Siirry suoraan sisältöön

Matematiikkaa peliohjelmoijilleLaajuus (5 op)

Tunnus: TT00BM23

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa differentiaaliyhtälöiden ratkaisumenetelmiä ja 3d-grafiikassa tarvittavan laskennan matemaattiset perusteet sekä niiden hyödyntämisen pelialan sovelluksissa.

Sisältö

Differentiaaliyhtälöt
Numeeriset menetelmät
Vektorit ja matriisit
Lineaarikuvaukset
Kvaterniot

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa pelialan laskennan matemaattiset perusteet ja niiden hyödyntämisen sovellusten toteuttamisessa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tuntee pelialan laskennan matemaattiset perusteet ja osaa niiden soveltamismenetelmiä.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee pelialan laskennan matemaattiset perusteet ja niiden soveltamismenetelmiä.

fi
Ilmoittautumisaika

01.12.2023 - 31.01.2024

Ajoitus

01.01.2024 - 31.07.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
  • Simo Määttä
  • Mikko Romppainen
Ryhmät
  • TTV22SP
    TTV22SP

Tavoitteet

Opiskelija osaa differentiaaliyhtälöiden ratkaisumenetelmiä ja 3d-grafiikassa tarvittavan laskennan matemaattiset perusteet sekä niiden hyödyntämisen pelialan sovelluksissa.

Sisältö

Differentiaaliyhtälöt
Numeeriset menetelmät
Vektorit ja matriisit
Lineaarikuvaukset
Kvaterniot

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa pelialan laskennan matemaattiset perusteet ja niiden hyödyntämisen sovellusten toteuttamisessa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tuntee pelialan laskennan matemaattiset perusteet ja osaa niiden soveltamismenetelmiä.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee pelialan laskennan matemaattiset perusteet ja niiden soveltamismenetelmiä.

fi
Ilmoittautumisaika

02.12.2022 - 31.01.2023

Ajoitus

01.01.2023 - 31.07.2023

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
  • Simo Määttä
  • Mikko Romppainen
Ryhmät
  • TTV21SP
    TTV21SP

Tavoitteet

Opiskelija osaa differentiaaliyhtälöiden ratkaisumenetelmiä ja 3d-grafiikassa tarvittavan laskennan matemaattiset perusteet sekä niiden hyödyntämisen pelialan sovelluksissa.

Sisältö

Differentiaaliyhtälöt
Numeeriset menetelmät
Vektorit ja matriisit
Lineaarikuvaukset
Kvaterniot

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa pelialan laskennan matemaattiset perusteet ja niiden hyödyntämisen sovellusten toteuttamisessa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tuntee pelialan laskennan matemaattiset perusteet ja osaa niiden soveltamismenetelmiä.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee pelialan laskennan matemaattiset perusteet ja niiden soveltamismenetelmiä.

fi
Ilmoittautumisaika

01.12.2021 - 31.01.2022

Ajoitus

01.01.2022 - 31.07.2022

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
  • Simo Määttä
  • Mikko Romppainen
Ryhmät
  • TTV20SP
    TTV20SP

Tavoitteet

Opiskelija osaa differentiaaliyhtälöiden ratkaisumenetelmiä ja 3d-grafiikassa tarvittavan laskennan matemaattiset perusteet sekä niiden hyödyntämisen pelialan sovelluksissa.

Sisältö

Differentiaaliyhtälöt
Numeeriset menetelmät
Vektorit ja matriisit
Lineaarikuvaukset
Kvaterniot

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa pelialan laskennan matemaattiset perusteet ja niiden hyödyntämisen sovellusten toteuttamisessa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tuntee pelialan laskennan matemaattiset perusteet ja osaa niiden soveltamismenetelmiä.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee pelialan laskennan matemaattiset perusteet ja niiden soveltamismenetelmiä.