Siirry suoraan sisältöön

New Technologies in BusinessLaajuus (5 op)

Tunnus: BC00BY19

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • englanti

Osaamistavoitteet

The aim of the course is to introduce the student to new technologies, business opportunities created by them and to learn the terminology and history of new technologies. The student is able to apply new technologies in his / her field of study and to recognize their special features. Students will get an overview of the current state of technology and future opportunities.

Sisältö

• Impact of digitalization
• Smart phones and mobile apps
• Cloud Services and Big Data
• Internet of Things (IoT)
• Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR)
• Artificial intelligence and machine learning
• Blockchain

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa analysoida uusien teknologioiden käyttökohteita kriittisesti ja kykenee löytämään luovia uusia liiketoimintaideoita uusien teknologioiden avulla. Innovaatioprojekti on huolellinen, tutkimukseen perustuva ja uutta teknologiaa rakentavasti hyödyntävä. Opiskelija on osallistunut aktiivisesti kurssin työpajaluentoihin.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija ymmärtää uusien teknologioiden toimintaperiaatteita ja niiden aiheuttamia muutoksia liike-elämässä ja sosiaalisessa ympäristössä. Innovaatioprojekti on aiempaan kehitykseen nojautuva ja kiitettävästi perusteltu. Opiskelija on osallistunut kurssin työpajaluentoihin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa selittää uudet teknologiat käsitteenä ja kykenee löytämään niille olemassa olevia käyttökohteita. Innovaatioprojekti on raporttimainen, olemassa olevaa konseptia kuvaava. Opiskelija on satunnaisesti osallistunut kurssin työpajaluentoihin.

fi
Ilmoittautumisaika

04.08.2025 - 02.09.2025

Ajoitus

03.09.2025 - 16.12.2025

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Sote

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Bachelor's Degree in Sports and Leisure Management
  • Bachelor’s Degree in International Business
  • Bachelor’s Degree in Tourism
  • Bachelor's Degree in Esports Business
Opettaja
  • OPE_Tieto_ja_viestintätekniikka
Ryhmät
  • ASL23S
    ASL23S

Tavoitteet

The aim of the course is to introduce the student to new technologies, business opportunities created by them and to learn the terminology and history of new technologies. The student is able to apply new technologies in his / her field of study and to recognize their special features. Students will get an overview of the current state of technology and future opportunities.

Sisältö

• Impact of digitalization
• Smart phones and mobile apps
• Cloud Services and Big Data
• Internet of Things (IoT)
• Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR)
• Artificial intelligence and machine learning
• Blockchain

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa analysoida uusien teknologioiden käyttökohteita kriittisesti ja kykenee löytämään luovia uusia liiketoimintaideoita uusien teknologioiden avulla. Innovaatioprojekti on huolellinen, tutkimukseen perustuva ja uutta teknologiaa rakentavasti hyödyntävä. Opiskelija on osallistunut aktiivisesti kurssin työpajaluentoihin.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija ymmärtää uusien teknologioiden toimintaperiaatteita ja niiden aiheuttamia muutoksia liike-elämässä ja sosiaalisessa ympäristössä. Innovaatioprojekti on aiempaan kehitykseen nojautuva ja kiitettävästi perusteltu. Opiskelija on osallistunut kurssin työpajaluentoihin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa selittää uudet teknologiat käsitteenä ja kykenee löytämään niille olemassa olevia käyttökohteita. Innovaatioprojekti on raporttimainen, olemassa olevaa konseptia kuvaava. Opiskelija on satunnaisesti osallistunut kurssin työpajaluentoihin.

fi
Ilmoittautumisaika

02.07.2025 - 31.07.2025

Ajoitus

01.08.2025 - 31.12.2025

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Bachelor's Degree in Sports and Leisure Management
  • Bachelor’s Degree in International Business
  • Bachelor’s Degree in Tourism
  • Bachelor's Degree in Esports Business
Opettaja
  • OPE_Tieto_ja_viestintätekniikka
Ryhmät
  • LBI24S
    LBI24S

Tavoitteet

The aim of the course is to introduce the student to new technologies, business opportunities created by them and to learn the terminology and history of new technologies. The student is able to apply new technologies in his / her field of study and to recognize their special features. Students will get an overview of the current state of technology and future opportunities.

