Siirry suoraan sisältöön

Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen (2 op)

Toteutuksen tunnus: BY00BY36-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.12.2021 - 31.01.2022

Ajoitus

01.01.2022 - 25.07.2022

Opintopistemäärä

2 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Liikunnan ja vapaa-ajan koulutus

Opettaja

  • Liisa Mikkonen

Ryhmät

  • ALM21K2
    ALM21K2
  • ALM21K
    ALM21K

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä asiakkaan ostopolkuun peilaten.

Sisältö

Digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perusteet
Digitaalisen markkinoinnin keinot
Myynnin luominen digitaalisissa kanavissa

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Kriteerit hyväksytylle suoritukselle
Tiedot:
Opiskelija käyttää keskeisiä käsitteitä asianmukaisesti ja osaa kuvailla SOSTAC ja SIKS -mallien pääperiaatteet.
Taidot:
Opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa toteuttaa digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä SIKS -mallin avulla. Opiskelija osaa arvioida ja reflektoida omaa osaamistaan ja alan toimintatapoja. Opiskelija osaa toimia itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä.
Asenteet:
Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Opiskelija osaa toimia ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.