New Technologies in BusinessLaajuus (5 op)
Tunnus: BC00BY19
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- englanti
Osaamistavoitteet
The aim of the course is to introduce the student to new technologies, business opportunities created by them and to learn the terminology and history of new technologies. The student is able to apply new technologies in his / her field of study and to recognize their special features. Students will get an overview of the current state of technology and future opportunities.
Sisältö
• Impact of digitalization
• Smart phones and mobile apps
• Cloud Services and Big Data
• Internet of Things (IoT)
• Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR)
• Artificial intelligence and machine learning
• Blockchain
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa analysoida uusien teknologioiden käyttökohteita kriittisesti ja kykenee löytämään luovia uusia liiketoimintaideoita uusien teknologioiden avulla. Innovaatioprojekti on huolellinen, tutkimukseen perustuva ja uutta teknologiaa rakentavasti hyödyntävä. Opiskelija on osallistunut aktiivisesti kurssin työpajaluentoihin.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija ymmärtää uusien teknologioiden toimintaperiaatteita ja niiden aiheuttamia muutoksia liike-elämässä ja sosiaalisessa ympäristössä. Innovaatioprojekti on aiempaan kehitykseen nojautuva ja kiitettävästi perusteltu. Opiskelija on osallistunut kurssin työpajaluentoihin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa selittää uudet teknologiat käsitteenä ja kykenee löytämään niille olemassa olevia käyttökohteita. Innovaatioprojekti on raporttimainen, olemassa olevaa konseptia kuvaava. Opiskelija on satunnaisesti osallistunut kurssin työpajaluentoihin.
Ilmoittautumisaika
04.08.2025 - 02.09.2025
Ajoitus
03.09.2025 - 16.12.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Sote
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Bachelor's Degree in Sports and Leisure Management
- Bachelor’s Degree in International Business
- Bachelor’s Degree in Tourism
- Bachelor's Degree in Esports Business
Opettaja
- Jani Vattula
Ryhmät
-
ASL23SASL23S
Tavoitteet
The aim of the course is to introduce the student to new technologies, business opportunities created by them and to learn the terminology and history of new technologies. The student is able to apply new technologies in his / her field of study and to recognize their special features. Students will get an overview of the current state of technology and future opportunities.
Sisältö
• Impact of digitalization
• Smart phones and mobile apps
• Cloud Services and Big Data
• Internet of Things (IoT)
• Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR)
• Artificial intelligence and machine learning
• Blockchain
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa analysoida uusien teknologioiden käyttökohteita kriittisesti ja kykenee löytämään luovia uusia liiketoimintaideoita uusien teknologioiden avulla. Innovaatioprojekti on huolellinen, tutkimukseen perustuva ja uutta teknologiaa rakentavasti hyödyntävä. Opiskelija on osallistunut aktiivisesti kurssin työpajaluentoihin.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija ymmärtää uusien teknologioiden toimintaperiaatteita ja niiden aiheuttamia muutoksia liike-elämässä ja sosiaalisessa ympäristössä. Innovaatioprojekti on aiempaan kehitykseen nojautuva ja kiitettävästi perusteltu. Opiskelija on osallistunut kurssin työpajaluentoihin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa selittää uudet teknologiat käsitteenä ja kykenee löytämään niille olemassa olevia käyttökohteita. Innovaatioprojekti on raporttimainen, olemassa olevaa konseptia kuvaava. Opiskelija on satunnaisesti osallistunut kurssin työpajaluentoihin.
Ilmoittautumisaika
02.07.2025 - 31.07.2025
Ajoitus
01.08.2025 - 31.12.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Bachelor's Degree in Sports and Leisure Management
- Bachelor’s Degree in International Business
- Bachelor’s Degree in Tourism
- Bachelor's Degree in Esports Business
Opettaja
- Jani Vattula
Ryhmät
-
LBI24SLBI24S
Tavoitteet
The aim of the course is to introduce the student to new technologies, business opportunities created by them and to learn the terminology and history of new technologies. The student is able to apply new technologies in his / her field of study and to recognize their special features. Students will get an overview of the current state of technology and future opportunities.
