Siirry suoraan sisältöön

Continuation Course in Programming C++Laajuus (3 op)

Tunnus: KTVP052

Laajuus

3 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija hallitsee C++-kielen kehittyneet piirteet ja osaa soveltaa oppimaansa pelinkehityksessä.

Sisältö

STL:n algoritmit
Aliohjelma- ja luokkamallit
Poikkeuskäsittely
Moniperintä

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kiitettävä (5): Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti oppimaansa erilaisissa ohjelmointitehtävissä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä (3-4): Opiskelija osaa käyttää ohjelmoinnin menetelmiä tarkoituksenmukaisella tavalla.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tyydyttävä (1-2): Opiskelija tuntee ja hallitsee C++-ohjelmointiin liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät.

Lisätiedot

Kurssin voi suorittaa verkko-opintoina

fi
Ilmoittautumisaika

19.08.2024 - 22.09.2024

Ajoitus

28.10.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Mika Sorsa
Ryhmät
  • TTK23SPO
    TTK23SPO

Tavoitteet

Opiskelija hallitsee C++-kielen kehittyneet piirteet ja osaa soveltaa oppimaansa pelinkehityksessä.

Sisältö

STL:n algoritmit
Aliohjelma- ja luokkamallit
Poikkeuskäsittely
Moniperintä

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kiitettävä (5): Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti oppimaansa erilaisissa ohjelmointitehtävissä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä (3-4): Opiskelija osaa käyttää ohjelmoinnin menetelmiä tarkoituksenmukaisella tavalla.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tyydyttävä (1-2): Opiskelija tuntee ja hallitsee C++-ohjelmointiin liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät.

Esitietovaatimukset

Ohjelmoinnin perusteet, Olio-ohjelmoinnin perusteet, Programming C++

Lisätiedot

Kurssin voi suorittaa verkko-opintoina

fi
Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 29.10.2023

Ajoitus

30.10.2023 - 31.12.2023

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Vesa Vaihoja
Ryhmät
  • TTK22SPORaahe
    TTK22SPORaahe

Tavoitteet

Opiskelija hallitsee C++-kielen kehittyneet piirteet ja osaa soveltaa oppimaansa pelinkehityksessä.

Sisältö

STL:n algoritmit
Aliohjelma- ja luokkamallit
Poikkeuskäsittely
Moniperintä

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kiitettävä (5): Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti oppimaansa erilaisissa ohjelmointitehtävissä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä (3-4): Opiskelija osaa käyttää ohjelmoinnin menetelmiä tarkoituksenmukaisella tavalla.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tyydyttävä (1-2): Opiskelija tuntee ja hallitsee C++-ohjelmointiin liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät.

Esitietovaatimukset

Ohjelmoinnin perusteet, Olio-ohjelmoinnin perusteet, Programming C++

Lisätiedot

Kurssin voi suorittaa verkko-opintoina

fi
Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 29.10.2023

Ajoitus

30.10.2023 - 31.12.2023

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Mika Sorsa
Ryhmät
  • TTK22SPO
    TTK22SPO

Tavoitteet

Opiskelija hallitsee C++-kielen kehittyneet piirteet ja osaa soveltaa oppimaansa pelinkehityksessä.

Sisältö

STL:n algoritmit
Aliohjelma- ja luokkamallit
Poikkeuskäsittely
Moniperintä

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kiitettävä (5): Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti oppimaansa erilaisissa ohjelmointitehtävissä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä (3-4): Opiskelija osaa käyttää ohjelmoinnin menetelmiä tarkoituksenmukaisella tavalla.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tyydyttävä (1-2): Opiskelija tuntee ja hallitsee C++-ohjelmointiin liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät.

Esitietovaatimukset

Ohjelmoinnin perusteet, Olio-ohjelmoinnin perusteet, Programming C++

Lisätiedot

Kurssin voi suorittaa verkko-opintoina

fi
Ilmoittautumisaika

01.08.2022 - 30.09.2022

Ajoitus

31.10.2022 - 31.12.2022

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Vesa Vaihoja
Ryhmät
  • TTK21SPRaahe
    TTK21SPRaahe
  • TTK21SPORaa
    TTK21SPORaa

Tavoitteet

Opiskelija hallitsee C++-kielen kehittyneet piirteet ja osaa soveltaa oppimaansa pelinkehityksessä.

Sisältö

STL:n algoritmit
Aliohjelma- ja luokkamallit
Poikkeuskäsittely
Moniperintä

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kiitettävä (5): Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti oppimaansa erilaisissa ohjelmointitehtävissä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä (3-4): Opiskelija osaa käyttää ohjelmoinnin menetelmiä tarkoituksenmukaisella tavalla.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tyydyttävä (1-2): Opiskelija tuntee ja hallitsee C++-ohjelmointiin liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät.

Esitietovaatimukset

Ohjelmoinnin perusteet, Olio-ohjelmoinnin perusteet, Programming C++

Lisätiedot

Kurssin voi suorittaa verkko-opintoina

fi
Ilmoittautumisaika

01.08.2022 - 30.09.2022

Ajoitus

31.10.2022 - 31.12.2022

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Joona Tolonen
Ryhmät
  • TTK21SPO
    TTK21SPO

Tavoitteet

Opiskelija hallitsee C++-kielen kehittyneet piirteet ja osaa soveltaa oppimaansa pelinkehityksessä.

Sisältö

STL:n algoritmit
Aliohjelma- ja luokkamallit
Poikkeuskäsittely
Moniperintä

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kiitettävä (5): Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti oppimaansa erilaisissa ohjelmointitehtävissä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä (3-4): Opiskelija osaa käyttää ohjelmoinnin menetelmiä tarkoituksenmukaisella tavalla.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tyydyttävä (1-2): Opiskelija tuntee ja hallitsee C++-ohjelmointiin liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät.

Esitietovaatimukset

Ohjelmoinnin perusteet, Olio-ohjelmoinnin perusteet, Programming C++

Lisätiedot

Kurssin voi suorittaa verkko-opintoina