Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen I (10 op)
Toteutuksen tunnus: KTWT062-3009
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
01.12.2021 - 31.01.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2022 - 31.07.2022
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Lähiosuus
- 10 op
- TKI-osuus
- 10 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- englanti
- suomi
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
- Opettajat
- Niko Kinnunen
- Janne Remes
- Ope_pelituotanto Ope_pelituotanto
- Vesa Vaihoja
- Kiia Aihkisalo
- Ryhmät
-
TTK21SPTTK21SP
-
TTK21SPRaaheTTK21SPRaahe
-
TTK21SPOTTK21SPO
-
TTK21SPTTTK21SPT
-
TTK21SPGTTK21SPG
-
TTK21SPORaaTTK21SPORaa
-
TTK21SPGRaaTTK21SPGRaa
-
TTK21SPTRaaTTK21SPTRaa
- Opintojakso
- KTWT062
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opiskelijat toteuttavat tuotantotiimeissä yleisölle suunnatun pelidemon
Sisältö
Aiemmin hyväksytyn projektisuunnitelman mukaisen demopelin tekeminen ja osallistuminen pelillä saman vuoden Assembly -tapahtuman pelikehityskilpailuun, johonkin maailmanlaajuiseen pelikilpailuun tai pelin julkaiseminen jossakin kauppapaikassa.
Aika ja paikka
Paikka: Kajaani (KAMK kampus, Taito 1) ja Raahe (Lybeckerin opisto)
Aika: 6.6.2022-24.7.2022
Opetusmenetelmät
Ryhmätyöskentely
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Noin 8h/päivä, 5 päivää viikossa huomioiden arkipyhät
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Esitietovaatimukset
Ei esitietovaatimuksia.