Skip to main content

Integrated Marketing CommunicationLaajuus (5 cr)

Course unit code: LT00CW16

General information


Credits
5 cr
Teaching language
Finnish

Objective

Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja arvioida eri markkinointiviestinnän keinoja ja kanavia, opiskelija ymmärtää integroidun markkinointiviestinnän merkityksen sekä tavoitteiden, kohderyhmien, kokonaiskannattavuuden ja budjetin vaikutukset.

Opiskelija hallitsee digitaalisen markkinointiviestinnän keinot ja kanavat sekä osaa valita ne tilanteen ja tavoitteen mukaan. Opiskelija osaa tuottaa julkaisukelpoista sisältöä eri kanaviin.

Content

Markkinointiviestinnän kokonaissuunnittelu
Markkinointiviestinnän keinot ja kanavat
Digitaalinen markkinointiviestintä
Sisältömarkkinointi
Markkinointikampanjan suunnittelu ja toteutus

Materials

1) Edita Viesti perille! Tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa. Digikirja

2) https://kamk.finna.fi/ Alma talent Bisneskirjasto: Digimarkkinointi

3) https://kamk.finna.fi/ Alma talent Bisneskirjasto: Sisältöstrategia

4) https://kamk.finna.fi/ Alma talent Bisneskirjasto: Johdata asiakkaasi verkkoon

Execution methods

Päiväryhmillä: Lähiopetus 4h viikossa

Accomplishment methods

Tuntitehtävät lähopetuksessa
Kanavatehtävät
Lopputehtävä

Go back to top of page