Osaajana kehittyminen (3 op)
Toteutuksen tunnus: TT00CB07-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.08.2022 - 31.01.2023
Ajoitus
29.08.2022 - 31.05.2024
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Jonna Kalermo-Poranen
- Pasi Puskala
- Tanja Korhonen
- Leena Vidqvist
Ryhmät
-
TTK22SPGRaaheTTK22SPGRaahe
-
TTK22SPTRaaheTTK22SPTRaahe
-
TTK22SPTTTK22SPT
-
TTK22SPOTTK22SPO
-
TTK22SPGTTK22SPG
-
TTK22SPTTK22SP
-
TTK22SDTTK22SD
-
TTK22SPORaaheTTK22SPORaahe
-
TTK22SPRaaheTTK22SPRaahe
- 22.11.2023 08:15 - 09:45, Osaajana kehittyminen TT00CB07-3002
- 01.02.2024 08:15 - 09:45, Osaajana kehittyminen TT00CB07-3002
- 29.02.2024 08:15 - 09:45, Osaajana kehittyminen TT00CB07-3002
- 28.03.2024 08:15 - 09:45, Osaajana kehittyminen TT00CB07-3002
Tavoitteet
Opiskelija osaa seurata ammatillisen osaamisensa kehittymistä ja osaa viestiä siitä.
Opintojakso on yhteinen tietojenkäsittelyn opiskelijoille.
Sisältö
1. lukuvuonna 1op
Ammatilliset tavoitteet ja yksilöllisen oppimispolun suunnittelu
Tutoropettajan ja koulutusvastaavan ohjaustunnit
2.lukuvuonna 1op
Opiskelu- ja työhyvinvointi. Harjoitteluun orientoituminen, yritysesittelyt.
3. lukuvuonna 1op
Opintojen ohjaus, urasuunnittelu,
Aika ja paikka
Lukujärjestyksen mukaan
Oppimateriaalit
Moodlessa
Opetusmenetelmät
Opintojakso on 3op laajuinen ja se jaksottuu kolmelle vuodelle.
1. opiskeluvuosi / 1op
2. opiskeluvuosi / 1op
3. opiskeluvuosi / 1op
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
1 op syksyllä 2022 = 27h opiskelijan työtä
1 op 2023 = 27h
1 op 2024 = 27h
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty
Opiskelija on palauttanut kaikki Moodlen tehtävät ajoissa ja ne toteuttavat tehtävänannon. Mikäli palautus ei toteuta tehtävänantoa, sitä pyydetään täydentämään. Opiskelija on osallistunut ohjaustunneille ja tapahtumiin.
Sisällön jaksotus
Sisällöt löytyvät Moodlesta
Arviointiasteikko
Hylätty/Hyväksytty
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty: Opiskelija on osallistunut kehityskeskusteluihin, ohjaustunneille ja koonnut ammatillista kasvua kuvaavan verkkoportfolion.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Hyväksytty / Hylätty