Siirry suoraan sisältöön

TIETO- JA VIESTINTÄTEKNIIKAN KOULUTUS PELITEKNOLOGIA 2017: TTV17SP

Opetussuunitelman tunnus: TTV17SP

Tutkintonimike
Insinööri (AMK)
Laajuus
240 op
Kesto
4 vuotta (240 op)
Aloituslukukausi
Syksy 2017
Opetuskieli
suomi

Kuvaus

Insinöörikoulutukset johtavat tekniikan ammattikorkeakoulututkintoon, josta käytetään insinöörin (AMK) nimikettä. Opintojen laajuus on 240 opintopistettä. Opinnot kestävät noin 4 vuotta.

Tieto- ja viestintätekniikan insinöörikoulutuksen suuntautumisena ovat peliteknologia ja älykkäät järjestelmät. Opiskelijat suuntautuvat ensimmäisen vuoden yhteisten opintojen jälkeen soveltuvuuden, taitojen ja opintomenestyksen perusteella. Opintoihin sisältyy 30 opintopisteen laajuinen harjoittelu, joka suoritetaan opiskeltavaan alaan liittyvissä tehtävissä yrityksissä tai yhteisöissä.

PELITEKNOLOGIA
Peliteknologian opinnoissa erikoistutaan ohjelmistosuunnitteluun ja opintojen pääpaino on pelimoottoreiden ja sulautettujen järjestelmien ohjelmoinnissa. Opiskelu on suurelta osin projektimuotoista. Projektiopinnoissa tehdään työelämälähtöisiä tai oman kiinnostuksen mukaisia peliprojekteja.

Lisätiedot

Peliteknologian koulutuksesta valmistuu ohjelmistoalan asiantuntijoita, jotka osaavat soveltaa osaamistaan pelialan lisäksi monilla muillakin teollisuuden aloilla. Opiskelijat saavat koulutuksessa valmiudet alan asiantuntijatehtäviin sekä yrittäjyyteen.

Näytä opintojen ajoitukset lukuvuosittain, lukukausittain tai periodeittain

Tunnus Opinnon nimi Laajuus (op) 2017-2018 2018-2019 2019-2020 2020-2021 Syksy 2017 Kevät 2018 Syksy 2018 Kevät 2019 Syksy 2019 Kevät 2020 Syksy 2020 Kevät 2021 1. / 2017 2. / 2017 3. / 2018 4. / 2018 1. / 2018 2. / 2018 3. / 2019 4. / 2019 1. / 2019 2. / 2019 3. / 2020 4. / 2020 1. / 2020 2. / 2020 3. / 2021 4. / 2021
Yhteensä 240

yhteiset kompetenssit,AMK

Osaamisen kuvaus, ammattikorkeakoulututkinto

1. OPPIMISEN TAIDOT

•osaa arvioida ja kehittää osaamistaan ja oppimistapojaan
•osaa hankkia, käsitellä ja arvioida tietoa kriittisesti
•kykenee ottamaan vastuuta ryhmän oppimisesta ja opitun jakamisesta

Johdatus tietotekniikan opintoihin
Kokous- ja neuvottelutaito
Tekniikan viestintä
IKT-Svenska
Algebra
Fysiikka 1
Fysiikan laboraatiot
Ohjelmoinnin perusteet
Olio-ohjelmoinnin perusteet
Projektitoiminnan perusteet, Älykkäät ratkaisut
Projektiopinnot 1
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin
Teknologiapaja
Tietojenkäsittelyn perusteet
Build up Your English
Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen I
Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen II
Opinnäytetyö
Harjoittelu
2. EETTINEN OSAAMINEN

•kykenee ottamaan vastuun omasta toiminnastaan ja sen seurauksista
•osaa toimia alansa ammattieettisten periaatteiden mukaisesti
•osaa ottaa erilaiset toimijat huomioon työskentelyssään
•osaa soveltaa tasa-arvoisuuden periaatteita
•osaa soveltaa kestävän kehityksen periaatteita
•kykenee vaikuttamaan yhteiskunnallisesti osaamistaan hyödyntäen ja eettisiin arvoihin perustuen

Johdatus tietotekniikan opintoihin
Kokous- ja neuvottelutaito
Analyyttinen pelisuunnittelu
Pelikulttuuri
3. TYÖYHTEISÖOSAAMINEN

