Siirry suoraan sisältöön

Matkailupalveluiden myyntiprosessitLaajuus (5 op)

Tunnus: AM00BH03

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa matkailupalvelujen myyntiprosessien suunnittelun ja toteutuksen. Opiskelija osaa matkailuyrityksen tuloksekkaan myyntityön käytännön toteutuksen.

Sisältö

Matkailupalvelujen myyntiprosessit, myyntikanavat, kohderyhmät, myyntityö, myynnin johtaminen, myyntityön tuloksellisuus

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa toteuttaa ja reflektoida matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan. Opiskelija osaa matkailuyrityksen myyntityön käytännön toteutuksen.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti

Lisätiedot

Toteutus voi olla osin/kokonaan yhdessä englanninkielisen tourism-ryhmän kanssa

fi
Ilmoittautumisaika

02.07.2024 - 31.07.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Matkailun koulutus
Opettaja
  • Katja-Mari Kärkkäinen
Ryhmät
  • AMA23S
    AMA23S

Tavoitteet

Opiskelija osaa matkailupalvelujen myyntiprosessien suunnittelun ja toteutuksen. Opiskelija osaa matkailuyrityksen tuloksekkaan myyntityön käytännön toteutuksen.

Sisältö

Matkailupalvelujen myyntiprosessit, myyntikanavat, kohderyhmät, myyntityö, myynnin johtaminen, myyntityön tuloksellisuus

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa toteuttaa ja reflektoida matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan. Opiskelija osaa matkailuyrityksen myyntityön käytännön toteutuksen.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti

Lisätiedot

Toteutus voi olla osin/kokonaan yhdessä englanninkielisen tourism-ryhmän kanssa

fi
Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 30.09.2023

Ajoitus

01.08.2023 - 15.12.2023

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Matkailun koulutus
Opettaja
  • Katja-Mari Kärkkäinen
Ryhmät
  • AMA22S
    AMA22S

Tavoitteet

Opiskelija osaa matkailupalvelujen myyntiprosessien suunnittelun ja toteutuksen. Opiskelija osaa matkailuyrityksen tuloksekkaan myyntityön käytännön toteutuksen.

Sisältö

Matkailupalvelujen myyntiprosessit, myyntikanavat, kohderyhmät, myyntityö, myynnin johtaminen, myyntityön tuloksellisuus

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa toteuttaa ja reflektoida matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan. Opiskelija osaa matkailuyrityksen myyntityön käytännön toteutuksen.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti

Lisätiedot

Toteutus voi olla osin/kokonaan yhdessä englanninkielisen tourism-ryhmän kanssa

fi
Ilmoittautumisaika

01.12.2022 - 31.01.2023

Ajoitus

01.01.2023 - 31.05.2023

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Matkailun koulutus
Opettaja
  • Katja-Mari Kärkkäinen
Ryhmät
  • AMA21S
    AMA21S

Tavoitteet

Opiskelija osaa matkailupalvelujen myyntiprosessien suunnittelun ja toteutuksen. Opiskelija osaa matkailuyrityksen tuloksekkaan myyntityön käytännön toteutuksen.

Sisältö

Matkailupalvelujen myyntiprosessit, myyntikanavat, kohderyhmät, myyntityö, myynnin johtaminen, myyntityön tuloksellisuus

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa toteuttaa ja reflektoida matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan. Opiskelija osaa matkailuyrityksen myyntityön käytännön toteutuksen.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti

Lisätiedot

Toteutus voi olla osin/kokonaan yhdessä englanninkielisen tourism-ryhmän kanssa

fi
Ilmoittautumisaika

01.12.2021 - 31.01.2022

Ajoitus

01.01.2022 - 31.07.2022

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Matkailun koulutus
Opettaja
  • Katja-Mari Kärkkäinen
Ryhmät
  • AMA20S
    AMA20S
  • AMA19S
    AMA19S

Tavoitteet

Opiskelija osaa matkailupalvelujen myyntiprosessien suunnittelun ja toteutuksen. Opiskelija osaa matkailuyrityksen tuloksekkaan myyntityön käytännön toteutuksen.

Sisältö

Matkailupalvelujen myyntiprosessit, myyntikanavat, kohderyhmät, myyntityö, myynnin johtaminen, myyntityön tuloksellisuus

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa toteuttaa ja reflektoida matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan. Opiskelija osaa matkailuyrityksen myyntityön käytännön toteutuksen.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti

Lisätiedot

Toteutus voi olla osin/kokonaan yhdessä englanninkielisen tourism-ryhmän kanssa