ExergamingLaajuus (5 op)
Tunnus: AL00BM01
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija tutustuu Exergaming käsitteeseen ja perehtyy liikunnallisiin peleihin. Opiskelija tutustuu myös ilmiöön yleisesti ja kartoittaa alan keskeisiä toimijoita kansallisesti ja kansainvälisesti. Opiskelija tunnistaa pelien vaikuttavuuden liikunnalliseen suorituskykyyn ja kykenee käyttämään pelejä liikunnan ja terveyden edistämisessä.
Sisältö
Tutkimukset
Pelisovellukset
Sovellettavuus
Pelikehitys
Ilmoittautumisaika
01.12.2021 - 31.12.2022
Ajoitus
06.01.2022 - 31.12.2022
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Liikunnan ja vapaa-ajan koulutus
Opettaja
- Kari Partanen
Ryhmät
-
ALK20SALK20S
Tavoitteet
Opiskelija tutustuu Exergaming käsitteeseen ja perehtyy liikunnallisiin peleihin. Opiskelija tutustuu myös ilmiöön yleisesti ja kartoittaa alan keskeisiä toimijoita kansallisesti ja kansainvälisesti. Opiskelija tunnistaa pelien vaikuttavuuden liikunnalliseen suorituskykyyn ja kykenee käyttämään pelejä liikunnan ja terveyden edistämisessä.
Sisältö
Tutkimukset
Pelisovellukset
Sovellettavuus
Pelikehitys
Arviointiasteikko
0 - 5
Ilmoittautumisaika
02.12.2021 - 31.12.2021
Ajoitus
01.01.2022 - 31.12.2022
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Aktiviteettimatkailu
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Liikunnan ja vapaa-ajan koulutus
Opettaja
- Kari Partanen
Tavoitteet
Opiskelija tutustuu Exergaming käsitteeseen ja perehtyy liikunnallisiin peleihin. Opiskelija tutustuu myös ilmiöön yleisesti ja kartoittaa alan keskeisiä toimijoita kansallisesti ja kansainvälisesti. Opiskelija tunnistaa pelien vaikuttavuuden liikunnalliseen suorituskykyyn ja kykenee käyttämään pelejä liikunnan ja terveyden edistämisessä.
Sisältö
Tutkimukset
Pelisovellukset
Sovellettavuus
Pelikehitys
Arviointiasteikko
0 - 5