•osaa toimia työyhteisön jäsenenä ja edistää yhteisön hyvinvointia
•osaa toimia työelämän viestintä- ja vuorovaikutustilanteissa
•osaa hyödyntää tieto- ja viestintätekniikkaa oman alansa tehtävissä
•kykenee luomaan henkilökohtaisia työelämäyhteyksiä ja toimimaan verkostoissa
•osaa tehdä päätöksiä ennakoimattomissa tilanteissa
•kykenee työn johtamiseen ja itsenäiseen työskentelyyn asiantuntijatehtävissä
•omaa valmiuksia yrittäjyyteen

Kokous- ja neuvottelutaito
Tekniikan viestintä
Intercultural Communication
Fysiikan laboraatiot
Digitaalitekniikka laboraatiot
Projektiopinnot 1
Projektiopinnot 2
Pelituotannon perusteet
Projektiopinnot 3 - kehitystehtävän toteutus
Projektiopinnot 4 - projektin asiantuntijuus
Projektiopinnot 5
Projektiopinnot 6
ICT-alan asiakassuuntainen markkinointi
ICT Sopimus- ja yritysoikeus
ICT-alan johtaminen
ICT-alan johdon laskenta
Yritystoiminnan suunnittelu
Teknologiapaja
Pelikulttuuri
Opinnäytetyö
Harjoittelu
4. INNOVAATIO-OSAAMINEN

•kykenee luovaan ongelmanratkaisuun ja työtapojen kehittämiseen
•osaa työskennellä projekteissa
•osaa toteuttaa tutkimus- ja kehittämishankkeita soveltaen alan olemassa olevaa tietoa ja menetelmiä
•osaa etsiä asiakaslähtöisiä, kestäviä ja taloudellisesti kannattavia ratkaisuja

Kokous- ja neuvottelutaito
Projektiopinnot 1
Projektiopinnot 2
Projektiopinnot 3 - kehitystehtävän toteutus
Projektiopinnot 4 - projektin asiantuntijuus
Projektiopinnot 5
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset
Projektiopinnot 6
Älykkään järjestelmän suunnittelu
Pelisuunnittelun perusteet
Game Design I
Level Design
Analyyttinen pelisuunnittelu
Nuori Yrittäjyys Start Up
Yrittäjyys käytännössä erityisalue
Hyötypelien perusteet
Pelikulttuuri
Opinnäytetyö
Harjoittelu
5. KANSAINVÄLISTYMISOSAAMINEN

•omaa alansa työtehtävissä ja niissä kehittymisessä tarvittavan kielitaidon
•kykenee monikulttuuriseen yhteistyöhön
•osaa ottaa työssään huomioon alansa kansainvälisyyskehityksen vaikutuksia ja mahdollisuuksia

IKT-Svenska
Intercultural Communication
Build up Your English
Luokittelemattomat
Technical English I
Technical English II
Geometria
Differentiaali- ja integraalilaskenta
Fysiikka 2
Digitaalitekniikka
Ohjelmistokehitysprosessi, versionhallinta ja testaus
Mikrokontrolleritekniikka 1
Analogiaelektroniikan perusteet
C++ ohjelmointi
Käyttöliittymäsuunnittelu ja -ohjelmointi
Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games
Tietorakenteet ja algoritmit
Tietokantojen perusteet ja tietokantaohjelmointi
Grafiikkamoottorin ohjelmointi
Reaaliaikagrafiikan ohjelmointi
Peliohjelmointi
Pelien tekoäly
Matematiikkaa peliohjelmoijille
Pelien ja simulaatioiden fysiikkaa
Simulaattoreiden laitteistotekniikka
Simulaatioefektien tuottaminen
Verkkopelien ohjelmointi
Uudet käyttöliittymät ja sovellukset
Windows/Linux ohjelmointi
Liiketoimintaosaamisen perusteet
Sulautettu Linux-ohjelmointi
Sulautetun laitteen ohjelmointi
Reaaliaikaiset käyttöjärjestelmät
Windows-palvelinympäristö
Linux
Palvelinvirtualisointi
Game Design II
International Game Development Studies 1
International Game Development Studies 2
Bygg upp din svenska
Testaus ja testaussuunnittelu