Sisältö
• Impact of digitalization
• Smart phones and mobile apps
• Cloud Services and Big Data
• Internet of Things (IoT)
• Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR)
• Artificial intelligence and machine learning
• Blockchain
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa analysoida uusien teknologioiden käyttökohteita kriittisesti ja kykenee löytämään luovia uusia liiketoimintaideoita uusien teknologioiden avulla. Innovaatioprojekti on huolellinen, tutkimukseen perustuva ja uutta teknologiaa rakentavasti hyödyntävä. Opiskelija on osallistunut aktiivisesti kurssin työpajaluentoihin.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija ymmärtää uusien teknologioiden toimintaperiaatteita ja niiden aiheuttamia muutoksia liike-elämässä ja sosiaalisessa ympäristössä. Innovaatioprojekti on aiempaan kehitykseen nojautuva ja kiitettävästi perusteltu. Opiskelija on osallistunut kurssin työpajaluentoihin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa selittää uudet teknologiat käsitteenä ja kykenee löytämään niille olemassa olevia käyttökohteita. Innovaatioprojekti on raporttimainen, olemassa olevaa konseptia kuvaava. Opiskelija on satunnaisesti osallistunut kurssin työpajaluentoihin.
Ilmoittautumisaika
02.07.2025 - 31.07.2025
Ajoitus
01.08.2025 - 31.12.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Bachelor's Degree in Sports and Leisure Management
- Bachelor’s Degree in International Business
- Bachelor’s Degree in Tourism
- Bachelor's Degree in Esports Business
Opettaja
- Jani Vattula
Ryhmät
-
ATA23SATA23S
Tavoitteet
The aim of the course is to introduce the student to new technologies, business opportunities created by them and to learn the terminology and history of new technologies. The student is able to apply new technologies in his / her field of study and to recognize their special features. Students will get an overview of the current state of technology and future opportunities.
Sisältö
• Impact of digitalization
• Smart phones and mobile apps
• Cloud Services and Big Data
• Internet of Things (IoT)
• Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR)
• Artificial intelligence and machine learning
• Blockchain
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa analysoida uusien teknologioiden käyttökohteita kriittisesti ja kykenee löytämään luovia uusia liiketoimintaideoita uusien teknologioiden avulla. Innovaatioprojekti on huolellinen, tutkimukseen perustuva ja uutta teknologiaa rakentavasti hyödyntävä. Opiskelija on osallistunut aktiivisesti kurssin työpajaluentoihin.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija ymmärtää uusien teknologioiden toimintaperiaatteita ja niiden aiheuttamia muutoksia liike-elämässä ja sosiaalisessa ympäristössä. Innovaatioprojekti on aiempaan kehitykseen nojautuva ja kiitettävästi perusteltu. Opiskelija on osallistunut kurssin työpajaluentoihin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa selittää uudet teknologiat käsitteenä ja kykenee löytämään niille olemassa olevia käyttökohteita. Innovaatioprojekti on raporttimainen, olemassa olevaa konseptia kuvaava. Opiskelija on satunnaisesti osallistunut kurssin työpajaluentoihin.
Ilmoittautumisaika
02.07.2025 - 31.07.2025
Ajoitus
01.08.2025 - 31.12.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Bachelor's Degree in Sports and Leisure Management
- Bachelor’s Degree in International Business
- Bachelor’s Degree in Tourism
- Bachelor's Degree in Esports Business
Opettaja
- Jani Vattula
Ryhmät
-
LBE23SLBE23S
Tavoitteet
The aim of the course is to introduce the student to new technologies, business opportunities created by them and to learn the terminology and history of new technologies. The student is able to apply new technologies in his / her field of study and to recognize their special features. Students will get an overview of the current state of technology and future opportunities.
Sisältö
• Impact of digitalization
• Smart phones and mobile apps
• Cloud Services and Big Data
• Internet of Things (IoT)
• Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR)
• Artificial intelligence and machine learning
• Blockchain
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa analysoida uusien teknologioiden käyttökohteita kriittisesti ja kykenee löytämään luovia uusia liiketoimintaideoita uusien teknologioiden avulla. Innovaatioprojekti on huolellinen, tutkimukseen perustuva ja uutta teknologiaa rakentavasti hyödyntävä. Opiskelija on osallistunut aktiivisesti kurssin työpajaluentoihin.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija ymmärtää uusien teknologioiden toimintaperiaatteita ja niiden aiheuttamia muutoksia liike-elämässä ja sosiaalisessa ympäristössä. Innovaatioprojekti on aiempaan kehitykseen nojautuva ja kiitettävästi perusteltu. Opiskelija on osallistunut kurssin työpajaluentoihin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa selittää uudet teknologiat käsitteenä ja kykenee löytämään niille olemassa olevia käyttökohteita. Innovaatioprojekti on raporttimainen, olemassa olevaa konseptia kuvaava. Opiskelija on satunnaisesti osallistunut kurssin työpajaluentoihin.
Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ajoitus
01.08.2024 - 31.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Bachelor's Degree in Sports and Leisure Management
- Bachelor’s Degree in International Business
- Bachelor’s Degree in Tourism
- Bachelor's Degree in Esports Business
Opettaja
- Jani Vattula
Ryhmät
-
ASL22SASL22S
-
LBI23SLBI23S
Tavoitteet
The aim of the course is to introduce the student to new technologies, business opportunities created by them and to learn the terminology and history of new technologies. The student is able to apply new technologies in his / her field of study and to recognize their special features. Students will get an overview of the current state of technology and future opportunities.
Sisältö
• Impact of digitalization
• Smart phones and mobile apps
• Cloud Services and Big Data
• Internet of Things (IoT)
• Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR)
• Artificial intelligence and machine learning
• Blockchain
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa analysoida uusien teknologioiden käyttökohteita kriittisesti ja kykenee löytämään luovia uusia liiketoimintaideoita uusien teknologioiden avulla. Innovaatioprojekti on huolellinen, tutkimukseen perustuva ja uutta teknologiaa rakentavasti hyödyntävä. Opiskelija on osallistunut aktiivisesti kurssin työpajaluentoihin.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija ymmärtää uusien teknologioiden toimintaperiaatteita ja niiden aiheuttamia muutoksia liike-elämässä ja sosiaalisessa ympäristössä. Innovaatioprojekti on aiempaan kehitykseen nojautuva ja kiitettävästi perusteltu. Opiskelija on osallistunut kurssin työpajaluentoihin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa selittää uudet teknologiat käsitteenä ja kykenee löytämään niille olemassa olevia käyttökohteita. Innovaatioprojekti on raporttimainen, olemassa olevaa konseptia kuvaava. Opiskelija on satunnaisesti osallistunut kurssin työpajaluentoihin.
Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ajoitus
01.08.2024 - 31.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Bachelor's Degree in Sports and Leisure Management
- Bachelor’s Degree in International Business
- Bachelor’s Degree in Tourism
- Bachelor's Degree in Esports Business
Opettaja
- Jani Vattula
Ryhmät
-
LBI22SLBI22S
-
ATA22SATA22S
-
LBE22SLBE22S
Tavoitteet
The aim of the course is to introduce the student to new technologies, business opportunities created by them and to learn the terminology and history of new technologies. The student is able to apply new technologies in his / her field of study and to recognize their special features. Students will get an overview of the current state of technology and future opportunities.
Sisältö
• Impact of digitalization
• Smart phones and mobile apps
• Cloud Services and Big Data
• Internet of Things (IoT)
• Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR)
• Artificial intelligence and machine learning
• Blockchain
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa analysoida uusien teknologioiden käyttökohteita kriittisesti ja kykenee löytämään luovia uusia liiketoimintaideoita uusien teknologioiden avulla. Innovaatioprojekti on huolellinen, tutkimukseen perustuva ja uutta teknologiaa rakentavasti hyödyntävä. Opiskelija on osallistunut aktiivisesti kurssin työpajaluentoihin.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija ymmärtää uusien teknologioiden toimintaperiaatteita ja niiden aiheuttamia muutoksia liike-elämässä ja sosiaalisessa ympäristössä. Innovaatioprojekti on aiempaan kehitykseen nojautuva ja kiitettävästi perusteltu. Opiskelija on osallistunut kurssin työpajaluentoihin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa selittää uudet teknologiat käsitteenä ja kykenee löytämään niille olemassa olevia käyttökohteita. Innovaatioprojekti on raporttimainen, olemassa olevaa konseptia kuvaava. Opiskelija on satunnaisesti osallistunut kurssin työpajaluentoihin.
Ilmoittautumisaika
01.08.2023 - 30.09.2023
Ajoitus
01.08.2023 - 31.12.2023
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Bachelor's Degree in Sports and Leisure Management
- Bachelor’s Degree in International Business
- Bachelor’s Degree in Tourism
- Bachelor's Degree in Esports Business
Opettaja
- Jani Vattula
Ryhmät
-
LBE21SLBE21S
-
LBI21SLBI21S
Tavoitteet
The aim of the course is to introduce the student to new technologies, business opportunities created by them and to learn the terminology and history of new technologies. The student is able to apply new technologies in his / her field of study and to recognize their special features. Students will get an overview of the current state of technology and future opportunities.
