPORaa
    TTK21SPORaa

Tavoitteet

Students will understand the limitations and constraints of mobile platforms in game programming. They will be able to identify the differences between different mobile platforms and understand the requirements of code portability. Students will be able to implement game or other real time graphics applications in a mobile device.

Sisältö

Different mobile platforms and differences between them.
Code portability and constraints.
Use of different SDKs

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti oppimaansa erilaisissa tehtävissä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa käyttää kurssilla opeteltuja menetelmiä tarkoituksenmukaisella tavalla.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee ja hallitsee kurssiin liittyvät peruskäsitteet.

Esitietovaatimukset

Programming C++

fi
Ilmoittautumisaika

01.08.2022 - 30.09.2022

Ajoitus

01.08.2022 - 31.12.2022

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Janne Remes
Ryhmät
  • TTK21SPO
    TTK21SPO

Tavoitteet

Students will understand the limitations and constraints of mobile platforms in game programming. They will be able to identify the differences between different mobile platforms and understand the requirements of code portability. Students will be able to implement game or other real time graphics applications in a mobile device.

Sisältö

Different mobile platforms and differences between them.
Code portability and constraints.
Use of different SDKs

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti oppimaansa erilaisissa tehtävissä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa käyttää kurssilla opeteltuja menetelmiä tarkoituksenmukaisella tavalla.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee ja hallitsee kurssiin liittyvät peruskäsitteet.

Esitietovaatimukset

Programming C++