Skip to main content

Content MarketingLaajuus (5 cr)

Course unit code: LT00BX67

General information


Credits
5 cr
Teaching language
Finnish

Objective

Opiskelija osaa kehittää ja suunnitella yrityksen sosiaalisen median sisältöstrategian perustuen yrityksen markkinointistrategiaan.
Opiskelija osaa luoda strategian mukaisen sosiaalisen median sisältösuunnitelman ja tunnistaa sosiaalisessa mediassa toteutettavan markkinoinnin mahdollisuudet organisaation markkinointiviestinnän osana.
Opiskelija osaa tarkastella organisaation sisällöntuotantoa erilaisista teoreettisista ja eettisistä näkökulmista.

Content

Sisältömarkkinointi
Digitaalinen markkinointi
Sosiaalinen media markkinointikanavana
Sisältöstrategia
Erilaiset sisältömateriaalit
Seuranta, mittaus ja analytiikka

Materials

Keronen & Tanni, 2018 Sisältöstrategia
Katvesuo Katleena 2018 Sano Se Someksi

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa käyttää ammattikäsitteitä sujuvasti ja perustella eri medioiden hyödyntämisen.
Opiskelija osaa tuottaa hyvää sisältömarkkinointia ja hyödyntää eri sisältömateriaaleja ja kanavia melko itsenäisesti.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija osaa käyttää ammattikäsitteitä sujuvasti ja perustella eri medioiden hyödyntämisen.
Opiskelija osaa tuottaa hyvää sisältömarkkinointia ja hyödyntää eri sisältömateriaaleja ja kanavia melko itsenäisesti.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija tuntee yleisimmät ammattikäsitteet ja osaa hyödyntää niitä markkinoinnin suunnittelussa. Eri medioiden ja sisältömateriaalien suunnittelu ja tuottaminen vaatii tukea.

Execution methods

Lähiopetus osana markkinointiviestinnän modulia

Accomplishment methods

Harjoitusmateriaalit
Tuntitehtävät
Lopputehtävä
Pienryhmäharjoitukset
Sisällöntuotanto työelämälähtöiseen projektiin (yhteydessä Mediasuunnittelu-opintojaksoon)

Go back to top of page