Siirry suoraan sisältöön

Motion CaptureLaajuus (3 op)

Tunnus: TT00BL75

Laajuus

3 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää liikkeenkaappaustekniikan perusteet ja osaa toteuttaa videopelien hahmoanimaatioita liikkeenkaappaustekniikkaa hyödyntämällä

Sisältö

Liikkeenkaappauksen perusteet
Laitteistot ja ohjelmistot
Esituotanto ja suunitelmat
Työtavat ja työnkulku
Liikekaappausdatan käsittely
Liikekaappausdatan muokkaaminen pelianimaatioksi

Esitietovaatimukset

3D Animation

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa soveltaa oppiminsa tekniikkoja ja osoittaa harjoitustyöllä hallitsevansa kurssilla läpikäydyt tekniikat erinomaisesti. Erittäin hyvät harjoitustyöt.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osoittaa harjoitustyöllä hallitsevansa kurssilla läpikäydyt tekniikat hyvin. Kaikki harjoitustyöt tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija ymmärtää perusteet kurssilla läpikäydyistä tekniikoista. Palauttaa harjoitustyöt.

fi
Ilmoittautumisaika

19.08.2024 - 22.09.2024

Ajoitus

01.09.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Opetuskielet
  • Englanti
  • Suomi
Opettaja
  • Tommi Helin

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää liikkeenkaappaustekniikan perusteet ja osaa toteuttaa videopelien hahmoanimaatioita liikkeenkaappaustekniikkaa hyödyntämällä

Sisältö

Liikkeenkaappauksen perusteet
Laitteistot ja ohjelmistot
Esituotanto ja suunitelmat
Työtavat ja työnkulku
Liikekaappausdatan käsittely
Liikekaappausdatan muokkaaminen pelianimaatioksi

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa soveltaa oppiminsa tekniikkoja ja osoittaa harjoitustyöllä hallitsevansa kurssilla läpikäydyt tekniikat erinomaisesti. Erittäin hyvät harjoitustyöt.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osoittaa harjoitustyöllä hallitsevansa kurssilla läpikäydyt tekniikat hyvin. Kaikki harjoitustyöt tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija ymmärtää perusteet kurssilla läpikäydyistä tekniikoista. Palauttaa harjoitustyöt.

Esitietovaatimukset

3D Animation

fi
Ilmoittautumisaika

17.04.2023 - 30.04.2023

Ajoitus

02.10.2023 - 20.12.2023

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • OPE_Tietojärjestelmät OPE_Tietojärjestelmä
  • Tommi Helin
Ryhmät
  • VAPVAL2023
    VAPVAL2023

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää liikkeenkaappaustekniikan perusteet ja osaa toteuttaa videopelien hahmoanimaatioita liikkeenkaappaustekniikkaa hyödyntämällä

Sisältö

Liikkeenkaappauksen perusteet
Laitteistot ja ohjelmistot
Esituotanto ja suunitelmat
Työtavat ja työnkulku
Liikekaappausdatan käsittely
Liikekaappausdatan muokkaaminen pelianimaatioksi

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa soveltaa oppiminsa tekniikkoja ja osoittaa harjoitustyöllä hallitsevansa kurssilla läpikäydyt tekniikat erinomaisesti. Erittäin hyvät harjoitustyöt.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osoittaa harjoitustyöllä hallitsevansa kurssilla läpikäydyt tekniikat hyvin. Kaikki harjoitustyöt tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija ymmärtää perusteet kurssilla läpikäydyistä tekniikoista. Palauttaa harjoitustyöt.

Esitietovaatimukset

3D Animation

fi
Ilmoittautumisaika

12.04.2021 - 25.04.2021

Ajoitus

01.01.2022 - 31.05.2022

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • Tommi Helin
Ryhmät
  • VAPVAL2022
    VAPVAL2022

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää liikkeenkaappaustekniikan perusteet ja osaa toteuttaa videopelien hahmoanimaatioita liikkeenkaappaustekniikkaa hyödyntämällä

Sisältö

Liikkeenkaappauksen perusteet
Laitteistot ja ohjelmistot
Esituotanto ja suunitelmat
Työtavat ja työnkulku
Liikekaappausdatan käsittely
Liikekaappausdatan muokkaaminen pelianimaatioksi

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa soveltaa oppiminsa tekniikkoja ja osoittaa harjoitustyöllä hallitsevansa kurssilla läpikäydyt tekniikat erinomaisesti. Erittäin hyvät harjoitustyöt.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osoittaa harjoitustyöllä hallitsevansa kurssilla läpikäydyt tekniikat hyvin. Kaikki harjoitustyöt tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija ymmärtää perusteet kurssilla läpikäydyistä tekniikoista. Palauttaa harjoitustyöt.

Esitietovaatimukset

3D Animation