Motion CaptureLaajuus (3 op)
Tunnus: TT00BL75
Laajuus
3 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää liikkeenkaappaustekniikan perusteet ja osaa toteuttaa videopelien hahmoanimaatioita liikkeenkaappaustekniikkaa hyödyntämällä
Sisältö
Liikkeenkaappauksen perusteet
Laitteistot ja ohjelmistot
Esituotanto ja suunitelmat
Työtavat ja työnkulku
Liikekaappausdatan käsittely
Liikekaappausdatan muokkaaminen pelianimaatioksi
Esitietovaatimukset
3D Animation
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa soveltaa oppiminsa tekniikkoja ja osoittaa harjoitustyöllä hallitsevansa kurssilla läpikäydyt tekniikat erinomaisesti. Erittäin hyvät harjoitustyöt.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osoittaa harjoitustyöllä hallitsevansa kurssilla läpikäydyt tekniikat hyvin. Kaikki harjoitustyöt tehty hyvin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija ymmärtää perusteet kurssilla läpikäydyistä tekniikoista. Palauttaa harjoitustyöt.
Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ajoitus
01.09.2024 - 31.12.2024
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Opetuskielet
- Englanti
- Suomi
Opettaja
- Tommi Helin
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää liikkeenkaappaustekniikan perusteet ja osaa toteuttaa videopelien hahmoanimaatioita liikkeenkaappaustekniikkaa hyödyntämällä
Sisältö
Liikkeenkaappauksen perusteet
Laitteistot ja ohjelmistot
Esituotanto ja suunitelmat
Työtavat ja työnkulku
Liikekaappausdatan käsittely
Liikekaappausdatan muokkaaminen pelianimaatioksi
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa soveltaa oppiminsa tekniikkoja ja osoittaa harjoitustyöllä hallitsevansa kurssilla läpikäydyt tekniikat erinomaisesti. Erittäin hyvät harjoitustyöt.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osoittaa harjoitustyöllä hallitsevansa kurssilla läpikäydyt tekniikat hyvin. Kaikki harjoitustyöt tehty hyvin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija ymmärtää perusteet kurssilla läpikäydyistä tekniikoista. Palauttaa harjoitustyöt.
Esitietovaatimukset
3D Animation
Ilmoittautumisaika
17.04.2023 - 30.04.2023
Ajoitus
02.10.2023 - 20.12.2023
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Suomi
Opettaja
- OPE_Tietojärjestelmät OPE_Tietojärjestelmä
- Tommi Helin
Ryhmät
-
VAPVAL2023VAPVAL2023
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää liikkeenkaappaustekniikan perusteet ja osaa toteuttaa videopelien hahmoanimaatioita liikkeenkaappaustekniikkaa hyödyntämällä
Sisältö
Liikkeenkaappauksen perusteet
Laitteistot ja ohjelmistot
Esituotanto ja suunitelmat
Työtavat ja työnkulku
Liikekaappausdatan käsittely
Liikekaappausdatan muokkaaminen pelianimaatioksi
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa soveltaa oppiminsa tekniikkoja ja osoittaa harjoitustyöllä hallitsevansa kurssilla läpikäydyt tekniikat erinomaisesti. Erittäin hyvät harjoitustyöt.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osoittaa harjoitustyöllä hallitsevansa kurssilla läpikäydyt tekniikat hyvin. Kaikki harjoitustyöt tehty hyvin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija ymmärtää perusteet kurssilla läpikäydyistä tekniikoista. Palauttaa harjoitustyöt.
Esitietovaatimukset
3D Animation
Ilmoittautumisaika
12.04.2021 - 25.04.2021
Ajoitus
01.01.2022 - 31.05.2022
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Opettaja
- Tommi Helin
Ryhmät
-
VAPVAL2022VAPVAL2022
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää liikkeenkaappaustekniikan perusteet ja osaa toteuttaa videopelien hahmoanimaatioita liikkeenkaappaustekniikkaa hyödyntämällä
Sisältö
Liikkeenkaappauksen perusteet
Laitteistot ja ohjelmistot
Esituotanto ja suunitelmat
Työtavat ja työnkulku
Liikekaappausdatan käsittely
Liikekaappausdatan muokkaaminen pelianimaatioksi
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa soveltaa oppiminsa tekniikkoja ja osoittaa harjoitustyöllä hallitsevansa kurssilla läpikäydyt tekniikat erinomaisesti. Erittäin hyvät harjoitustyöt.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osoittaa harjoitustyöllä hallitsevansa kurssilla läpikäydyt tekniikat hyvin. Kaikki harjoitustyöt tehty hyvin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija ymmärtää perusteet kurssilla läpikäydyistä tekniikoista. Palauttaa harjoitustyöt.
Esitietovaatimukset
3D Animation