Utilizing Artificial Intelligence in BusinessLaajuus (5 cr)
Course unit code: LT00CW65
General information
- Credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
Objective
Opintojakson tarkoitus on tutustuttaa opiskelija tekoälyn eri käyttömahdollisuuksiin digitaalisessa markkinoinnissa.
Opiskelija ymmärtää tekoälysovellusten merkityksen markkinointityön tekemisessä ja saa käsityksen siitä, miten tekoäly muuttaa alaa. Opiskelija ymmärtää tekoälyn peruskäsitteet, kehityksen merkityksen markkinoinnille ja oppii käyttämään yleisimpiä luovaan digitaaliseen sisällöntuotantotyöhön tarkoitettuja tekoälytyökaluja.
Content
Tekoälyn perusteet ja tekoäly alan megatrendinä
Markkinoinnin hyödyntämät tekoälysovellukset
Tekoälyn hyödyntäminen tekstintuotannossa ja tarinankerronnassa
Visuaalisen tuotannon tekoälysovellukset
Tekoälyn vaikutukset SEO:ssa sekä myynnissä - kohderyhmät ja ostamisen personointi
Materials
Verkkototeutus Edukamu-alustalla
Further information
Verkkototeutus Edukamu-alustalla
Execution methods
Verkkototeutus Edukamu-alustalla
Accomplishment methods
Verkkototeutus Edukamu-alustalla