Integrated Marketing CommunicationLaajuus (10 op)
Opintojakson tunnus: LT00BE82
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 10 op
Osaamistavoitteet
(Fi/en)
Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja arvioida eri markkinointiviestinnän keinoja ja kanavia, opiskelija ymmärtää integroidun markkinointiviestinnän merkityksen sekä tavoitteiden, kohderyhmien, kokonaiskannattavuuden ja budjetin vaikutukset.
Opiskelija hallitsee digitaalisen markkinointiviestinnän keinot ja kanavat sekä osaa valita ne tilanteen ja tavoitteen mukaan. Opiskelija osaa tuottaa julkaisukelpoista sisältöä eri välineisiin. Opiskelija ymmärtää ja osaa arvioida integroidun markkinointiviestintäratkaisujen vaikuttavuutta sekä myös niiden laajempaa strategista vaikuttavuutta.
Sisältö
Markkinointiviestinnän kokonaissuunnittelu
Markkinointiviestinnän keinot ja kanavat
Mediasuunnittelu
Markkinointiviestinnän ja -kampanjan suunnittelu ja toteutus
Digitaalinen markkinointiviestintä
Digitaaliset mediat ja kanavat
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa itsenäisesti käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja valintojen perustelu on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa oma-aloitteisesti valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa. Opiskelija osaa myös arvioida tekemiensä markkinointiviestintäratkaisujen vaikuttavuutta sekä analysoida niiden strategista merkitystä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa. Opiskelija ymmärtää tekemiensä markkinointiviestintäratkaisujen vaikuttavuutta sekä osaa kuvata niiden strategista merkitystä.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa osittain käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot kanavat ja teoriataustat sekä ohjatusti soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa. Opiskelija osaa kuvata tekemänsä markkinointiviestintäratkaisut osittain ja linkittää kokonaisuuden löyhästi niiden strategiseen vaikuttavuuteen.