Siirry suoraan sisältöön

Matkailupalveluiden myyntiprosessit (5 op)

Toteutuksen tunnus: AM00BH03-3007

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

19.08.2024 - 22.09.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Matkailun koulutus

Opettaja

  • Katja-Mari Kärkkäinen

Ryhmät

  • AMA23S
    AMA23S
  • 26.08.2024 14:15 - 15:45, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007
  • 02.09.2024 14:15 - 15:45, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007
  • 10.09.2024 12:30 - 14:00, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007
  • 16.09.2024 14:15 - 15:45, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007
  • 23.09.2024 14:15 - 15:45, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007
  • 30.09.2024 14:15 - 15:45, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007
  • 28.10.2024 12:30 - 14:00, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007
  • 28.10.2024 14:15 - 15:45, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007
  • 04.11.2024 12:30 - 15:45, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007
  • 11.11.2024 12:30 - 14:00, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007
  • 19.11.2024 10:00 - 11:30, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007
  • 25.11.2024 12:30 - 14:00, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007
  • 02.12.2024 12:30 - 14:00, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007
  • 09.12.2024 12:30 - 14:00, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007

Tavoitteet

Opiskelija osaa matkailupalvelujen myyntiprosessien suunnittelun ja toteutuksen. Opiskelija osaa matkailuyrityksen tuloksekkaan myyntityön käytännön toteutuksen.

Sisältö

Matkailupalvelujen myyntiprosessit, myyntikanavat, kohderyhmät, myyntityö, myynnin johtaminen, myyntityön tuloksellisuus

Aika ja paikka

01.08.2024 - 15.12.2024

Oppimateriaalit

Kurssilla annetut materiaalit. Kirjallisuussuositukset löytyvät Reppu-oppimateriaalialustalta, Kirjallisuus osiosta. (Lista täydentyy kurssin aikana).

Opetusmenetelmät

Lähiopetus, itsenäinen opiskelu.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Mahdolliset vierailijaluennot / yritysvierailut.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Ei tenttiä.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Kurssin laajuus 5 op, josta noin 23 h kontaktiopetusta, itsenäistä opiskelua 112 h.

Sisällön jaksotus

Kurssi toteutuu 3. & 4. jaksolla.

Lisätietoja opiskelijoille

Kurssin hyväksytysti läpäiseminen edellyttää 70 % läsnäoloa tunneilla.
Annettujen tehtäväharjoitteet tulee olla suoritettu hyväksytysti.
Myöhästyneet palautukset vaikuttavat arvosanaan laskevasti.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa toteuttaa ja reflektoida matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan. Opiskelija osaa matkailuyrityksen myyntityön käytännön toteutuksen.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi asteikolla 1-5.

Hylätty (0)

Opiskelija ei tunne ja ymmärrä matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelua ja toteuttamisen asiakaslähtöisiä periaatteita.

Toteutuksen arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa toteuttaa ja reflektoida matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen asiakaslähtöisesti.
Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan. Opiskelija osaa matkailuyrityksen myyntityön käytännön toteutuksen.

Toteutuksen arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan.

Toteutuksen arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Opiskelija tietää ja ymmärtää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti.

Lisätiedot

Toteutus voi olla osin/kokonaan yhdessä englanninkielisen tourism-ryhmän kanssa