Opintotyyppi_AMK

1. Perusopinnot
Johdatus tietotekniikan opintoihin
Kokous- ja neuvottelutaito
Tekniikan viestintä
IKT-Svenska
Intercultural Communication
Technical English I
Technical English II
Algebra
Geometria
Differentiaali- ja integraalilaskenta
Fysiikka 1
Fysiikka 2
Fysiikan laboraatiot
Projektitoiminnan perusteet, Älykkäät ratkaisut
Matematiikkaa peliohjelmoijille
Pelien ja simulaatioiden fysiikkaa
Liiketoimintaosaamisen perusteet
2. Ammattiopinnot
Digitaalitekniikka
Digitaalitekniikka laboraatiot
Ohjelmoinnin perusteet
Olio-ohjelmoinnin perusteet
Ohjelmistokehitysprosessi, versionhallinta ja testaus
Projektiopinnot 1
Mikrokontrolleritekniikka 1
Analogiaelektroniikan perusteet
C++ ohjelmointi
Käyttöliittymäsuunnittelu ja -ohjelmointi
Projektiopinnot 2
Pelituotannon perusteet
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin
Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games
Tietorakenteet ja algoritmit
Tietokantojen perusteet ja tietokantaohjelmointi
Projektiopinnot 3 - kehitystehtävän toteutus
Projektiopinnot 4 - projektin asiantuntijuus
Grafiikkamoottorin ohjelmointi
Reaaliaikagrafiikan ohjelmointi
Peliohjelmointi
Pelien tekoäly
Projektiopinnot 5
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset
Simulaattoreiden laitteistotekniikka
Simulaatioefektien tuottaminen
Verkkopelien ohjelmointi
Uudet käyttöliittymät ja sovellukset
Projektiopinnot 6
Windows/Linux ohjelmointi
3. Vaihtoehtoiset ammattiopinnot
Sulautettu Linux-ohjelmointi
Sulautetun laitteen ohjelmointi
Reaaliaikaiset käyttöjärjestelmät
Älykkään järjestelmän suunnittelu
Windows-palvelinympäristö
Linux
Palvelinvirtualisointi
Pelisuunnittelun perusteet
Game Design I
Level Design
Analyyttinen pelisuunnittelu
ICT-alan asiakassuuntainen markkinointi
ICT Sopimus- ja yritysoikeus
ICT-alan johtaminen
ICT-alan johdon laskenta
Yritystoiminnan suunnittelu
International Game Development Studies 1
4. Harjoittelu
Harjoittelu
5. Opinnäytetyö
Opinnäytetyö
6. Vapaasti valittavat opinnot
Nuori Yrittäjyys Start Up
Yrittäjyys käytännössä erityisalue
International Game Development Studies 2
Teknologiapaja
Tietojenkäsittelyn perusteet
Build up Your English
Hyötypelien perusteet
Testaus ja testaussuunnittelu
Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen I
Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen II
Pelikulttuuri
Luokittelemattomat
Game Design II
Bygg upp din svenska

TTV17SP_2017_kompetenssit

1.Matemaattis-luonnontieteellinen osaaminen

-kykenee loogis?matemaattiseen ajatteluun
-osaa soveltaa matemaattisia periaatteita, menetelmiä ja työkaluja sekä fysiikan lainalaisuuksia teknisessä ongelmanratkaisussa

Algebra
Geometria
Differentiaali- ja integraalilaskenta
Fysiikka 1
Fysiikka 2
Fysiikan laboraatiot
Pelien tekoäly
Matematiikkaa peliohjelmoijille
Pelien ja simulaatioiden fysiikkaa
Opinnäytetyö
Harjoittelu
2.Laitetekninen osaaminen

-tuntee sähkötekniikan ja elektroniikan perusteet
-tuntee tietokoneen laitearkkitehtuurin ja ydinkomponenttien toimintaperiaatteen
-ymmärtää sulautettujen järjestelmien roolin digitalisaation mahdollistajina

Digitaalitekniikka
Digitaalitekniikka laboraatiot
Mikrokontrolleritekniikka 1
Analogiaelektroniikan perusteet
Simulaattoreiden laitteistotekniikka
Simulaatioefektien tuottaminen
Sulautetun laitteen ohjelmointi
Älykkään järjestelmän suunnittelu
Windows-palvelinympäristö
Palvelinvirtualisointi
Teknologiapaja
Opinnäytetyö
Harjoittelu
3.Tietoverkko-osaaminen