Sisältö
• Impact of digitalization
• Smart phones and mobile apps
• Cloud Services and Big Data
• Internet of Things (IoT)
• Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR)
• Artificial intelligence and machine learning
• Blockchain
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa analysoida uusien teknologioiden käyttökohteita kriittisesti ja kykenee löytämään luovia uusia liiketoimintaideoita uusien teknologioiden avulla. Innovaatioprojekti on huolellinen, tutkimukseen perustuva ja uutta teknologiaa rakentavasti hyödyntävä. Opiskelija on osallistunut aktiivisesti kurssin työpajaluentoihin.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija ymmärtää uusien teknologioiden toimintaperiaatteita ja niiden aiheuttamia muutoksia liike-elämässä ja sosiaalisessa ympäristössä. Innovaatioprojekti on aiempaan kehitykseen nojautuva ja kiitettävästi perusteltu. Opiskelija on osallistunut kurssin työpajaluentoihin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa selittää uudet teknologiat käsitteenä ja kykenee löytämään niille olemassa olevia käyttökohteita. Innovaatioprojekti on raporttimainen, olemassa olevaa konseptia kuvaava. Opiskelija on satunnaisesti osallistunut kurssin työpajaluentoihin.
Ilmoittautumisaika
01.08.2023 - 30.09.2023
Ajoitus
01.08.2023 - 31.12.2023
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Bachelor's Degree in Sports and Leisure Management
- Bachelor’s Degree in International Business
- Bachelor’s Degree in Tourism
- Bachelor's Degree in Esports Business
Opettaja
- Jani Vattula
Ryhmät
-
ATA21SATA21S
-
ASL21SASL21S
Tavoitteet
The aim of the course is to introduce the student to new technologies, business opportunities created by them and to learn the terminology and history of new technologies. The student is able to apply new technologies in his / her field of study and to recognize their special features. Students will get an overview of the current state of technology and future opportunities.
Sisältö
• Impact of digitalization
• Smart phones and mobile apps
• Cloud Services and Big Data
• Internet of Things (IoT)
• Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR)
• Artificial intelligence and machine learning
• Blockchain
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa analysoida uusien teknologioiden käyttökohteita kriittisesti ja kykenee löytämään luovia uusia liiketoimintaideoita uusien teknologioiden avulla. Innovaatioprojekti on huolellinen, tutkimukseen perustuva ja uutta teknologiaa rakentavasti hyödyntävä. Opiskelija on osallistunut aktiivisesti kurssin työpajaluentoihin.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija ymmärtää uusien teknologioiden toimintaperiaatteita ja niiden aiheuttamia muutoksia liike-elämässä ja sosiaalisessa ympäristössä. Innovaatioprojekti on aiempaan kehitykseen nojautuva ja kiitettävästi perusteltu. Opiskelija on osallistunut kurssin työpajaluentoihin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa selittää uudet teknologiat käsitteenä ja kykenee löytämään niille olemassa olevia käyttökohteita. Innovaatioprojekti on raporttimainen, olemassa olevaa konseptia kuvaava. Opiskelija on satunnaisesti osallistunut kurssin työpajaluentoihin.
Ilmoittautumisaika
01.08.2022 - 30.09.2022
Ajoitus
01.08.2022 - 31.12.2022
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Bachelor's Degree in Sports and Leisure Management
- Bachelor’s Degree in International Business
- Bachelor’s Degree in Tourism
- Bachelor's Degree in Esports Business
Opettaja
- Jani Vattula
Ryhmät
-
ATA20SATA20S
-
ASL20SASL20S
-
LBE20SLBE20S
-
LBI20SLBI20S
Tavoitteet
The aim of the course is to introduce the student to new technologies, business opportunities created by them and to learn the terminology and history of new technologies. The student is able to apply new technologies in his / her field of study and to recognize their special features. Students will get an overview of the current state of technology and future opportunities.
Sisältö
• Impact of digitalization
• Smart phones and mobile apps
• Cloud Services and Big Data
• Internet of Things (IoT)
• Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR)
• Artificial intelligence and machine learning
• Blockchain
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa analysoida uusien teknologioiden käyttökohteita kriittisesti ja kykenee löytämään luovia uusia liiketoimintaideoita uusien teknologioiden avulla. Innovaatioprojekti on huolellinen, tutkimukseen perustuva ja uutta teknologiaa rakentavasti hyödyntävä. Opiskelija on osallistunut aktiivisesti kurssin työpajaluentoihin.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija ymmärtää uusien teknologioiden toimintaperiaatteita ja niiden aiheuttamia muutoksia liike-elämässä ja sosiaalisessa ympäristössä. Innovaatioprojekti on aiempaan kehitykseen nojautuva ja kiitettävästi perusteltu. Opiskelija on osallistunut kurssin työpajaluentoihin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa selittää uudet teknologiat käsitteenä ja kykenee löytämään niille olemassa olevia käyttökohteita. Innovaatioprojekti on raporttimainen, olemassa olevaa konseptia kuvaava. Opiskelija on satunnaisesti osallistunut kurssin työpajaluentoihin.