Markkinointiviestintä (3op)
Opintojakson tunnus: KIPA023
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 3 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija perehtyy markkinointiviestinnän keinoihin ja osaa suunnitella yrityksen markkinointiviestintää vuositasolla sekä arvioida markkinointiviestinnän kustannuksia.
Sisältö
Mainonta
Suhde- ja tiedotustoiminta (PR)
Myynnin edistäminen (SP)
Henkilökohtainen myyntityö
Digitaalinen markkinointi
Integroitu markkinointiviestintä
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa itsenäisesti käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä.
Opiskelijan käsitteiden käyttö ja valintojen perustelu on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa oma-aloitteisesti valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä.
Opiskelijan käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa osittain käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä ohjatusti soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.