Skip to main content

Customers Tourism Services Development (5 cr)

Code: YA00BU26-3003

General information


Enrollment
01.01.2022 - 31.08.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2022 - 31.12.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
RDI portion
3 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Business
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Master’s Degree in Tourism Leadership and Development
Teachers
Terhi Mustakangas
Groups
AYM21S
AYM21S
Course
YA00BU26
No reservations found for realization YA00BU26-3003!

Evaluation scale

0 - 5

Objective

Opintojakson pääteemana on matkailupalveluiden laadukas ja vastuullinen asiakaslähtöinen kehittäminen. Opintojakson aikana perehdytään matkailualan ajankohtaisiin ilmiöihin ja sovelletaan tietoa asiakaslähtöisen tuotteistamisen viitekehykseen matkailupalvelun erityispiirteet huomioiden. Lisäksi opintojaksolla opitaan arvioimaan ja kehittämään omaa asiantuntijuutta.

Execution methods

Etätoteutus.

Accomplishment methods

Ennakkotehtävä, tuoteaihion esittelyvideo, opintojakson oppimistehtävä (kehittämistehtävä) ja itse- sekä vertaisarviointi.

Content

Matkailupalvelujen kehittäminen, tuotteistaminen ja palvelun kehittämisen prosessit.
Asiakaslähtöisen kehittämisen eri osa-alueet osana palvelun kehittämisen prosessia.
Palveluosaamisen arvioiminen ja kehittäminen.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija tunnistaa matkailupalvelujen asiakaslähtöisiä kehittämistarpeita. Hän osaa esittää niihin ratkaisuja. Hän tunnistaa omat asiantuntijuuden kehittämistarpeensa.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija osaa analysoida ja arvioida asiakaslähtöisiä matkailupalveluita. Hän osaa löytää malleja palveluiden kehittämiseksi ja esittää niistä pohjalta suunnitelmia matkailupalveluja tuottaville yrityksille tai organisaatioille. Hän ymmärtää ja osaa arvioida omat asiantuntijuuden kehittämistarpeensa.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa kriittisesti analysoida ja arvioida matkailupalvelujen kehittämisprosesseja asiakaslähtöisyyden ja prosessin toimivuuden näkökulmasta. Hän osaa kehittää organisaation strategiaan pohjautuvia asiakaslähtöisiä ja vastuullisia matkailupalveluja analyysin perusteella. Hän osaa arvioida ja kehittää omaa asiantuntijuuttaan.

Go back to top of page