-ymmärtää IP-pohjaisten tietoverkkojen ja niiden aktiivilaitteiden toiminnan
-osaa toteuttaa ja ylläpitää yksinkertaisia verkkoja
-ymmärtää tietoturvan merkityksen ja tunnistaa keskeiset tietoturvaan liittyvät uhkatekijät

Windows/Linux ohjelmointi
Reaaliaikaiset käyttöjärjestelmät
Älykkään järjestelmän suunnittelu
Windows-palvelinympäristö
Linux
Palvelinvirtualisointi
Teknologiapaja
Opinnäytetyö
Harjoittelu
4.Ohjelmistotekninen osaaminen

-ymmärtää ohjelmoinnin logiikan, osaa tulkita ohjelmakoodia ja hyödyntää ohjelmointia ongelmanratkaisussa
-tuntee oliosuunnittelun ja -ohjelmoinnin perusteet
-hallitsee tietokantojen suunnittelun ja toteutuksen perusteet
-ymmärtää käytettävyyden periaatteita ja osaa toteuttaa käyttöliittymiä

Ohjelmoinnin perusteet
Olio-ohjelmoinnin perusteet
Ohjelmistokehitysprosessi, versionhallinta ja testaus
Projektiopinnot 1
C++ ohjelmointi
Käyttöliittymäsuunnittelu ja -ohjelmointi
Projektiopinnot 2
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin
Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games
Tietorakenteet ja algoritmit
Tietokantojen perusteet ja tietokantaohjelmointi
Projektiopinnot 3 - kehitystehtävän toteutus
Projektiopinnot 4 - projektin asiantuntijuus
Grafiikkamoottorin ohjelmointi
Reaaliaikagrafiikan ohjelmointi
Peliohjelmointi
Pelien tekoäly
Projektiopinnot 5
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset
Simulaattoreiden laitteistotekniikka
Simulaatioefektien tuottaminen
Verkkopelien ohjelmointi
Uudet käyttöliittymät ja sovellukset
Projektiopinnot 6
Windows/Linux ohjelmointi
Sulautettu Linux-ohjelmointi
Sulautetun laitteen ohjelmointi
Reaaliaikaiset käyttöjärjestelmät
Älykkään järjestelmän suunnittelu
Teknologiapaja
Tietojenkäsittelyn perusteet
Hyötypelien perusteet
Testaus ja testaussuunnittelu
Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen I
Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen II
Opinnäytetyö
Harjoittelu
5.ICT-liiketoimintaosaaminen

-tuntee kannattavan liiketoiminnan edellytykset sekä taloudellisen suunnittelun ja ohjauksen tärkeimmät työkalut
-ymmärtää ICT-alan arvotuotantoketjun sekä oman panoksensa merkityksen osana yrityksen toiminnan kannattavuutta

Projektitoiminnan perusteet, Älykkäät ratkaisut
Projektiopinnot 1
Projektiopinnot 2
Pelituotannon perusteet
Projektiopinnot 3 - kehitystehtävän toteutus
Projektiopinnot 4 - projektin asiantuntijuus
Projektiopinnot 5
Projektiopinnot 6
Liiketoimintaosaamisen perusteet
Älykkään järjestelmän suunnittelu
Pelisuunnittelun perusteet
ICT-alan asiakassuuntainen markkinointi
ICT Sopimus- ja yritysoikeus
ICT-alan johtaminen
ICT-alan johdon laskenta
Yritystoiminnan suunnittelu
Nuori Yrittäjyys Start Up
Yrittäjyys käytännössä erityisalue
Hyötypelien perusteet
Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen I
Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen II
Pelikulttuuri
Opinnäytetyö
Harjoittelu
6.ICT-sovellusalan osaaminen

-tuntee oman sovellusalansa teoreettiseen perustan
-osaa etsiä, tarkastella kriittisesti sekä yhdistellä ja soveltaa alansa viimeisintä teknistä tietämystä
-ymmärtää ICT:n ja oman sovellusalansa merkityksen yhteiskunnan ja organisaatioiden kehityksen
mahdollistajana
-osaa hyödyntää alan uusia teknologioita nopeasti ja soveltaa niitä luovasti työelämässä
-huomioi toiminnassaan kestävän kehityksen periaatteet

