Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen I (10 op)
Toteutuksen tunnus: KTWT062-3010
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
11.04.2022 - 24.04.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
06.06.2022 - 22.07.2022
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Lähiosuus
- 10 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Business
- Opetuskielet
- englanti
- suomi
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opiskelijat toteuttavat tuotantotiimeissä yleisölle suunnatun pelidemon
Sisältö
Aiemmin hyväksytyn projektisuunnitelman mukaisen demopelin tekeminen ja osallistuminen pelillä saman vuoden Assembly -tapahtuman pelikehityskilpailuun, johonkin maailmanlaajuiseen pelikilpailuun tai pelin julkaiseminen jossakin kauppapaikassa.
Aika ja paikka
Paikka: Kajaani (KAMK kampus, Taito 1) ja Raahe (Lybeckerin opisto)
Aika: 6.6.2022-24.7.2022
Opetusmenetelmät
Ryhmätyöskentely
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Noin 8h/päivä, 5 päivää viikossa huomioiden arkipyhät
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Esitietovaatimukset
Ei esitietovaatimuksia.