Siirry suoraan sisältöön

MajoituspalvelutLaajuus (5 op)

Tunnus: AM00BK84

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa kuvata Suomen ja maailman majoitustoimintaa ja selittää eri majoitustoiminnan tarjoamat muodot. Opiskelija ymmärtää majoitustoiminnan sisäistä ja ulkoista toimintaympäristöä sekä hallitsee keskeisimmät majoitusliikkeen työtehtävät.

Sisältö

Majoitustoiminnan historia
Majoitustoiminta ja sen muodot
Majoitusliikkeen toimintaympäristöt
Majoitusliikkeen puhtaanapito
Sähköinen liiketoiminta ja markkinoinnin merkitys

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa laaja-alaisesti kuvata ja analysoida Suomen ja maailman majoitustoiminnan historian pääpiirteet ja vaiheet tähän päivään saakka. Hän osaa myös selittää kiitettävästi majoitustoiminnan tarjonnan eri muodot sekä analysoida majoitusliikkeen toimintaympäristön. Opiskelija hallitsee kiitettävästi ja laaja-alaisesti majoitusliikkeen puhtaanapidon perusteet. Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä edistäen ja kehittäen ryhmän toimintaa sekä osaa soveltaa

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa hyvin kuvata Suomen ja maailman majoitustoiminnan historian pääpiirteet ja vaiheet tähän päivään saakka. Hän osaa myös selittää hyvin majoitustoiminnan tarjonnan eri muodot sekä kuvata majoitusliikkeen toimintaympäristön. Opiskelija osaa hyvin majoitusliikkeen puhtaanapidon perusteet. Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi sekä osaa perustella toimintansa ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa tyydyttävästi kuvata Suomen ja maailman majoitustoiminnan historian pääpiirteet ja vaiheet tähän päivään saakka. Hän osaa myös pintapuolisesti selittää majoitustoiminnan tarjonnan eri muodot sekä kuvata majoitusliikkeen toimintaympäristöä. Opiskelija hallitsee tyydyttävästi majoitusliikkeen puhtaanapidon perusteet.
Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä ja ottaa toiminnassaan muut ryhmän jäsenet huomioon sekä toimii ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.

fi
Ilmoittautumisaika

02.07.2024 - 31.07.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Matkailun koulutus
Opettaja
  • Katja-Mari Kärkkäinen
Ryhmät
  • AMM24K
    AMM24K

Tavoitteet

Opiskelija osaa kuvata Suomen ja maailman majoitustoimintaa ja selittää eri majoitustoiminnan tarjoamat muodot. Opiskelija ymmärtää majoitustoiminnan sisäistä ja ulkoista toimintaympäristöä sekä hallitsee keskeisimmät majoitusliikkeen työtehtävät.

Sisältö

Majoitustoiminnan historia
Majoitustoiminta ja sen muodot
Majoitusliikkeen toimintaympäristöt
Majoitusliikkeen puhtaanapito
Sähköinen liiketoiminta ja markkinoinnin merkitys

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa laaja-alaisesti kuvata ja analysoida Suomen ja maailman majoitustoiminnan historian pääpiirteet ja vaiheet tähän päivään saakka. Hän osaa myös selittää kiitettävästi majoitustoiminnan tarjonnan eri muodot sekä analysoida majoitusliikkeen toimintaympäristön. Opiskelija hallitsee kiitettävästi ja laaja-alaisesti majoitusliikkeen puhtaanapidon perusteet. Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä edistäen ja kehittäen ryhmän toimintaa sekä osaa soveltaa

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa hyvin kuvata Suomen ja maailman majoitustoiminnan historian pääpiirteet ja vaiheet tähän päivään saakka. Hän osaa myös selittää hyvin majoitustoiminnan tarjonnan eri muodot sekä kuvata majoitusliikkeen toimintaympäristön. Opiskelija osaa hyvin majoitusliikkeen puhtaanapidon perusteet. Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi sekä osaa perustella toimintansa ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa tyydyttävästi kuvata Suomen ja maailman majoitustoiminnan historian pääpiirteet ja vaiheet tähän päivään saakka. Hän osaa myös pintapuolisesti selittää majoitustoiminnan tarjonnan eri muodot sekä kuvata majoitusliikkeen toimintaympäristöä. Opiskelija hallitsee tyydyttävästi majoitusliikkeen puhtaanapidon perusteet.
Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä ja ottaa toiminnassaan muut ryhmän jäsenet huomioon sekä toimii ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.

fi
Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 30.09.2023

Ajoitus

01.08.2023 - 15.12.2023

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Matkailun koulutus
Opettaja
  • Katja-Mari Kärkkäinen
Ryhmät
  • AMM23K
    AMM23K

Tavoitteet

Opiskelija osaa kuvata Suomen ja maailman majoitustoimintaa ja selittää eri majoitustoiminnan tarjoamat muodot. Opiskelija ymmärtää majoitustoiminnan sisäistä ja ulkoista toimintaympäristöä sekä hallitsee keskeisimmät majoitusliikkeen työtehtävät.

