Projektiopinnot 2 (6 op)
Toteutuksen tunnus: TT00BB76-3007
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
01.08.2022 - 30.09.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
31.10.2022 - 31.12.2022
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 6 op
- Lähiosuus
- 6 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Tavoitteet
Opiskelija osaa tiimin jäsenenä suunnitella ja toteuttaa yksinkertaisen grafiikkamoottorin
Sisältö
Grafiikkamoottorin suunnittelu ja toteutus tiimeissä.
Liittyy kurssiiin "Grafiikkamoottorin ohjelmointi".
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa taitoja ja hyödyntää monipuolisesti tietoa ongelmanratkaisussa. Opiskelija toimii kehitystiimin jäsenenä edistäen ja kehittäen tiimin toimintaa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa valita projektiin sopivia, tarkoituksenmukaisia toimintatapoja hankkimansa tiedon ja ohjeistuksen perusteella. Opiskelija toimii itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä annettujen ohjeiden mukaisesti.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa toimia ohjattuna asianmukaisesti, noudattaen annettuja sääntöjä ja ohjeita. Opiskelija käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti pelialan tekniikoita ja malleja.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opintosuoritus hylätään, mikäli opiskelija ei osallistu aktiivisesti tiimin toimintaan.
Esitietovaatimukset
Ohjelmoinnin perusteet
Olio-ohjelmoinnin perusteet
C++
Projektiopinnot 1
Lisätiedot
TKI-pisteet 6 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa tiimin jäsenenä suunnitella ja toteuttaa yksinkertaisen grafiikkamoottorin
Sisältö
Grafiikkamoottorin suunnittelu ja toteutus tiimeissä.
Liittyy kurssiiin "Grafiikkamoottorin ohjelmointi".
Esitietovaatimukset
Ohjelmoinnin perusteet
Olio-ohjelmoinnin perusteet
C++
Projektiopinnot 1