Sisältö

• Impact of digitalization
• Smart phones and mobile apps
• Cloud Services and Big Data
• Internet of Things (IoT)
• Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR)
• Artificial intelligence and machine learning
• Blockchain

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa analysoida uusien teknologioiden käyttökohteita kriittisesti ja kykenee löytämään luovia uusia liiketoimintaideoita uusien teknologioiden avulla. Innovaatioprojekti on huolellinen, tutkimukseen perustuva ja uutta teknologiaa rakentavasti hyödyntävä. Opiskelija on osallistunut aktiivisesti kurssin työpajaluentoihin.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija ymmärtää uusien teknologioiden toimintaperiaatteita ja niiden aiheuttamia muutoksia liike-elämässä ja sosiaalisessa ympäristössä. Innovaatioprojekti on aiempaan kehitykseen nojautuva ja kiitettävästi perusteltu. Opiskelija on osallistunut kurssin työpajaluentoihin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa selittää uudet teknologiat käsitteenä ja kykenee löytämään niille olemassa olevia käyttökohteita. Innovaatioprojekti on raporttimainen, olemassa olevaa konseptia kuvaava. Opiskelija on satunnaisesti osallistunut kurssin työpajaluentoihin.

fi
Ilmoittautumisaika

02.07.2025 - 31.07.2025

Ajoitus

01.08.2025 - 31.12.2025

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Bachelor's Degree in Sports and Leisure Management
  • Bachelor’s Degree in International Business
  • Bachelor’s Degree in Tourism
  • Bachelor's Degree in Esports Business
Opettaja
  • OPE_Tieto_ja_viestintätekniikka
Ryhmät
  • ATA23S
    ATA23S

Tavoitteet

The aim of the course is to introduce the student to new technologies, business opportunities created by them and to learn the terminology and history of new technologies. The student is able to apply new technologies in his / her field of study and to recognize their special features. Students will get an overview of the current state of technology and future opportunities.

Sisältö

• Impact of digitalization
• Smart phones and mobile apps
• Cloud Services and Big Data
• Internet of Things (IoT)
• Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR)
• Artificial intelligence and machine learning
• Blockchain

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa analysoida uusien teknologioiden käyttökohteita kriittisesti ja kykenee löytämään luovia uusia liiketoimintaideoita uusien teknologioiden avulla. Innovaatioprojekti on huolellinen, tutkimukseen perustuva ja uutta teknologiaa rakentavasti hyödyntävä. Opiskelija on osallistunut aktiivisesti kurssin työpajaluentoihin.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija ymmärtää uusien teknologioiden toimintaperiaatteita ja niiden aiheuttamia muutoksia liike-elämässä ja sosiaalisessa ympäristössä. Innovaatioprojekti on aiempaan kehitykseen nojautuva ja kiitettävästi perusteltu. Opiskelija on osallistunut kurssin työpajaluentoihin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa selittää uudet teknologiat käsitteenä ja kykenee löytämään niille olemassa olevia käyttökohteita. Innovaatioprojekti on raporttimainen, olemassa olevaa konseptia kuvaava. Opiskelija on satunnaisesti osallistunut kurssin työpajaluentoihin.

fi
Ilmoittautumisaika

02.07.2025 - 31.07.2025

Ajoitus

01.08.2025 - 31.12.2025

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Bachelor's Degree in Sports and Leisure Management
  • Bachelor’s Degree in International Business
  • Bachelor’s Degree in Tourism
  • Bachelor's Degree in Esports Business
Opettaja
  • OPE_Tieto_ja_viestintätekniikka
Ryhmät
  • LBE23S
    LBE23S

Tavoitteet

The aim of the course is to introduce the student to new technologies, business opportunities created by them and to learn the terminology and history of new technologies. The student is able to apply new technologies in his / her field of study and to recognize their special features. Students will get an overview of the current state of technology and future opportunities.

Sisältö

• Impact of digitalization
• Smart phones and mobile apps
• Cloud Services and Big Data
• Internet of Things (IoT)
• Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR)
• Artificial intelligence and machine learning
• Blockchain

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa analysoida uusien teknologioiden käyttökohteita kriittisesti ja kykenee löytämään luovia uusia liiketoimintaideoita uusien teknologioiden avulla. Innovaatioprojekti on huolellinen, tutkimukseen perustuva ja uutta teknologiaa rakentavasti hyödyntävä. Opiskelija on osallistunut aktiivisesti kurssin työpajaluentoihin.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija ymmärtää uusien teknologioiden toimintaperiaatteita ja niiden aiheuttamia muutoksia liike-elämässä ja sosiaalisessa ympäristössä. Innovaatioprojekti on aiempaan kehitykseen nojautuva ja kiitettävästi perusteltu. Opiskelija on osallistunut kurssin työpajaluentoihin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa selittää uudet teknologiat käsitteenä ja kykenee löytämään niille olemassa olevia käyttökohteita. Innovaatioprojekti on raporttimainen, olemassa olevaa konseptia kuvaava. Opiskelija on satunnaisesti osallistunut kurssin työpajaluentoihin.

fi
Ilmoittautumisaika

19.08.2024 - 22.09.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Bachelor's Degree in Sports and Leisure Management
  • Bachelor’s Degree in International Business
  • Bachelor’s Degree in Tourism
  • Bachelor's Degree in Esports Business
Opettaja
  • Jani Vattula
Ryhmät
  • ASL22S
    ASL22S
  • LBI23S
    LBI23S

Tavoitteet

The aim of the course is to introduce the student to new technologies, business opportunities created by them and to learn the terminology and history of new technologies. The student is able to apply new technologies in his / her field of study and to recognize their special features. Students will get an overview of the current state of technology and future opportunities.

