Projektiopinnot 6 - AsiakasprojektiLaajuus (7 op)
Opintojakson tunnus: KTAD046
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 7 op
- Opetuskieli
- suomi
- englanti
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa työskennellä asiakasrajapinnassa (asiakas: yritys, hanke, koulu) ja kehittää tuotekehitysideoita asiakaslähtöisesti.
Sisältö
Opiskelijatiimit toteuttavat asiakasprojektin.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa taitoja ja hyödyntää monipuolisesti tietoa ongelman ratkaisussa. Opiskelija toimii pelikehitystiimin jäsenenä edistäen ja kehittäen tiimin toimintaa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa valita peliprojektiin sopivia, tarkoituksenmukaisia toimintatapoja hankkimansa tiedon ja ohjeistuksen perusteella. Opiskelija toimii itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä annettujen ohjeiden mukaisesti.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa toimia ohjattuna asianmukaisesti, noudattaen annettuja sääntöjä ja ohjeita. Opiskelija käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti pelialan tekniikoita ja malleja.
Käytetään myös vertaisarviointia.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opintosuoritus hylätään, mikäli opiskelija ei osallistu aktiivisesti kehitystiimin toimintaan.
Lisätiedot
Projektiopinnot 4, 5 ja 6 voidaan yhdistää isommaksi pelituotannoksi.
TKI pisteet 7.