Skip to main content

Creativity and Pulling out all the Stops in TourismLaajuus (4 cr)

Course unit code: AM00BG90

General information


Credits
4 cr

Objective

Opiskelija omaksuu heittäytymisen periaatteet, tunnistaa omat vahvuutensa ja sisäisen motivaation rakenteen. Opiskelija osaa selittää matkailun globaalien mahdollisuuksien tunnistamisen ja hyödyntämisen periaatteet. Hän ymmärtää elämyksellisyyden ja tarinallisuuden merkityksen matkailutuotteen rakentumisen kulmakivinä.

Content

yrittäjämäinen asenne ja ote, sisäinen motivaatio ja omat vahvuudet, think big ja globaalit matkailun mahdollisuudet, mahdollisuuksien tunnistaminen ja hyödyntäminen, luovuus ja innovatiivisuus, start up- yrittäjätoiminta, elämyksellisyyden elementit, tarinallisuus sekä erilaiset kulttuurit

Assessment criteria, approved/failed

Hyväksytty: Opiskelija tunnistaa omat vahvuutensa ja toteuttaa annetut heittäytymisen harjoitteet. Opiskelija osaa soveltaa tarkoituksenmukaisesti matkailualan toimintaan soveltuvia malleja. Opiskelija ymmärtää matkailun olevan liiketoimintaa ja hän osaa tuottaa tuotekeihysaihion. Opiskelija osaa luetella elämyksen elementit ja soveltaa niitä toiminnassa. Opiskelija osaa toimia itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä kulloisessakin oppimis- ja toimintaympäristössä. Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä ryhmän yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi.

Further information

Toteutus osittain yhdessä englanninkielisen tourism-ryhmän kanssa

Go back to top of page