Siirry suoraan sisältöön

Projektiopinnot 6 - AsiakasprojektiLaajuus (7 op)

Opintojakson tunnus: KTAD046

Opintojakson perustiedot


Laajuus
7 op
Opetuskieli
suomi
englanti

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa työskennellä asiakasrajapinnassa (asiakas: yritys, hanke, koulu) ja kehittää tuotekehitysideoita asiakaslähtöisesti.

Sisältö

Opiskelijatiimit toteuttavat asiakasprojektin.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa taitoja ja hyödyntää monipuolisesti tietoa ongelman ratkaisussa. Opiskelija toimii pelikehitystiimin jäsenenä edistäen ja kehittäen tiimin toimintaa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa valita peliprojektiin sopivia, tarkoituksenmukaisia toimintatapoja hankkimansa tiedon ja ohjeistuksen perusteella. Opiskelija toimii itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä annettujen ohjeiden mukaisesti.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa toimia ohjattuna asianmukaisesti, noudattaen annettuja sääntöjä ja ohjeita. Opiskelija käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti pelialan tekniikoita ja malleja.

Käytetään myös vertaisarviointia.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opintosuoritus hylätään, mikäli opiskelija ei osallistu aktiivisesti kehitystiimin toimintaan.

Lisätiedot

Projektiopinnot 4, 5 ja 6 voidaan yhdistää isommaksi pelituotannoksi.
TKI pisteet 7.

Siirry alkuun