Ohjelmistokehitysprosessi, versionhallinta ja testaus
Projektiopinnot 1
Käyttöliittymäsuunnittelu ja -ohjelmointi
Projektiopinnot 2
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin
Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games
Projektiopinnot 3 - kehitystehtävän toteutus
Projektiopinnot 4 - projektin asiantuntijuus
Grafiikkamoottorin ohjelmointi
Reaaliaikagrafiikan ohjelmointi
Peliohjelmointi
Pelien tekoäly
Projektiopinnot 5
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset
Simulaattoreiden laitteistotekniikka
Simulaatioefektien tuottaminen
Verkkopelien ohjelmointi
Uudet käyttöliittymät ja sovellukset
Projektiopinnot 6
Sulautetun laitteen ohjelmointi
Älykkään järjestelmän suunnittelu
Pelisuunnittelun perusteet
Game Design I
Level Design
Analyyttinen pelisuunnittelu
Testaus ja testaussuunnittelu
Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen I
Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen II
Pelikulttuuri
Opinnäytetyö
Harjoittelu
Luokittelemattomat
Johdatus tietotekniikan opintoihin
Kokous- ja neuvottelutaito
Tekniikan viestintä
IKT-Svenska
Intercultural Communication
Technical English I
Technical English II
Game Design II
International Game Development Studies 1
International Game Development Studies 2
Bygg upp din svenska
Build up Your English

Tunnus Opinnon nimi Laajuus (op)
TTV17Z1001
VIESTINTÄTAIDOT

(Valitaan kaikki )

16
TTPV017 Johdatus tietotekniikan opintoihin 1
YYPSU01 Kokous- ja neuvottelutaito 2
TTPV018 Tekniikan viestintä 3
TTPV016 IKT-Svenska 3
YY00BD88 Intercultural Communication 3
TT00BJ75 Technical English I 2
TT00BJ77 Technical English II 2
TTV17Z1023
MATEMAATTIS-LUONNONTIETEELLISET OPINNOT

(Valitaan kaikki )

22
TTV17Z1024
MATEMATIIKKA

(Valitaan kaikki )

11
TTPM007 Algebra 3
TTPM008 Geometria 3
TT00BB39 Differentiaali- ja integraalilaskenta 5
TTV17Z1025
FYSIIKKA

(Valitaan kaikki )

11
TTPF006 Fysiikka 1 3
TT00BB40 Fysiikka 2 5
TTPF003 Fysiikan laboraatiot 3
TTV17Z1026
DIGITAALITEKNIIKKA

(Valitaan kaikki )

6
TT00BB41 Digitaalitekniikka 4
TT00BB42 Digitaalitekniikka laboraatiot 2
TTV17Z1027
OHJELMOINTI

(Valitaan kaikki )

9
TTAO006 Ohjelmoinnin perusteet 3
TTAO007 Olio-ohjelmoinnin perusteet 3
TTAE007 Ohjelmistokehitysprosessi, versionhallinta ja testaus 3
TTV17Z1028
ÄLYKÄS TEKNOLOGIA

(Valitaan kaikki )

24
YY00BD87 Projektitoiminnan perusteet, Älykkäät ratkaisut 3
TT00BB43 Projektiopinnot 1 6
TT00BB44 Mikrokontrolleritekniikka 1 6
TT00BB45 Analogiaelektroniikan perusteet 2
TT00BB46 C++ ohjelmointi 4
TT00BB47 Käyttöliittymäsuunnittelu ja -ohjelmointi 3
TTV17Z1029
PELIMOOTTORIT

(Valitaan kaikki )

21
TT00BB76 Projektiopinnot 2 6
TTAE009 Pelituotannon perusteet 3
TTAE008 Johdanto pelimoottoriohjelmointiin 3
TTAN013 Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games 3
TTAN014 Tietorakenteet ja algoritmit 3
TT00BB52 Tietokantojen perusteet ja tietokantaohjelmointi 3
TTV17Z1030
PELITEKNOLOGIAN ASIANTUNTIJUUS

(Valitaan kaikki )

