Siirry suoraan sisältöön

Matkailuyrityksen toimintaLaajuus (5 op)

Tunnus: AM00BK93

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa kannattavan matkailuyrityksen toiminnan johtamisen periaatteet ja tietää matkailuyrityksen erityispiirteet. Opiskelija osaa analysoida matkailunyrityksen toimintaa.

Sisältö

Matkailuyritys ilmiönä ja käytänteinä, yritystoiminnan perusta, liiketoimintaprosessit, yrityksen johtamisen periaatteet, yrityksen tuloksellisuus, kannattava yritystoiminta

Suorittaminen: Liiketoiminta-analyysi, CASE – harjoitukset tai muut vastaavat tehtävät

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa matkailuyrityksen toiminnan periaatteet erityispiirteet huomioiden. Opiskelija osaa analysoida matkailuyrityksen toimintaa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen toiminnan periaatteet erityispiirteet huomioiden. Opiskelija tietää matkailuyrityksen analysoinnin periaatteet.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee matkailuyrityksen toiminnan periaatteet ja erityispiirteet. Opiskelija tuntee matkailuyrityksen analysoinnin periaatteet.

fi
Ilmoittautumisaika

02.07.2024 - 31.07.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Matkailun koulutus
Opettaja
  • Mika Pietarinen
Ryhmät
  • AMM23K
    AMM23K

Tavoitteet

Opiskelija osaa kannattavan matkailuyrityksen toiminnan johtamisen periaatteet ja tietää matkailuyrityksen erityispiirteet. Opiskelija osaa analysoida matkailunyrityksen toimintaa.

Sisältö

Matkailuyritys ilmiönä ja käytänteinä, yritystoiminnan perusta, liiketoimintaprosessit, yrityksen johtamisen periaatteet, yrityksen tuloksellisuus, kannattava yritystoiminta

Suorittaminen: Liiketoiminta-analyysi, CASE – harjoitukset tai muut vastaavat tehtävät

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa matkailuyrityksen toiminnan periaatteet erityispiirteet huomioiden. Opiskelija osaa analysoida matkailuyrityksen toimintaa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen toiminnan periaatteet erityispiirteet huomioiden. Opiskelija tietää matkailuyrityksen analysoinnin periaatteet.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee matkailuyrityksen toiminnan periaatteet ja erityispiirteet. Opiskelija tuntee matkailuyrityksen analysoinnin periaatteet.

fi
Ilmoittautumisaika

01.12.2022 - 31.01.2023

Ajoitus

01.01.2023 - 31.05.2023

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Matkailun koulutus
Opettaja
  • Mika Pietarinen
Ryhmät
  • AMM22K
    AMM22K

Tavoitteet

Opiskelija osaa kannattavan matkailuyrityksen toiminnan johtamisen periaatteet ja tietää matkailuyrityksen erityispiirteet. Opiskelija osaa analysoida matkailunyrityksen toimintaa.

Sisältö

Matkailuyritys ilmiönä ja käytänteinä, yritystoiminnan perusta, liiketoimintaprosessit, yrityksen johtamisen periaatteet, yrityksen tuloksellisuus, kannattava yritystoiminta

Suorittaminen: Liiketoiminta-analyysi, CASE – harjoitukset tai muut vastaavat tehtävät

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa matkailuyrityksen toiminnan periaatteet erityispiirteet huomioiden. Opiskelija osaa analysoida matkailuyrityksen toimintaa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen toiminnan periaatteet erityispiirteet huomioiden. Opiskelija tietää matkailuyrityksen analysoinnin periaatteet.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee matkailuyrityksen toiminnan periaatteet ja erityispiirteet. Opiskelija tuntee matkailuyrityksen analysoinnin periaatteet.

fi
Ilmoittautumisaika

23.08.2021 - 31.12.2022

Ajoitus

01.08.2022 - 31.12.2022

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Matkailun koulutus
Opettaja
  • Mika Pietarinen
Ryhmät
  • AMM21K
    AMM21K

Tavoitteet

Opiskelija osaa kannattavan matkailuyrityksen toiminnan johtamisen periaatteet ja tietää matkailuyrityksen erityispiirteet. Opiskelija osaa analysoida matkailunyrityksen toimintaa.

Sisältö

Matkailuyritys ilmiönä ja käytänteinä, yritystoiminnan perusta, liiketoimintaprosessit, yrityksen johtamisen periaatteet, yrityksen tuloksellisuus, kannattava yritystoiminta

Suorittaminen: Liiketoiminta-analyysi, CASE – harjoitukset tai muut vastaavat tehtävät

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa matkailuyrityksen toiminnan periaatteet erityispiirteet huomioiden. Opiskelija osaa analysoida matkailuyrityksen toimintaa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen toiminnan periaatteet erityispiirteet huomioiden. Opiskelija tietää matkailuyrityksen analysoinnin periaatteet.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee matkailuyrityksen toiminnan periaatteet ja erityispiirteet. Opiskelija tuntee matkailuyrityksen analysoinnin periaatteet.