Sisältö

Majoitustoiminnan historia
Majoitustoiminta ja sen muodot
Majoitusliikkeen toimintaympäristöt
Majoitusliikkeen puhtaanapito
Sähköinen liiketoiminta ja markkinoinnin merkitys

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa laaja-alaisesti kuvata ja analysoida Suomen ja maailman majoitustoiminnan historian pääpiirteet ja vaiheet tähän päivään saakka. Hän osaa myös selittää kiitettävästi majoitustoiminnan tarjonnan eri muodot sekä analysoida majoitusliikkeen toimintaympäristön. Opiskelija hallitsee kiitettävästi ja laaja-alaisesti majoitusliikkeen puhtaanapidon perusteet. Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä edistäen ja kehittäen ryhmän toimintaa sekä osaa soveltaa

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa hyvin kuvata Suomen ja maailman majoitustoiminnan historian pääpiirteet ja vaiheet tähän päivään saakka. Hän osaa myös selittää hyvin majoitustoiminnan tarjonnan eri muodot sekä kuvata majoitusliikkeen toimintaympäristön. Opiskelija osaa hyvin majoitusliikkeen puhtaanapidon perusteet. Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi sekä osaa perustella toimintansa ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa tyydyttävästi kuvata Suomen ja maailman majoitustoiminnan historian pääpiirteet ja vaiheet tähän päivään saakka. Hän osaa myös pintapuolisesti selittää majoitustoiminnan tarjonnan eri muodot sekä kuvata majoitusliikkeen toimintaympäristöä. Opiskelija hallitsee tyydyttävästi majoitusliikkeen puhtaanapidon perusteet.
Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä ja ottaa toiminnassaan muut ryhmän jäsenet huomioon sekä toimii ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.

fi
Ilmoittautumisaika

01.12.2021 - 31.12.2022

Ajoitus

01.08.2022 - 31.12.2022

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Matkailun koulutus
Opettaja
  • Katja-Mari Kärkkäinen
  • Mika Pietarinen
Ryhmät
  • AMM22K
    AMM22K

Tavoitteet

Opiskelija osaa kuvata Suomen ja maailman majoitustoimintaa ja selittää eri majoitustoiminnan tarjoamat muodot. Opiskelija ymmärtää majoitustoiminnan sisäistä ja ulkoista toimintaympäristöä sekä hallitsee keskeisimmät majoitusliikkeen työtehtävät.

Sisältö

Majoitustoiminnan historia
Majoitustoiminta ja sen muodot
Majoitusliikkeen toimintaympäristöt
Majoitusliikkeen puhtaanapito
Sähköinen liiketoiminta ja markkinoinnin merkitys

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa laaja-alaisesti kuvata ja analysoida Suomen ja maailman majoitustoiminnan historian pääpiirteet ja vaiheet tähän päivään saakka. Hän osaa myös selittää kiitettävästi majoitustoiminnan tarjonnan eri muodot sekä analysoida majoitusliikkeen toimintaympäristön. Opiskelija hallitsee kiitettävästi ja laaja-alaisesti majoitusliikkeen puhtaanapidon perusteet. Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä edistäen ja kehittäen ryhmän toimintaa sekä osaa soveltaa

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa hyvin kuvata Suomen ja maailman majoitustoiminnan historian pääpiirteet ja vaiheet tähän päivään saakka. Hän osaa myös selittää hyvin majoitustoiminnan tarjonnan eri muodot sekä kuvata majoitusliikkeen toimintaympäristön. Opiskelija osaa hyvin majoitusliikkeen puhtaanapidon perusteet. Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi sekä osaa perustella toimintansa ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa tyydyttävästi kuvata Suomen ja maailman majoitustoiminnan historian pääpiirteet ja vaiheet tähän päivään saakka. Hän osaa myös pintapuolisesti selittää majoitustoiminnan tarjonnan eri muodot sekä kuvata majoitusliikkeen toimintaympäristöä. Opiskelija hallitsee tyydyttävästi majoitusliikkeen puhtaanapidon perusteet.
Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä ja ottaa toiminnassaan muut ryhmän jäsenet huomioon sekä toimii ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.