Markkinoinnin perusteet (5op)
Opintojakson tunnus: LT00CV95
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija tuntee asiakaslähtöisen markkinoinnin peruskäsitteet ja osaaarvioida organisaation kannattavan liiketoiminnan edellytyksiä markkinoinnillisesta näkökulmasta. Lisäksi opiskelija saa valmiudet tunnistaa organisaation markkinointitoimintoja ja kilpailukykyyn vaikuttavia keinoja.
                    
Sisältö
Markkinoinnin peruskäsitteet 
Markkinointiajattelun kehittyminen 
Markkinoinnin toimintaympäristöt 
Asiakaskäyttäytyminen ja segmentointi 
Markkinoinnin kilpailukeinovalikoima 
Myynnin ja asiakassuhdeajattelun perusteet
                    
Oppimateriaalit
Luentomateriaali on Repussa. Oppikirja on Bergström & Leppänen. 2016 (tai uudempi). Yrityksen asiakasmarkkinointi.Saatavana KAMK:n kirjastossa painettuna sekä e-kirjana.
                    
Toteutustavat
Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa.
                    
Suoritustavat
Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa.
                    
