Integroitu markkinointiviestintäLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: LT00CW16
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja arvioida eri markkinointiviestinnän keinoja ja kanavia, opiskelija ymmärtää integroidun markkinointiviestinnän merkityksen sekä tavoitteiden, kohderyhmien, kokonaiskannattavuuden ja budjetin vaikutukset.
Opiskelija hallitsee digitaalisen markkinointiviestinnän keinot ja kanavat sekä osaa valita ne tilanteen ja tavoitteen mukaan. Opiskelija osaa tuottaa julkaisukelpoista sisältöä eri kanaviin.
Sisältö
Markkinointiviestinnän kokonaissuunnittelu
Markkinointiviestinnän keinot ja kanavat
Digitaalinen markkinointiviestintä
Sisältömarkkinointi
Markkinointikampanjan suunnittelu ja toteutus
Oppimateriaalit
1) Edita Viesti perille! Tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa. Digikirja
2) https://kamk.finna.fi/ Alma talent Bisneskirjasto: Digimarkkinointi
3) https://kamk.finna.fi/ Alma talent Bisneskirjasto: Sisältöstrategia
4) https://kamk.finna.fi/ Alma talent Bisneskirjasto: Johdata asiakkaasi verkkoon
Toteutustavat
Päiväryhmillä: Lähiopetus 4h viikossa
Suoritustavat
Tuntitehtävät lähopetuksessa
Kanavatehtävät
Lopputehtävä