Sisältö

• Impact of digitalization
• Smart phones and mobile apps
• Cloud Services and Big Data
• Internet of Things (IoT)
• Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR)
• Artificial intelligence and machine learning
• Blockchain

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa analysoida uusien teknologioiden käyttökohteita kriittisesti ja kykenee löytämään luovia uusia liiketoimintaideoita uusien teknologioiden avulla. Innovaatioprojekti on huolellinen, tutkimukseen perustuva ja uutta teknologiaa rakentavasti hyödyntävä. Opiskelija on osallistunut aktiivisesti kurssin työpajaluentoihin.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija ymmärtää uusien teknologioiden toimintaperiaatteita ja niiden aiheuttamia muutoksia liike-elämässä ja sosiaalisessa ympäristössä. Innovaatioprojekti on aiempaan kehitykseen nojautuva ja kiitettävästi perusteltu. Opiskelija on osallistunut kurssin työpajaluentoihin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa selittää uudet teknologiat käsitteenä ja kykenee löytämään niille olemassa olevia käyttökohteita. Innovaatioprojekti on raporttimainen, olemassa olevaa konseptia kuvaava. Opiskelija on satunnaisesti osallistunut kurssin työpajaluentoihin.

fi
Ilmoittautumisaika

19.08.2024 - 22.09.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Bachelor's Degree in Sports and Leisure Management
  • Bachelor’s Degree in International Business
  • Bachelor’s Degree in Tourism
  • Bachelor's Degree in Esports Business
Opettaja
  • Jani Vattula
Ryhmät
  • LBI22S
    LBI22S
  • ATA22S
    ATA22S
  • LBE22S
    LBE22S

Tavoitteet

The aim of the course is to introduce the student to new technologies, business opportunities created by them and to learn the terminology and history of new technologies. The student is able to apply new technologies in his / her field of study and to recognize their special features. Students will get an overview of the current state of technology and future opportunities.

Sisältö

• Impact of digitalization
• Smart phones and mobile apps
• Cloud Services and Big Data
• Internet of Things (IoT)
• Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR)
• Artificial intelligence and machine learning
• Blockchain

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa analysoida uusien teknologioiden käyttökohteita kriittisesti ja kykenee löytämään luovia uusia liiketoimintaideoita uusien teknologioiden avulla. Innovaatioprojekti on huolellinen, tutkimukseen perustuva ja uutta teknologiaa rakentavasti hyödyntävä. Opiskelija on osallistunut aktiivisesti kurssin työpajaluentoihin.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija ymmärtää uusien teknologioiden toimintaperiaatteita ja niiden aiheuttamia muutoksia liike-elämässä ja sosiaalisessa ympäristössä. Innovaatioprojekti on aiempaan kehitykseen nojautuva ja kiitettävästi perusteltu. Opiskelija on osallistunut kurssin työpajaluentoihin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa selittää uudet teknologiat käsitteenä ja kykenee löytämään niille olemassa olevia käyttökohteita. Innovaatioprojekti on raporttimainen, olemassa olevaa konseptia kuvaava. Opiskelija on satunnaisesti osallistunut kurssin työpajaluentoihin.

fi
Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 30.09.2023

Ajoitus

01.08.2023 - 31.12.2023

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Bachelor's Degree in Sports and Leisure Management
  • Bachelor’s Degree in International Business
  • Bachelor’s Degree in Tourism
  • Bachelor's Degree in Esports Business
Opettaja
  • Jani Vattula
Ryhmät
  • LBE21S
    LBE21S
  • LBI21S
    LBI21S

Tavoitteet

The aim of the course is to introduce the student to new technologies, business opportunities created by them and to learn the terminology and history of new technologies. The student is able to apply new technologies in his / her field of study and to recognize their special features. Students will get an overview of the current state of technology and future opportunities.

