Integrated Marketing CommunicationLaajuus (5 cr)
Course unit code: LT00CW16
General information
- Credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
Objective
Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja arvioida eri markkinointiviestinnän keinoja ja kanavia, opiskelija ymmärtää integroidun markkinointiviestinnän merkityksen sekä tavoitteiden, kohderyhmien, kokonaiskannattavuuden ja budjetin vaikutukset.
Opiskelija hallitsee digitaalisen markkinointiviestinnän keinot ja kanavat sekä osaa valita ne tilanteen ja tavoitteen mukaan. Opiskelija osaa tuottaa julkaisukelpoista sisältöä eri kanaviin.
Content
Markkinointiviestinnän kokonaissuunnittelu
Markkinointiviestinnän keinot ja kanavat
Digitaalinen markkinointiviestintä
Sisältömarkkinointi
Markkinointikampanjan suunnittelu ja toteutus
Materials
1) Edita Viesti perille! Tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa. Digikirja
2) https://kamk.finna.fi/ Alma talent Bisneskirjasto: Digimarkkinointi
3) https://kamk.finna.fi/ Alma talent Bisneskirjasto: Sisältöstrategia
4) https://kamk.finna.fi/ Alma talent Bisneskirjasto: Johdata asiakkaasi verkkoon
Execution methods
Päiväryhmillä: Lähiopetus 4h viikossa
Accomplishment methods
Tuntitehtävät lähopetuksessa
Kanavatehtävät
Lopputehtävä