Siirry suoraan sisältöön

Integroitu markkinointiviestintäLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: LT00CW16

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja arvioida eri markkinointiviestinnän keinoja ja kanavia, opiskelija ymmärtää integroidun markkinointiviestinnän merkityksen sekä tavoitteiden, kohderyhmien, kokonaiskannattavuuden ja budjetin vaikutukset.

Opiskelija hallitsee digitaalisen markkinointiviestinnän keinot ja kanavat sekä osaa valita ne tilanteen ja tavoitteen mukaan. Opiskelija osaa tuottaa julkaisukelpoista sisältöä eri kanaviin.

Sisältö

Markkinointiviestinnän kokonaissuunnittelu
Markkinointiviestinnän keinot ja kanavat
Digitaalinen markkinointiviestintä
Sisältömarkkinointi
Markkinointikampanjan suunnittelu ja toteutus

Oppimateriaalit

1) Edita Viesti perille! Tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa. Digikirja

2) https://kamk.finna.fi/ Alma talent Bisneskirjasto: Digimarkkinointi

3) https://kamk.finna.fi/ Alma talent Bisneskirjasto: Sisältöstrategia

4) https://kamk.finna.fi/ Alma talent Bisneskirjasto: Johdata asiakkaasi verkkoon

Toteutustavat

Päiväryhmillä: Lähiopetus 4h viikossa

Suoritustavat

Tuntitehtävät lähopetuksessa
Kanavatehtävät
Lopputehtävä

Siirry alkuun