Siirry suoraan sisältöön

Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen ILaajuus (10 op)

Tunnus: KTWT062

Laajuus

10 op

Opetuskieli

  • suomi
  • englanti

Osaamistavoitteet

Opiskelijat toteuttavat tuotantotiimeissä yleisölle suunnatun pelidemon

Sisältö

Aiemmin hyväksytyn projektisuunnitelman mukaisen demopelin tekeminen ja osallistuminen pelillä saman vuoden Assembly -tapahtuman pelikehityskilpailuun, johonkin maailmanlaajuiseen pelikilpailuun tai pelin julkaiseminen jossakin kauppapaikassa.

Esitietovaatimukset

Ei esitietovaatimuksia.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Lisätiedot

Kurssin suorituksena voi myös olla osallistuminen kaupallisen pelin kehittämiseen yrityksessä.
TKI pisteet 10.

fi
Ilmoittautumisaika

02.12.2022 - 31.01.2023

Ajoitus

01.01.2023 - 31.07.2023

Opintopistemäärä

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Englanti
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Janne Remes
  • Ope_pelituotanto Ope_pelituotanto
  • Kiia Aihkisalo
  • Vesa Vaihoja
Ryhmät
  • TTK22SPGRaahe
    TTK22SPGRaahe
  • TTK22SPTRaahe
    TTK22SPTRaahe
  • TTK22SPT
    TTK22SPT
  • TTK22SPO
    TTK22SPO
  • TTK22SPG
    TTK22SPG
  • TTK22SP
    TTK22SP
  • TTK22SPORaahe
    TTK22SPORaahe

Tavoitteet

Opiskelijat toteuttavat tuotantotiimeissä yleisölle suunnatun pelidemon

Sisältö

Aiemmin hyväksytyn projektisuunnitelman mukaisen demopelin tekeminen ja osallistuminen pelillä saman vuoden Assembly -tapahtuman pelikehityskilpailuun, johonkin maailmanlaajuiseen pelikilpailuun tai pelin julkaiseminen jossakin kauppapaikassa.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Esitietovaatimukset

Ei esitietovaatimuksia.

Lisätiedot

Kurssin suorituksena voi myös olla osallistuminen kaupallisen pelin kehittämiseen yrityksessä.
TKI pisteet 10.

fi
Ilmoittautumisaika

11.04.2022 - 24.04.2022

Ajoitus

06.06.2022 - 22.07.2022

Opintopistemäärä

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Englanti
  • Suomi
Opettaja
  • Janne Remes
  • Kiia Aihkisalo
  • Vesa Vaihoja
Ryhmät
  • VAPVAL2022
    VAPVAL2022

Tavoitteet

Opiskelijat toteuttavat tuotantotiimeissä yleisölle suunnatun pelidemon

Sisältö

Aiemmin hyväksytyn projektisuunnitelman mukaisen demopelin tekeminen ja osallistuminen pelillä saman vuoden Assembly -tapahtuman pelikehityskilpailuun, johonkin maailmanlaajuiseen pelikilpailuun tai pelin julkaiseminen jossakin kauppapaikassa.

Aika ja paikka

Paikka: Kajaani (KAMK kampus, Taito 1) ja Raahe (Lybeckerin opisto)

Aika: 6.6.2022-24.7.2022

Opetusmenetelmät

Ryhmätyöskentely

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Noin 8h/päivä, 5 päivää viikossa huomioiden arkipyhät

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Numeraalinen arviointi 0-5
Arvioinnin perusteet: kirjallinen raportti, työtunnit ja itse-ja vertaisarviointi

Esitietovaatimukset

Ei esitietovaatimuksia.

Lisätiedot

Kurssin suorituksena voi myös olla osallistuminen kaupallisen pelin kehittämiseen yrityksessä.
TKI pisteet 10.

fi
Ilmoittautumisaika

01.12.2021 - 31.01.2022

Ajoitus

01.01.2022 - 31.07.2022

Opintopistemäärä

10 op

TKI-osuus

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Englanti
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Niko Kinnunen
  • Janne Remes
  • Ope_pelituotanto Ope_pelituotanto
  • Kiia Aihkisalo
  • Vesa Vaihoja
Ryhmät
  • TTK21SPTRaa
    TTK21SPTRaa
  • TTK21SPG
    TTK21SPG
  • TTK21SP
    TTK21SP
  • TTK21SPRaahe
    TTK21SPRaahe
  • TTK21SPT
    TTK21SPT
  • TTK21SPO
    TTK21SPO
  • TTK21SPORaa
    TTK21SPORaa
  • TTK21SPGRaa
    TTK21SPGRaa

Tavoitteet

Opiskelijat toteuttavat tuotantotiimeissä yleisölle suunnatun pelidemon

Sisältö

Aiemmin hyväksytyn projektisuunnitelman mukaisen demopelin tekeminen ja osallistuminen pelillä saman vuoden Assembly -tapahtuman pelikehityskilpailuun, johonkin maailmanlaajuiseen pelikilpailuun tai pelin julkaiseminen jossakin kauppapaikassa.

Aika ja paikka

Paikka: Kajaani (KAMK kampus, Taito 1) ja Raahe (Lybeckerin opisto)

Aika: 6.6.2022-24.7.2022

Opetusmenetelmät

Ryhmätyöskentely

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Noin 8h/päivä, 5 päivää viikossa huomioiden arkipyhät

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Numeraalinen arviointi 0-5
Arvioinnin perusteet: kirjallinen raportti, työtunnit ja itse-ja vertaisarviointi

Esitietovaatimukset

Ei esitietovaatimuksia.

Lisätiedot

Kurssin suorituksena voi myös olla osallistuminen kaupallisen pelin kehittämiseen yrityksessä.
TKI pisteet 10.