34
TTAP009 Projektiopinnot 3 - kehitystehtävän toteutus 6
TTAP010 Projektiopinnot 4 - projektin asiantuntijuus 5
TTAN011 Grafiikkamoottorin ohjelmointi 3
TTAN012 Reaaliaikagrafiikan ohjelmointi 3
TTAP013 Peliohjelmointi 3
TTAP012 Pelien tekoäly 3
TTPM009 Matematiikkaa peliohjelmoijille 6
TTPF009 Pelien ja simulaatioiden fysiikkaa 5
TTV17Z1031
LIIKUNNAN JA HYVINVOINNIN SOVELLUKSET - ÄLYKKÄÄT RATKAISUT

(Valitaan kaikki )

21
TT00BB77 Projektiopinnot 5 6
TTVG002 Hyötypelien tekniikat ja sovellukset 3
TTVI002 Simulaattoreiden laitteistotekniikka 3
TTVI004 Simulaatioefektien tuottaminen 3
TTAW004 Verkkopelien ohjelmointi 3
TT00BB58 Uudet käyttöliittymät ja sovellukset 3
TTV17Z1032
ASIAKASPROJEKTIN HALLINTA - ÄLYKKÄÄT RATKAISUT

(Valitaan kaikki )

12
TT00BB78 Projektiopinnot 6 6
TT00BB79 Windows/Linux ohjelmointi 3
YY00BD89 Liiketoimintaosaamisen perusteet 3
TTV17Z1033
VAIHTOEHTOISET AMMATTIOPINNOT

(Valitaan yksi )

15
TTV17Z1034
ÄLYKKÄÄT JÄRJESTELMÄT

(Valitaan kaikki )

15
TT00BB57 Sulautettu Linux-ohjelmointi 4
TT00BB51 Sulautetun laitteen ohjelmointi 3
TT00BB69 Reaaliaikaiset käyttöjärjestelmät 5
TT00BB62 Älykkään järjestelmän suunnittelu 3
TTV17Z1035
DATACENTER OPINNOT

(Valitaan kaikki )

15
TT00BD80 Windows-palvelinympäristö 5
TT00BD41 Linux 5
TK00BA68 Palvelinvirtualisointi 5
TTV17Z1036
PELISUUNNITTELU

(Valitaan kaikki )

15
KTAD035 Pelisuunnittelun perusteet 3
KTVP011 Game Design I 3
KTVP014 Game Design II 3
KTVP012 Level Design 3
KTVP024 Analyyttinen pelisuunnittelu 3
TTV17Z1037
YRITTÄJYYSOPINNOT

(Valitaan kaikki )

15
TT00BF55 ICT-alan asiakassuuntainen markkinointi 3
TT00BF52 ICT Sopimus- ja yritysoikeus 3
TT00BF53 ICT-alan johtaminen 3
TT00BF54 ICT-alan johdon laskenta 3
LT00BF29 Yritystoiminnan suunnittelu 3
TTV17Z1038
INTERNATIONAL GAME TECHNOLOGY STUDIES

(Valitaan kaikki )

15
TT00BD83 International Game Development Studies 1 15
TTV17Z1039
VAPAASTI VALITTAVAT OPINNOT

(Valitaan opintopisteitä: 15 )

15
TTV17Z1040
YRITTÄJYYSOPINNOT 2

(Valitaan kaikki )

15
KLVY188 Nuori Yrittäjyys Start Up 10
LT00BF31 Yrittäjyys käytännössä erityisalue 5
TTV17Z1041
INTERNATIONAL GAME TECHNOLOGY STUDIES 2

(Valitaan kaikki )

15
TT00BD84 International Game Development Studies 2 15
YY00BR24 Bygg upp din svenska 3
TYW136 Teknologiapaja 4
TYW165 Tietojenkäsittelyn perusteet 2
TRW015 Build up Your English 3
WV00BE23 Hyötypelien perusteet 5
KTAT036 Testaus ja testaussuunnittelu 3
TYW137 Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen I 10
TYW138 Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen II 10
TT00BE12 Pelikulttuuri 3
TTV17Z1042
OPINNÄYTETYÖ

(Valitaan kaikki )

15
TTOO001 Opinnäytetyö 15
TTV17Z1043
HARJOITTELU

(Valitaan kaikki )

30
TTHH001 Harjoittelu 30

Lukukausi- ja lukuvuosikohtaiset opintopistekertymät vaihtelevat valinnaisten ja vapaasti valittavien opintojen ajoituksesta johtuen.

Siirry alkuun