Siirry suoraan sisältöön

Svenska inom turismen 2 (3op)

Opintojakson tunnus: MMAS604

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija pystyy toimimaan asiakaspalvelutilanteissa ruotsiksi; varaustilanteet, palvelutuotteen tai hotellin esittely, valituksen vastaanottaminen ja siihen reagoiminen. Opiskelija osaa kirjoittaa liikeviestintään liittyviä kyselyitä, tilauksia, reklamaatioita ja niiden vastauksia. Ruotsalaisen kulttuurin ominaispiirteisiin tutustuminen.

Sisältö

Asiakaspalvelutilanteet vastaanotossa ja puhelimitse
Majoituspalveluiden, ohjelmapalvelun tai matkakohteen esittely
Ruotsalaisen kulttuurin ominaispiirteitä
Liikeviestintä

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija pystyy toimimaan asiakaspalvelutilanteissa hotellissa tai matkapalveluyrityksessä sujuvasti ja luontevasti eri kanavia käyttäen.
Opiskelija tuntee liikeviestintään liittyvät asiakirjat, niiden ominaispiirteet ja fraasit sekä laatimisen monipuolisesti ja täsmällisesti.
Opiskelija tunnistaa kulttuurin ominaispiirteitä ja ottaa ne huomioon kommunikoidessaan.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija pystyy toimimaan perusasiakaspalvelutilanteissa hotellissa tai matkapalveluyrityksessä sujuvasti.
Opiskelija tuntee likeviestintään liittyvät asiakirjat ja niiden sisällön ja pystyy laatimaan liikeviestinnän asiakirjoja.
Opiskelija tunnistaa kulttuurin ominaispiirteitä.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija pystyy toimimaan perusasiakaspalvelutilanteissa hotellissa tai matkapalveluyrityksessä perusfraasitasolla.
Opiskelija tunnistaa likeviestintään liittyvät asiakirjat.
Opiskelija tuntee kulttuurin ominaispiirteitä.

Siirry alkuun