Skip to main content

Networking Tourism Region (5cr)

Course unit code: MY00BO45

General information


Credits
5 cr
Teaching language
Finnish

Objective

Opiskelija osaa asemoida pohjoisen matkailukohteen ja sen mahdollistaman matkailutarjonnan osana kansainvälistä matkailua. Hän tunnistaa alueellisen tuotetarjonnan mahdollistavat toimijaverkostot ja osaa analysoida niitä suhteessa valitsemiinsa asiakaskohderyhmiin. Opiskelija osaa luoda ja arvioida kansainvälisiä kumppanuuksia ennakoivasti ja kestävästi.

Content

• pohjoiset matkailualueet ja globaalit matkailumarkkinat
• verkostopohjaiset matkailukohteet ja tuotteet
• pohjoinen vastuullisuus matkailussa

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija
•osaa kansalliset ja kansainväliset asiakaskohderyhmät ennakoivasti tunnistaen ja analyyttisesti soveltaa matkailumaantietoa osana matkailukohteen kehittämistä
•osaa soveltaa ja hyödyntää verkostolähtöistä ajattelua pohjoisen matkailukohteen menestystekijänä
•osaa ennakoivasti ja pitkäjänteisesti kehittää matkailukohdetta kestävän matkailun periaatteita toteuttaen

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija
•tuntee ja osaa soveltaa matkailumaantietoa markkinaorientoituneesti osana matkailukohteen kehittämistä
•ymmärtää matkailukohteen käsitteenä ja sen eri ulottuvuudet
•opiskelija tuntee pohjoisen matkailutarjonnan erityispiirteet ja verkostoitumismahdollisuudet
•tuntee ja osaa soveltaa kestävästi kannattavan matkailun toimintaperiaatteita osana matkailukohteen kehittämistä

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija
•tuntee pohjoisten matkailualueiden erityispiirteet ja markkina-alueet
•ymmärtää matkailukohteen käsitteenä ja siihen liittyvät verkostot pääpiirteissään
• tuntee kestävästi kannattavan matkailun lähtökohdat ja osaa hyödyntää osaamistaan matkailukohteessa

Go back to top of page