Siirry suoraan sisältöön

Matkailun asiakaspalvelu (5op)

Opintojakson tunnus: AM00BC64

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa toimia myynti- ja neuvontatehtävissä erilaisten asiakkaitten ja asiakasryhmien kanssa. Opiskelija hallitsee suullisen ja kirjallisen viestinnän erilaisissa työelämän tilanteissa.

Sisältö

Viestinnän perusteet, erilaiset puhe- ja asiakaspalvelutilanteet
Myynti-, opastus- ja neuvontatoiminta
Palvelujärjestelmän osatekijät
Palvelutilanteet
Palveluprosessin suunnittelu
Erilaiset työelämän suullisen ja kirjallisen viestinnän tilanteet

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa palvelutilanteissa toimia asiakaslähtöisesti ja omatoimisesti, tavoitteellisesti ja työelämää kehittävästi. Hän osaa käyttää monipuolisesti asiakastilanteen edellyttämiä viestintä- ja tiedonhankintavälineitä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa palvella asiakkaita omatoimisesti ja palveluhenkisesti. Hän toimii hyvien käyttäytymistapojen ja muuttuvien tilanteiden vaatimusten mukaisesti sekä toimii tilanteeseen ja asiakkaille sopivalla tavalla.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa ohjatusti osallistua asiakaspalvelutilanteisiin. Hän osaa käyttää asiakkaille ja yhteistyötahoille toimitettavien dokumenttien tuottamiseen ja toimittamiseen tarvittavia tietoteknisiä välineitä.

Lisätiedot

T&K opintoja 2-3 op.

Siirry alkuun