Siirry suoraan sisältöön

Markkinointiviestintä (3op)

Opintojakson tunnus: KIPA023

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija perehtyy markkinointiviestinnän keinoihin ja osaa suunnitella yrityksen markkinointiviestintää vuositasolla sekä arvioida markkinointiviestinnän kustannuksia.

Sisältö

Mainonta
Suhde- ja tiedotustoiminta (PR)
Myynnin edistäminen (SP)
Henkilökohtainen myyntityö
Digitaalinen markkinointi
Integroitu markkinointiviestintä

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa itsenäisesti käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä.
Opiskelijan käsitteiden käyttö ja valintojen perustelu on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa oma-aloitteisesti valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä.
Opiskelijan käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa osittain käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä ohjatusti soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.

Siirry alkuun