Markkinointi kilpailuetunaLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: LT00BE78
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija tuntee palvelujen markkinoinnin erityispiirteet ja ymmärtää asiakassuhdeajattelun ja asiakastyytyväisyyden merkityksen osana kannattavaa liiketoimintaa. Opiskelija osaa kehittää ja soveltaa asiakaslähtöisiä käytännön ratkaisuja sekä oppii arvioimaan ja hyödyntämään palvelujen markkinoinnin menetelmiä.
Sisältö
Asiakaspalvelu kilpailukeinona
Palvelun tuottamisen edellytykset
Palvelujen markkinointi
Saatavuus kilpailukeinona
Saatavuus ja asiakassuhteet erikoistavarakaupassa
Asiakaspalvelukonseptin osat
Asiakassuhteiden kehittäminen ja kannattavuus
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa hyödyntää ja soveltaa monipuolisesti aihealueen käsitteitä käytännön työ- ja tehtävätilanteiden ratkaisuissa. Käsitteiden käyttö on perusteltua ja asiantuntevaa.
Opiskelija osaa itsenäisesti ja kriittisesti hyödyntää ja vertailla eri teoriataustoja käytännön tilanteissa, ohjata tehtäväkokonaisuuden toteutusta, toimia itseohjautuvasti sekä reflektoida oppimaansa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa itsenäisesti hyödyntää teoriataustoja käytännön tilanteissa, perustella tehtäväkokonaisuuden toteutusta ja ratkaisujen valintaa sekä arvioida ratkaisujen onnistuneisuutta.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija kykenee kuvaamaan aihealueen peruskäsitteet ja pääelementtien sisällöt. Kuvaus vielä irrallista ja kokonaisuuden muodostaminen puutteellista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivia keinoja ja kanavia sekä hyödyntää ainakin osittain eri teoriataustoja käytännön tehtävässä.
Lisätiedot
TKI 5 op, Sisältää Työelämäjakso 1op.
17.5.2016 Mervi
25.5. elina