Sisällöntuotanto (5op)
Opintojakson tunnus: LT00BX67
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa kehittää ja suunnitella yrityksen sosiaalisen median sisältöstrategian perustuen yrityksen markkinointistrategiaan. 
Opiskelija osaa luoda strategian mukaisen sosiaalisen median sisältösuunnitelman ja tunnistaa sosiaalisessa mediassa toteutettavan markkinoinnin mahdollisuudet organisaation markkinointiviestinnän osana. 
Opiskelija osaa tarkastella organisaation sisällöntuotantoa erilaisista teoreettisista ja eettisistä näkökulmista.
                    
Sisältö
Sisältömarkkinointi
Digitaalinen markkinointi
Sosiaalinen media markkinointikanavana 
Sisältöstrategia
Erilaiset sisältömateriaalit
Seuranta, mittaus ja analytiikka
                    
Oppimateriaalit
Keronen & Tanni, 2018 Sisältöstrategia
Katvesuo Katleena 2018 Sano Se Someksi
                    
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa käyttää ammattikäsitteitä sujuvasti ja perustella eri medioiden hyödyntämisen. 
Opiskelija osaa tuottaa hyvää sisältömarkkinointia ja hyödyntää eri sisältömateriaaleja ja kanavia melko itsenäisesti.
                    
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa käyttää ammattikäsitteitä sujuvasti ja perustella eri medioiden hyödyntämisen. 
Opiskelija osaa tuottaa hyvää sisältömarkkinointia ja hyödyntää eri sisältömateriaaleja ja kanavia melko itsenäisesti.
                    
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tuntee yleisimmät ammattikäsitteet ja osaa hyödyntää niitä markkinoinnin suunnittelussa. Eri medioiden ja sisältömateriaalien suunnittelu ja tuottaminen vaatii tukea.
                    
Toteutustavat
Lähiopetus osana markkinointiviestinnän modulia
                    
Suoritustavat
Harjoitusmateriaalit 
Tuntitehtävät 
Lopputehtävä
Pienryhmäharjoitukset 
Sisällöntuotanto työelämälähtöiseen projektiin (yhteydessä Mediasuunnittelu-opintojaksoon)
                    
