Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen I (10 op)
Toteutuksen tunnus: KTWT062-3010
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
11.04.2022 - 24.04.2022
Ajoitus
06.06.2022 - 22.07.2022
Opintopistemäärä
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Englanti
- Suomi
Opettaja
- Janne Remes
- Kiia Aihkisalo
- Vesa Vaihoja
Ryhmät
-
VAPVAL2022VAPVAL2022
Tavoitteet
Opiskelijat toteuttavat tuotantotiimeissä yleisölle suunnatun pelidemon
Sisältö
Aiemmin hyväksytyn projektisuunnitelman mukaisen demopelin tekeminen ja osallistuminen pelillä saman vuoden Assembly -tapahtuman pelikehityskilpailuun, johonkin maailmanlaajuiseen pelikilpailuun tai pelin julkaiseminen jossakin kauppapaikassa.
Aika ja paikka
Paikka: Kajaani (KAMK kampus, Taito 1) ja Raahe (Lybeckerin opisto)
Aika: 6.6.2022-24.7.2022
Opetusmenetelmät
Ryhmätyöskentely
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Noin 8h/päivä, 5 päivää viikossa huomioiden arkipyhät
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Numeraalinen arviointi 0-5
Arvioinnin perusteet: kirjallinen raportti, työtunnit ja itse-ja vertaisarviointi
Esitietovaatimukset
Ei esitietovaatimuksia.
Lisätiedot
Kurssin suorituksena voi myös olla osallistuminen kaupallisen pelin kehittämiseen yrityksessä.
TKI pisteet 10.