Siirry suoraan sisältöön

Level DesignLaajuus (3 op)

Tunnus: KT00BQ03

Laajuus

3 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää kenttäsuunnittelun perusteet peliympäristön osana, ja pystyy suunnittelemaan pelitasoja.

Sisältö

Kenttäsuunnittelun historia
Kenttäsuunnittelun periaatteet 2D ja 3D ympäristöissä
Mobiilipelien tasosuunnittelu
Kenttäeditorit
Kenttien suunnittelu, implementointi ja testaus

Esitietovaatimukset

Game Design I

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on ymmärtänyt kenttäsuunnitteluun vaadittavan tietotaidon. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa taitoa 2D ja 3D ympäristöissä. Opiskelija osaa analysoida pelitasoja muista peleistä.