Siirry suoraan sisältöön

SisältömarkkinointiLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: LT00CW35

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa kehittää ja suunnitella yrityksen sosiaalisen median sisältöstrategian perustuen yrityksen markkinointistrategiaan.
Opiskelija osaa luoda strategian mukaisen sosiaalisen median sisältösuunnitelman ja tunnistaa sosiaalisessa mediassa toteutettavan markkinoinnin mahdollisuudet organisaation markkinointiviestinnän osana.
Opiskelija osaa tarkastella organisaation sisällöntuotantoa erilaisista teoreettisista ja eettisistä näkökulmista.

Sisältö

Sisältömarkkinointi, Sisältöstrategia
Digitaalinen markkinointi
Sosiaalinen media markkinointikanavana
Erilaiset sisältömateriaalit
Seuranta, mittaus ja analytiikka

Oppimateriaalit

Ilmoitetaan toteutusuunnitelmassa / opintojakson alussa.

Toteutustavat

Lähiopetus (monimuotoryhmillä voi sisältää myös Teams-opetusta)
MFAMK-moduli 2 osio Edukamussa

Suoritustavat

Harjoitusmateriaalit
Tuntitehtävät
Lopputehtävä
Pienryhmäharjoitukset
Sisällöntuotanto työelämälähtöiseen projektiin (yhteydessä Mediasuunnittelu-opintojaksoon)

Siirry alkuun