Sisältö

• Impact of digitalization
• Smart phones and mobile apps
• Cloud Services and Big Data
• Internet of Things (IoT)
• Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR)
• Artificial intelligence and machine learning
• Blockchain

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa analysoida uusien teknologioiden käyttökohteita kriittisesti ja kykenee löytämään luovia uusia liiketoimintaideoita uusien teknologioiden avulla. Innovaatioprojekti on huolellinen, tutkimukseen perustuva ja uutta teknologiaa rakentavasti hyödyntävä. Opiskelija on osallistunut aktiivisesti kurssin työpajaluentoihin.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija ymmärtää uusien teknologioiden toimintaperiaatteita ja niiden aiheuttamia muutoksia liike-elämässä ja sosiaalisessa ympäristössä. Innovaatioprojekti on aiempaan kehitykseen nojautuva ja kiitettävästi perusteltu. Opiskelija on osallistunut kurssin työpajaluentoihin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa selittää uudet teknologiat käsitteenä ja kykenee löytämään niille olemassa olevia käyttökohteita. Innovaatioprojekti on raporttimainen, olemassa olevaa konseptia kuvaava. Opiskelija on satunnaisesti osallistunut kurssin työpajaluentoihin.

fi
Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 30.09.2023

Ajoitus

01.08.2023 - 31.12.2023

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Bachelor's Degree in Sports and Leisure Management
  • Bachelor’s Degree in International Business
  • Bachelor’s Degree in Tourism
  • Bachelor's Degree in Esports Business
Opettaja
  • Jani Vattula
Ryhmät
  • ATA21S
    ATA21S
  • ASL21S
    ASL21S

Tavoitteet

The aim of the course is to introduce the student to new technologies, business opportunities created by them and to learn the terminology and history of new technologies. The student is able to apply new technologies in his / her field of study and to recognize their special features. Students will get an overview of the current state of technology and future opportunities.

Sisältö

• Impact of digitalization
• Smart phones and mobile apps
• Cloud Services and Big Data
• Internet of Things (IoT)
• Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR)
• Artificial intelligence and machine learning
• Blockchain

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa analysoida uusien teknologioiden käyttökohteita kriittisesti ja kykenee löytämään luovia uusia liiketoimintaideoita uusien teknologioiden avulla. Innovaatioprojekti on huolellinen, tutkimukseen perustuva ja uutta teknologiaa rakentavasti hyödyntävä. Opiskelija on osallistunut aktiivisesti kurssin työpajaluentoihin.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija ymmärtää uusien teknologioiden toimintaperiaatteita ja niiden aiheuttamia muutoksia liike-elämässä ja sosiaalisessa ympäristössä. Innovaatioprojekti on aiempaan kehitykseen nojautuva ja kiitettävästi perusteltu. Opiskelija on osallistunut kurssin työpajaluentoihin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa selittää uudet teknologiat käsitteenä ja kykenee löytämään niille olemassa olevia käyttökohteita. Innovaatioprojekti on raporttimainen, olemassa olevaa konseptia kuvaava. Opiskelija on satunnaisesti osallistunut kurssin työpajaluentoihin.

fi
Ilmoittautumisaika

01.08.2022 - 30.09.2022

Ajoitus

01.08.2022 - 31.12.2022

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Bachelor's Degree in Sports and Leisure Management
  • Bachelor’s Degree in International Business
  • Bachelor’s Degree in Tourism
  • Bachelor's Degree in Esports Business
Opettaja
  • Jani Vattula
Ryhmät
  • ATA20S
    ATA20S
  • ASL20S
    ASL20S
  • LBE20S
    LBE20S
  • LBI20S
    LBI20S

Tavoitteet

The aim of the course is to introduce the student to new technologies, business opportunities created by them and to learn the terminology and history of new technologies. The student is able to apply new technologies in his / her field of study and to recognize their special features. Students will get an overview of the current state of technology and future opportunities.

Sisältö

• Impact of digitalization
• Smart phones and mobile apps
• Cloud Services and Big Data
• Internet of Things (IoT)
• Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR)
• Artificial intelligence and machine learning
• Blockchain

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa analysoida uusien teknologioiden käyttökohteita kriittisesti ja kykenee löytämään luovia uusia liiketoimintaideoita uusien teknologioiden avulla. Innovaatioprojekti on huolellinen, tutkimukseen perustuva ja uutta teknologiaa rakentavasti hyödyntävä. Opiskelija on osallistunut aktiivisesti kurssin työpajaluentoihin.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija ymmärtää uusien teknologioiden toimintaperiaatteita ja niiden aiheuttamia muutoksia liike-elämässä ja sosiaalisessa ympäristössä. Innovaatioprojekti on aiempaan kehitykseen nojautuva ja kiitettävästi perusteltu. Opiskelija on osallistunut kurssin työpajaluentoihin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa selittää uudet teknologiat käsitteenä ja kykenee löytämään niille olemassa olevia käyttökohteita. Innovaatioprojekti on raporttimainen, olemassa olevaa konseptia kuvaava. Opiskelija on satunnaisesti osallistunut kurssin työpajaluentoihin.