Skip to main content

Projektiopinnot 4 (4 cr)

Code: TT00BM22-3002

General information


Enrollment
01.08.2022 - 30.09.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2022 - 31.12.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
4 cr
Local portion
4 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Teknologia
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Bachelor’s Degree in Information and Communication Technology
Teachers
Niko Kinnunen
Mikko Romppainen
Course
TT00BM22
No reservations found for realization TT00BM22-3002!

Objective

Opiskelija osaa toimia asiakasrajapinnassa.

Content

Opiskelijat jatkokehittävät Projektiopinnot 3 -kurssilla tehtyä pelimoottoria ja auttavat pelinkehitystiimiä pelin kehittämisessä. Vaihtoehtoisesti opiskelija voi toteuttaa peliteknologiaan liittyvän toimeksiannon.

Evaluation scale

0 - 5

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa taitoja ja hyödyntää monipuolisesti tietoa ongelman ratkaisussa. Opiskelija toimii kehitystiimin jäsenenä edistäen ja kehittäen tiimin toimintaa.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija osaa valita peliprojektiin sopivia, tarkoituksenmukaisia toimintatapoja hankkimansa tiedon ja ohjeistuksen perusteella. Opiskelija toimii itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä annettujen ohjeiden mukaisesti.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija osaa toimia ohjattuna asianmukaisesti, noudattaen annettuja sääntöjä ja ohjeita. Opiskelija käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti pelialan tekniikoita ja malleja.

Assessment criteria, approved/failed

Opintosuoritus hylätään, mikäli opiskelija ei osallistu aktiivisesti kehitystiimin toimintaan.

Prerequisites

Projektiopinnot 1-3.

Objective

Opiskelija osaa toimia asiakasrajapinnassa.

Content

Opiskelijat jatkokehittävät Projektiopinnot 3 -kurssilla tehtyä pelimoottoria ja auttavat pelinkehitystiimiä pelin kehittämisessä. Vaihtoehtoisesti opiskelija voi toteuttaa peliteknologiaan liittyvän toimeksiannon.

Qualifications

Projektiopinnot 1-3.

Go back to top of page