Asiakaspalvelun palvelukulttuuri (3op)
Opintojakson tunnus: KIPA042
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 3 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija hallitsee asiakaspalvelun perusteet ja ymmärtää asiakaspalvelun merkityksen yrityksen toiminnassa. Opiskelijan tiedot, taidot ja valmiudet eri organisaatioiden asiakaspalvelutehtäviin paranevat.
Sisältö
Asiakaspalvelun tuottamisen osatekijät ja perusedellytykset
Palvelukulttuuri ja palveluprosessi
Palvelun laatu
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tuntee erinomaisesti palvelutilanteen suunnittelun ja palvelutilanteessa toimimisen käsitteet sekä osaa soveltaa niitä käytännön tilanteissa.Portfoliossa hän osaa analysoida ja tuoda kehitysehdotuksia palvelun merkityksestä yrityksen kilpailukeinona.
Opiskelijan pohdinta on monipuolista, ratkaisukeskeistä ja kehittämishakuista.
Opiskelijan lähteiden käyttö on ansiokasta ja monipuolista.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija tuntee palvelutilanteen suunnittelun ja toiminnan käsitteet sekä osaa soveltaa niitä käytännön tilanteissa. Portfoliossa hän osoittaa tuntevansa palvelun merkityksen yrityksen kilpailukeinona ja osaa analysoida ja ehdottaa palvelun kehittämiseen liittyviä keinoja.
Opiskelijan lähteiden käyttö on melko monipuolista.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tuntee osittain palvelutilanteen suunnittelun ja toiminnan peruskäsitteet. Portfoliossa hän osoittaa tuntevansa palvelun merkityksen ja tunnistaa palvelun kehittämiseen liittyviä keinoja.
Opiskelijan lähteiden käyttö on suppeaa.